Ammattiyhdistysaktiivit, demarit ja vasemmistoliittolaiset, kohtelevat muita työntekijöitä rasistisesti työpaikoilla. Ihmisiä luokitellaan kuppikuntiin ja uhkaillaan. Sellainen rasismi on loputtava.
Lain mukaan liittoon saa kuulua tai olla kuulumatta. Lain mukaan ammattiliiton päättämään toimenpiteiseen ei tarvitse osallistua, jos ei halua. Työt eivät ole lakossa. Töihin menon estäminen tai rikkuriksi nimittely on rikos. Ay-demarit syyllistyvät sellaiseen.
Demareiden varsinainen floppi oli vuoden takainen satamien sulkemissabotaasi. Satamat seisoivat neljä viikkoa "poliittisen" lakon takia. Lakot olivat pelkkää haitantekoa. Lakkojen takia erotettavaksi joutuneita on vieläkin työttömänä. Lapsiperheköyhyys kasvoi. Se on sitä sosialismia. Ei jatkoon.
Demarit on rasistisia
7
234
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.Juuri tuollaiseksi koin asiat,kun olin työelämässä.Eivätkä ole asenteet tainneet siitä muuttua parempaan suuntaan tänäpäivänäkään.Luulisi niiden lakkoilijoiden siinä vaiheessa havahtuvan,kun työpaikka on mennyt alta,mutta ei,tärkeintä on ollut saada osoittaa mieltä.
- Anonyymi
Et oikein ymmärrä, mitä tarkoittaa rasismi.
Wikipedia: "Rasismi on syrjintää ihmisen etnisen ryhmän tai muun syntyperään liittyvän seikan perusteella. Rasismi voi olla ajattelutapa tai toimintaa – ihmisryhmä voidaan arvottaa ihonvärin tai kansalaisuuden perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ryhmät, tai häneen kohdistetaan rotusyrjintää."
Sekoitat piruparka rasismin siihen, että joukko ihmisiä käyttää yhdistymisoikeutta ja sitten ihmiset jotka eivät sitä käytä, eivät saa samoja etuja.
Voi hyvä tavaton. Ei ole tietämättömyydellä mitään rajaa. - Anonyymi
Tyhmyys on lahja.😂
- Anonyymi
Höpö höpö, jos ammattiyhdistysliikettä ei olisi ollut täällä ei olisi minkäänlaista sosiaaliturvaa koulunkäynti olisi vain rikkaiden penikoille yms. Lue vähän historiaa. Jatkoon ehdottomasti.
- Anonyymi
Et taida edes ymmärtää mitä on sosialismi, jos olet yhden paremman tilin saanut ei sinusta automaattisesti tule kokoomuslaista.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton listoilla ne kovimmat työpaikkojen kommunistit ovat.
- Anonyymi
Ñäin onkin vakka paljon ON määrä vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973