Ensikaudella sitten Stadionille ulkoilmaottelu Et-Poa vastaan. Pitäähän tällaisia merkkipaaluja kunnolla juhlistaa.
TIHC 50V juhlaottelu?
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai 50V pelaajia täytyy juhlistaa.
- Anonyymi
Jaa kaljaveikot kokoontuu mikäpä se siinä hyvä syy taas ryypätä
- Anonyymi
Tuleville kuntapäättäjille. Ottakaa heti koppia ja infoa IHC:n suuntaan, että kaipunki on kiinnostunut ja stadion järjestyy pelipaikaksi. Vaikka pitäs olla jo valmistelussa niin ponnistettaan tämä silti.
Mietikää mikä mahdollisuus. Tornio ja IHC saa näkyvyyttä ja voidaan markkinoida myös turisteille, joita ennätysmäärä riittänyt myös Tornioon ja olettaen sama jatkuu ensitalvena.
Tällainen tapahtuma luo myös positiivista kuvaa, kun Tornioon pyritään houkuttelemaam yrityksiä ja ihmisiä valitsemaan Tornio asuinpaikakseen.
🥳 On aika juhlia!- Anonyymi
Joo, itse asun Utajärvellä ja viihdyn ihan hyvin täällä, mutta jos tuo peli järkätään, niin se on sitten saletisti muutto edessä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, itse asun Utajärvellä ja viihdyn ihan hyvin täällä, mutta jos tuo peli järkätään, niin se on sitten saletisti muutto edessä sinne.
Pakko muuttaa ole. TIHC:nPelejä voi silti käydä kattommassa. Tervetuloa.
- Anonyymi
EVVK. Keskenkasvuset vanhemmat rääkkyy kaukalonlaidalla ja sylkilentää ko ruusunnuput räpistelee pystyssä ja NHL pokaaleja odotellen…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153639Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5523083- 961901
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201362- 1021176
- 441123
- 901109
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1231109