Elikä tämä vaseliini juttu ihmetyttää. Mihinkä sitä on tarvetta polkupyörässä käyttää? sopiiko ns yleisvoiteluun?
Aloitteleva pyöräilijä
Anonyymi-ap
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on yleiskäyttöön sopiva aine.
- Anonyymi
Hieno juttu! voiko sitä käyttää joka reikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu! voiko sitä käyttää joka reikään
Voi ja erittäin suositeltavaa ettei aja kuiviltaan. Vaseliinia on myös eri versioita joka tulee ottaa huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ja erittäin suositeltavaa ettei aja kuiviltaan. Vaseliinia on myös eri versioita joka tulee ottaa huomioon.
Kyllä. Myös eri värivaihtoehtoja on saatavana.
- Anonyymi
Tämä ihmeaine sopii joka paikkaan ja koloon. Niin pyörään kuin kuskiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652