Ensikaudella sitten Stadionille ulkoilmaottelu Et-Poa vastaan. Pitäähän tällaisia merkkipaaluja kunnolla juhlistaa.
TIHC 50V juhlaottelu?
9
875
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai 50V pelaajia täytyy juhlistaa.
- Anonyymi
Jaa kaljaveikot kokoontuu mikäpä se siinä hyvä syy taas ryypätä
- Anonyymi
Tuleville kuntapäättäjille. Ottakaa heti koppia ja infoa IHC:n suuntaan, että kaipunki on kiinnostunut ja stadion järjestyy pelipaikaksi. Vaikka pitäs olla jo valmistelussa niin ponnistettaan tämä silti.
Mietikää mikä mahdollisuus. Tornio ja IHC saa näkyvyyttä ja voidaan markkinoida myös turisteille, joita ennätysmäärä riittänyt myös Tornioon ja olettaen sama jatkuu ensitalvena.
Tällainen tapahtuma luo myös positiivista kuvaa, kun Tornioon pyritään houkuttelemaam yrityksiä ja ihmisiä valitsemaan Tornio asuinpaikakseen.
🥳 On aika juhlia!- Anonyymi
Joo, itse asun Utajärvellä ja viihdyn ihan hyvin täällä, mutta jos tuo peli järkätään, niin se on sitten saletisti muutto edessä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, itse asun Utajärvellä ja viihdyn ihan hyvin täällä, mutta jos tuo peli järkätään, niin se on sitten saletisti muutto edessä sinne.
Pakko muuttaa ole. TIHC:nPelejä voi silti käydä kattommassa. Tervetuloa.
- Anonyymi
EVVK. Keskenkasvuset vanhemmat rääkkyy kaukalonlaidalla ja sylkilentää ko ruusunnuput räpistelee pystyssä ja NHL pokaaleja odotellen…
- Anonyymi
Hyvä idea.
- Anonyymi
Onko tulossa?
- Anonyymi
matin pojat ja saunakaverit kokoontuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513