Kauhean kamalaa kun ei Karitalle kelpaa omaa tasoansa oleva taiteellinen ätmi!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011090205.html
Karitan kannattaisi laskea rimaansa noista New Yorkin sopraanolaulajista Kontulan pultsaripersuihin niin silloin saisi tasoansa vastaavan miehisen viestikapulatuoja urhon jakamaan onneansa.
Karita ei ole samaa tasoa Hjalliksen kanssa, vai onko muka.
Kurpan treffikokemus
23
271
Vastaukset
- Anonyymi
𝖪𝗎𝗋𝗉𝗉𝗂𝖾𝗇 𝗄𝗎𝗋𝗉𝗉𝖺, 𝟨𝟦𝗏, 𝗈𝗂𝗄𝖾𝖺 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋𝗄𝗎𝗋𝗉𝗉𝖺.
- Anonyymi
Valtio maksaa taiteilijaeläkkeen palkkaluokassa A6 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio maksaa taiteilijaeläkkeen palkkaluokassa A6 !
Taskurahoja, joista menee varmaan vielä veroja: "Taiteilijaeläke voidaan myöntää yli 60-vuotiaalle tai pysyvästi työkyvyttömälle taiteilijalle, jonka tulot eivät ylitä tulorajaa. Taiken tiedotteen mukaan eläke on vuoden 2025 alusta 1623 euroa kuukaudessa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taskurahoja, joista menee varmaan vielä veroja: "Taiteilijaeläke voidaan myöntää yli 60-vuotiaalle tai pysyvästi työkyvyttömälle taiteilijalle, jonka tulot eivät ylitä tulorajaa. Taiken tiedotteen mukaan eläke on vuoden 2025 alusta 1623 euroa kuukaudessa".
Taiteilijaeläke on veroista vapaata tuloa.
- Anonyymi
..voisin jatkaa tuota tyttöjuttuani.. noh niin tänäänkin kuin jokainen tunkikin ... niin joku teinityttö tulee vasraan, kai menossa johonkin kouluun, itselläni suuri paketti, ruokaa, ei kuitenkaan mitään .50" kiväärinpanoksia, noh, niin kun aurarruu hyvin piri kwnkuliini, kenkä hän tulee vastaan, annan kaqistaa väistän,k kkoska jos on 176 kpl vihamielistä teinityttöä vasrassa rynnäkkökivääreillä ei kannata yhden eversin riidellä piston kanssa...
nooh niin hän hymyili vähän ja jarkoimme matrkaamme ehkä koulua ja koa kohtri. En kyllä usko tuohon tarinaan, ei ole niin pöljää miestä olemassakaan joka tavoittelisi 64 vuotta vanhaa wanhusnaista.
- Anonyymi
Setä uskoo nyt vaan ihan samoin kuin kaunotarjuttuihinsakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä uskoo nyt vaan ihan samoin kuin kaunotarjuttuihinsakin
Eiku pappa kuvittelee olevansa HOT Hunks, jolla on varaa valita, vaikka on itse hyvin lähellä vaipoissa ja rollaattorilla wanhusta. Tuolla asenteella tuskin kelpasi nuorenakaan. Komeus ei riitä, kun sisällä on mätää.
- Anonyymi
On on ja paljon enrmmänkin. Kuka inisevää hyttys ätmiä ottaisi kun on pilvinpimein hunajaa tuottavia mehiläisiä. Näin se vaan menee.sorry🤷♀️
- Anonyymi
Ai vattu että mies nuori on nuorta.. ja vanha hapanta.. happamuudesta se tämäkin aloitus syntyi.✌👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vattu että mies nuori on nuorta.. ja vanha hapanta.. happamuudesta se tämäkin aloitus syntyi.✌👌
Omaa huomommuuttaan pätevät kuvittelee että itseään jotenkin korottaa muita mollaamalla. No onko korottaneet? Onko jumalainen puoliso, linna ja palvelijat? Taitaa olla päinvastoin,menee alaspäin kuin lehmän häntä. Jatkakaa samaa rataa vaikka hamaan tappiin ja niinhän te teette. Onnea valitsemallenne tielle✌🤷♀️
- Anonyymi
Eikö taiteilijaeläkkeissä pitäisi käyttää tarveharkintaa.
Se kun on pohjana, niin voi sivutuloiksi tehdä kivaa keikkaa ohessa.
Vilma - Anonyymi
Mä oon äitini Tyynen kanssa naimisissa eikä hän mikään kurppa ole.
- Anonyymi
Toihan on jo kuuskymppinen. Mitä se oikein odotti?
- Anonyymi
Näin on käynyt mullekin, tyyppi laittoi armeija iästään kuvan ja tuli sitten näytille 20 vuotta sen jälkeen, kun kuva oli otettu. 😂
Pituuskin oli venytetty, oli mua lyhyempi, vaikka väitti olevan 170cm. 😜
Jasu- Anonyymi
Tää tapahtu parikymppisteni loppupuolella. Ettei ihan just hetki sitten.
Jasu
- Anonyymi
Aikamoinen ryöpytys miestä kohtaan.
Jos saman olisi kirjoittanut mies, niin voin kuvitella millainen pskamyrsky olisi noussut!- Anonyymi
Väkevästi vaihdevuotiselta wanhusnaiselta. Ehkä mies ei suostunut tapailumieheksi (maksajaksi).
- Anonyymi
Olin kaupan tiskill,siinä ihan hottis mies ,minua edellä,paljon nuorempi haki katsettani ja kääntyi minuun päin. Tuijotti siinä kuin kuuta nousevaa😀 minä vaan keskityin ostoksiini,mutta kukaan ulkopuolinenkaan tuskin jätti huomaamatta hänen intensiivistä katseen tavoittelua. Ai että mä nautein muuten😄 mitäs ätminkäiset olette mieltä siitä ettei ota kontaktia komeisiin miehiin vaikka sen ripsiä räpäyttämällä sais? Saati että sitten maata viistäviin ätminkäisiin? Terveisin,itsenäinen kurppa jota miehet ei naruista vetele😄. Nautin kun saan noita katseita/lähestymis yrityksiä sun muuta ja ei värähdä missään mulla😄✌🤷♀️
.- Anonyymi
Tulee olo että olen minä hallitsen/päätän/ ja heivaan. Ai että on voittajan olo😄✌🤷♀️
- Anonyymi
Jos joku nainen haluaa kunnolla seksiä, älkööt häntä siitä syyllistettäkö.
Mutta niin miehiä kuin naisiakin koskee se, että deitti-ilmoissa pitäisi laittaa todellinen tämänhetkinen naama ja paino. - Anonyymi
Hmm miksi Karita mattila haluaisi pultsarin kontulasta vai puhutko itsestäsi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728