Jos asuisit yksin isossa ja syrjäisessä puulämmitteissä omakotitalossa, jota yksin hoitaisit ja lyhentäisit velkaa ja kaikki perheenjäsenesi olisivat kuolleet, eikä sinulla olisi ystäviä tai läheisiä kavereita ja sen lisäksi työsi olisi vaakalaudalla, kuten myös terveytsi niin kuinka kauan sinulla menisi, että voisit jatkaa normaalia elämääsi ja siirtyä seuraavaan vaiheeseen? Missä vaiheessa voisit polttaa vanhat valokuvat ja hävittää vanhat vaatteet? Milloin uskaltaisit vaihtaa huonekalujen järjestystä, etkä enää hakisi asioille yliluonnollisia merkityksiä tai kuvittelisi kaiken palaavan vielä ennalleen?
Itse olen ajatellut pakenevani tästä vankilasta, mutta onhan tämä sellainen Alcatraz, että ei täältä niin vain elävien kirjoissa omin jaloin lähdetä, mutta yritän kuitenkin!
Milloin itse olisit valmis päästämään irti?
16
290
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen menisi vähintään 5 - 8 vuotta. Työpaikan puuttuminen olisi suurin ongelma, jos ei lasketa mukaan lamaantumista vastoinkäymisistä. Ottaisin yhteyttä veljaneuvojaan, mielenterveyspalveluihin ja seurakunnan avustjiin. Kaikki tuki olisi tarpeen. Nämä kolme osaisivat tukea ja mahdollisesti tapaisi muita ihmisiä, jotka muissa hanklissa tilanteissa. Ei mitenkään helppo tilanne yksin yrittää pärjätä.
- Anonyymi
Myisin mökin jollekin sisarparvelle lomailuun.
Siirtyisin johonkin taajamaan asumaan.
Huonekalut olisin siitänyt jo ihan oman maun mukaisesti ja poistanut, mistä en pidä.
Valokuvat lajittelisin vähitellen.
Parhaat muistot ovat muistissamme, joitain kullaten, joitain mieluiten unohtaen.
Vilma
Pääasia, että teet, mitä haluat. - Anonyymi
Asun isossa talossa, melkein samanlainen yhtälö kuin sulla. 50+ M
Mäkin asun isossa, mutta ei kuitenkaan talo vaan osake, mutta lämmitys maksaa miljoonia. Ikävä asua syrjässä. Just katsomassa peliä ja join sandelsia ja sit vasta kun olin juonut, niin huomasin tässähän 4,7 prosentteja, eihän tässä voi ainakaan ajaa lähtee, onneks saa nukkua yön kaupungissa. Ei oo mistään kotosin asua noin syrjässä. Sais motivaatiota tyhjätä kämppä, niin sais laittaa myyntiin. Ainakin sen naapurista on hyvin menny omakotitontteja kaupaksi, niin luulis jonkun osakettakin tarvitsevan.
Haluatte kuitenkin tietää, niin hävittiin, koovee voitti.- Anonyymi
Aika kova paikka. En osaa sanoa. Pakkaisin auton täyteen ruokaa ja juomaa ja ajaisin sinun luokse. Kun olis syöty hyvin, niin juteltaisi kaikesta mitä tehtävä ja sitten kaikesta muusta mukavasta. Juotaisiin viinipullo puoliksi, nukuttaisiin hyvin ja rauhallisesti ja aamu herättäisiin toiveikkaina. Hyvää yötä.
- Anonyymi
kun olen seksi-ihminen on kokwemusrswmonisra csfinoisrakin... banaani-vagina, siis työnnä pippeli banaaninkuoren sisään melko kuin oikea...
viu jijeukka his inaa bausta ikw jyub -hweio wu ujubö saaajaab oukkya gagga - Anonyymi
jtkkö oieiukkajub ib junr,,,nyrtra buub babaabuubjyiru jibdinubajub ib auja buub,, nekjiuseb jyub vaguba iujeam kuyjjays siouva ha hbe,,
- Anonyymi
niin tuollainen minua pelottaa itsemäärämisoikeuden puutekin jos niin jotain peliäkin ytytöille niin feromonit jylläåä ja niin
voisi tuntua joidenkinmielestä hauskalle , teini eli noin 98-vuotiaille nuorille pojille mutta näin viriileille kuin minä näin nuori niin... on rankkaa - Anonyymi
Järkevintä olisi saada talo myydyksi, kun kerran epäilet mahdollisuuksiasi asua siinä. Parempi kai myydä itse kuin antaa ulosoton kaupata.
Jollei huonekaluja tarvitse siirrellä, niin anna olla. Valokuvat eivät paljoa tilaa vie.
Hyviä tunteita ja muistoja ei kannata unohtaa. Ne elävät meidän muistoissamme, ne tärkeät ihmiset. Jos täytyy tavaroita hävittää, muistot voi keskittää ihan muutamaan säilytettävään esineeseen.
Siirtyminen seuraavaan vaiheeseen on jo tapahtunut. Koko ajan niitä asioita prosessoi, se on juurikin sitä etenemistä. Kaikilla on omanlaisensa vauhti eikä kaikesta tarvitse luopua, ei konkreettisesti eikä henkisellä tasolla.
Ei ole mitään normaalia elämää. On vain totuttua elämää.
Aika hoitaa.
xLiner - Anonyymi
joop+ selitin aikakin kasi tyhjrnytävädti vaikean projekrini wli siis ruo peli teinitytöt
onneksi en ole cslrionperruei kuin sorascereewaanin joku jäkkweläinwn..
..niin on vapasasmmasrrsw sjsrukser ryrrtöjen mielipireille... - Anonyymi
mies jollsw on lsp+di on lspdellinen miesd.
- Anonyymi
Aju -jayeusnöwb hijy wkijyva,,, hii jatsiub buurö seyraava ekijyvaa,, ikusu -kaosekkubweb -nuesm eku nues tjsubgyikraha,
- Anonyymi
miytä ernremmän lapsia miehellä on sirä lsapsellisempi js yhmempi rierysrikin hän on
Elviiksellä on monisa lsapsias, hän kuiolikin laspserromuutreen kun liikssajo. - Anonyymi
Joskus on hyvä nollata tilanne ja luopua kaikesta vanhasta, se on kuin uudelleensyntymistä. Been there done that. 🙂
Tavaraa se kaikki vaan on.
Jasu - Anonyymi
ensirakkaus ja rnsdimmsainrn drkdi ytulee vähän yli 132-vuotiaana kun sairaanhoitaja runkkaa pippeliäsi juuri ennen kuolemaasi, tämä on Jumalan tahto.
- Anonyymi
Miten tänään menee? Ei ole helppoa olla edes se yksi ja ainoo palstalaiselle.
https://youtu.be/YTF0UKtvp4g
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718