Tornion venäjämieliset

Anonyymi-ap

Hei! Oon vasta muuttanut Tornioon ja huomasin, että teillä on täällä ainoa oikea huoltoasema, jossa meikäläinenkin voi käydä tankilla nimittäin Teboil 🇷🇺. Onko aamuisin mitään venäjämielisten keskustelukerhoa, johon vois tulla rupattelemaan samalla kun odottaa että tankki täyttyy ja babushka tuo laihaa kahvia pöytään.

27

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käkikello on voimissaan ja kukkuu putinin uutisia.

• Anonyymi

harasoo

• Anonyymi

Ei täällä kukaan tankkaa Torniossa kallista ryssien bensaa, ruottissa on bensa paljon halvempaa.

• Anonyymi

torniohan on alun perin vanha venäläinenkaupunki, suomi venäjän vanhasiirtomaa

• Anonyymi

Eiköhän se kuitenkin ollut tuo tulipunainen naapurikaupunkimme.. Kemi ei edelleenkään ole päästänyt irti kommunismista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se kuitenkin ollut tuo tulipunainen naapurikaupunkimme.. Kemi ei edelleenkään ole päästänyt irti kommunismista

Tornio se oli. Mutta Venäjä ei silloin ollut kommunistinen kuten ei ole enää ollut aikoihin. Nyt pikku kertaus historiaan :)

• Anonyymi

Venäjällä ja Ukrainassa on paljon hämärää mutta suomalainen pienyrittäjä joka Teboilin asemaa pitää ei ole millään lailla syyllinen Ukrainan sotaan vaan syylliset löytyy kolmikosta Usa, Venäjä, Ukraina.

• Anonyymi

Jep, mutta tuotto polttoaineista ja vuokrista menee Venäjälle. Teboil kun on 100% venäläisessä omistuksessa. Ota itse sevää, jos et usko.
        Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, mutta tuotto polttoaineista ja vuokrista menee Venäjälle. Teboil kun on 100% venäläisessä omistuksessa. Ota itse sevää, jos et usko.
        Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan.

Minä tankkaan aina tepskalla vaikka pitäisi ajaa pieni ylimääräinen lenkki. Ja Teboililla on hyvä ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja syyllinen on muuten vain ja ainoastaan Venäjä. Suomi on seuraava kohde, saatte nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs se kun Venäjä myy öljyä Intiaan ja Intia myy sen eteenpäin amerikkalaiselle öljyfirmalle joka myy sen sitten tänne Eurooppaan?
        Itse taas pyrin aina tankkaamaan Teboililla sen jälkeen kun mediassa alettiin Teboilin pineyrittäjiä haukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja syyllinen on muuten vain ja ainoastaan Venäjä. Suomi on seuraava kohde, saatte nähdä.

Et siis tiedä mitä Luhanskin ja Donetskin alueilla tapahtui esim. 17.2.2022?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis tiedä mitä Luhanskin ja Donetskin alueilla tapahtui esim. 17.2.2022?

Niin?
        Nämä ovat Ukrainan alueita joissa Ukraina saa tehdä mitä lystää.
        Tiedätkö sinä mitä tapahtui Siperiassa 1826 - 2024?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin?
        Nämä ovat Ukrainan alueita joissa Ukraina saa tehdä mitä lystää.
        Tiedätkö sinä mitä tapahtui Siperiassa 1826 - 2024?

Donbassin siviilien tappaminen siis mielestäsi ihan ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Donbassin siviilien tappaminen siis mielestäsi ihan ok?

en ymmärrä miksi putin murhaa ihmisiä siellä donbassissa saatikka muualla. sitten en ymmärrä miksi jotkut tukevat tuota murhaamista käymällä tebolilla tankkaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ymmärrä miksi putin murhaa ihmisiä siellä donbassissa saatikka muualla. sitten en ymmärrä miksi jotkut tukevat tuota murhaamista käymällä tebolilla tankkaamassa.

Ukraina on sitä Donbassia pommittanut vuodesta 2014 saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina on sitä Donbassia pommittanut vuodesta 2014 saakka.

Kuka hullu muuttaa pommien testaus alueelle asumaan?
        No tietysti ry***ät Putlerin pakottamana.
        Ymmärtääkseni tuolta alueelta pääsee myös pois.
        Eihän kukaan Suomessakaan muuta Rovajärven ampuma-alueelle asumaan.

• Anonyymi

tb paras ainut seteli automaatti ei tartte kortin kans värkätä

• Anonyymi

Kuka sinutkin kirjoitustaidottoman ottaa vakavasti :D

• Anonyymi

Tankkaan kans Teboililla, kun tuen Putinia Ukrainan operaatiossa. Hienoa, että meiltä vielä löytyy rohkeita yrittäjiä Torniosta 🇷🇺🇷🇺

• Anonyymi

liekkö teboilin bensa edes kelvollista auton moottorille,kun siellä ei käy kukaan tankilla ja bensa seisoo säiliössä pitkän aikaa.saattaa mennä moottori rikki ja tulla kallis lasku.

• Anonyymi

kerran oon käyny teboililla kolmeen vuoteen,kävin vääntämässä tukevat tortut pönttöön.en ostanut silloinkaan mitään.

• Anonyymi

Miksi yrittäjä ei vaan maalaa sen ryssän lipun väreissä olevaa huotoasemaa uusiksi ja nosta salkoon vaikka ST1 tai Nesteen lipun?
      Ei kait tuo nyt niin vaikeaa voi olla?

• Anonyymi

kyllä,en ymmärrä miksi joku tekee yhteistyötä venäjän diktatuurimafian kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä,en ymmärrä miksi joku tekee yhteistyötä venäjän diktatuurimafian kanssa.

No kai siellä diggaillaan Putinia 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kai siellä diggaillaan Putinia 🤮

en ymmärrä kuka sitä pientä putin mulkeroa ihailee.sehän on aivan sairas pikkupaska.

• Anonyymi

en ymmärrä miksi joku ostaa teboililta yhtään mitään,niillä rahoilla putin ostaa aseita ja murhaa siviileitä Ukrainassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      115
      3639
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      552
      3083
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      96
      1901
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1386
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1374
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1362
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      102
      1176
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      44
      1123
    9. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1109
    10. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      123
      1109
    Aihe