Hei! Oon vasta muuttanut Tornioon ja huomasin, että teillä on täällä ainoa oikea huoltoasema, jossa meikäläinenkin voi käydä tankilla nimittäin Teboil 🇷🇺. Onko aamuisin mitään venäjämielisten keskustelukerhoa, johon vois tulla rupattelemaan samalla kun odottaa että tankki täyttyy ja babushka tuo laihaa kahvia pöytään.
Tornion venäjämieliset
27
492
Vastaukset
- Anonyymi
Käkikello on voimissaan ja kukkuu putinin uutisia.
- Anonyymi
harasoo
- Anonyymi
Ei täällä kukaan tankkaa Torniossa kallista ryssien bensaa, ruottissa on bensa paljon halvempaa.
- Anonyymi
torniohan on alun perin vanha venäläinenkaupunki, suomi venäjän vanhasiirtomaa
- Anonyymi
Eiköhän se kuitenkin ollut tuo tulipunainen naapurikaupunkimme.. Kemi ei edelleenkään ole päästänyt irti kommunismista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin ollut tuo tulipunainen naapurikaupunkimme.. Kemi ei edelleenkään ole päästänyt irti kommunismista
Tornio se oli. Mutta Venäjä ei silloin ollut kommunistinen kuten ei ole enää ollut aikoihin. Nyt pikku kertaus historiaan :)
- Anonyymi
Venäjällä ja Ukrainassa on paljon hämärää mutta suomalainen pienyrittäjä joka Teboilin asemaa pitää ei ole millään lailla syyllinen Ukrainan sotaan vaan syylliset löytyy kolmikosta Usa, Venäjä, Ukraina.
- Anonyymi
Jep, mutta tuotto polttoaineista ja vuokrista menee Venäjälle. Teboil kun on 100% venäläisessä omistuksessa. Ota itse sevää, jos et usko.
Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mutta tuotto polttoaineista ja vuokrista menee Venäjälle. Teboil kun on 100% venäläisessä omistuksessa. Ota itse sevää, jos et usko.
Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan.Minä tankkaan aina tepskalla vaikka pitäisi ajaa pieni ylimääräinen lenkki. Ja Teboililla on hyvä ruoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan.Ja syyllinen on muuten vain ja ainoastaan Venäjä. Suomi on seuraava kohde, saatte nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssän asemilla en ole asioinut sen jälkeen kun hyökkäys Ukrainaan alkoi, enkä tule enää ikinä asioimaan.Entäs se kun Venäjä myy öljyä Intiaan ja Intia myy sen eteenpäin amerikkalaiselle öljyfirmalle joka myy sen sitten tänne Eurooppaan?
Itse taas pyrin aina tankkaamaan Teboililla sen jälkeen kun mediassa alettiin Teboilin pineyrittäjiä haukkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syyllinen on muuten vain ja ainoastaan Venäjä. Suomi on seuraava kohde, saatte nähdä.
Et siis tiedä mitä Luhanskin ja Donetskin alueilla tapahtui esim. 17.2.2022?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis tiedä mitä Luhanskin ja Donetskin alueilla tapahtui esim. 17.2.2022?
Niin?
Nämä ovat Ukrainan alueita joissa Ukraina saa tehdä mitä lystää.
Tiedätkö sinä mitä tapahtui Siperiassa 1826 - 2024? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin?
Nämä ovat Ukrainan alueita joissa Ukraina saa tehdä mitä lystää.
Tiedätkö sinä mitä tapahtui Siperiassa 1826 - 2024?Donbassin siviilien tappaminen siis mielestäsi ihan ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Donbassin siviilien tappaminen siis mielestäsi ihan ok?
en ymmärrä miksi putin murhaa ihmisiä siellä donbassissa saatikka muualla. sitten en ymmärrä miksi jotkut tukevat tuota murhaamista käymällä tebolilla tankkaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ymmärrä miksi putin murhaa ihmisiä siellä donbassissa saatikka muualla. sitten en ymmärrä miksi jotkut tukevat tuota murhaamista käymällä tebolilla tankkaamassa.
Ukraina on sitä Donbassia pommittanut vuodesta 2014 saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina on sitä Donbassia pommittanut vuodesta 2014 saakka.
Kuka hullu muuttaa pommien testaus alueelle asumaan?
No tietysti ry***ät Putlerin pakottamana.
Ymmärtääkseni tuolta alueelta pääsee myös pois.
Eihän kukaan Suomessakaan muuta Rovajärven ampuma-alueelle asumaan.
- Anonyymi
tb paras ainut seteli automaatti ei tartte kortin kans värkätä
- Anonyymi
Kuka sinutkin kirjoitustaidottoman ottaa vakavasti :D
- Anonyymi
Tankkaan kans Teboililla, kun tuen Putinia Ukrainan operaatiossa. Hienoa, että meiltä vielä löytyy rohkeita yrittäjiä Torniosta 🇷🇺🇷🇺
- Anonyymi
liekkö teboilin bensa edes kelvollista auton moottorille,kun siellä ei käy kukaan tankilla ja bensa seisoo säiliössä pitkän aikaa.saattaa mennä moottori rikki ja tulla kallis lasku.
- Anonyymi
kerran oon käyny teboililla kolmeen vuoteen,kävin vääntämässä tukevat tortut pönttöön.en ostanut silloinkaan mitään.
- Anonyymi
Miksi yrittäjä ei vaan maalaa sen ryssän lipun väreissä olevaa huotoasemaa uusiksi ja nosta salkoon vaikka ST1 tai Nesteen lipun?
Ei kait tuo nyt niin vaikeaa voi olla?- Anonyymi
kyllä,en ymmärrä miksi joku tekee yhteistyötä venäjän diktatuurimafian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä,en ymmärrä miksi joku tekee yhteistyötä venäjän diktatuurimafian kanssa.
No kai siellä diggaillaan Putinia 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai siellä diggaillaan Putinia 🤮
en ymmärrä kuka sitä pientä putin mulkeroa ihailee.sehän on aivan sairas pikkupaska.
- Anonyymi
en ymmärrä miksi joku ostaa teboililta yhtään mitään,niillä rahoilla putin ostaa aseita ja murhaa siviileitä Ukrainassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153639Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5523083- 961901
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201362- 1021176
- 441123
- 901109
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1231109