Ammattiyhdistysaktiivit, demarit ja vasemmistoliittolaiset, kohtelevat muita työntekijöitä rasistisesti työpaikoilla. Ihmisiä luokitellaan kuppikuntiin ja uhkaillaan. Sellainen rasismi on loputtava.
Lain mukaan liittoon saa kuulua tai olla kuulumatta. Lain mukaan ammattiliiton päättämään toimenpiteiseen ei tarvitse osallistua, jos ei halua. Työt eivät ole lakossa. Töihin menon estäminen tai rikkuriksi nimittely on rikos. Ay-demarit syyllistyvät sellaiseen.
Demareiden varsinainen floppi oli vuoden takainen satamien sulkemissabotaasi. Satamat seisoivat neljä viikkoa "poliittisen" lakon takia. Lakot olivat pelkkää haitantekoa. Lakkojen takia erotettavaksi joutuneita on vieläkin työttömänä. Lapsiperheköyhyys kasvoi. Se on sitä sosialismia. Ei jatkoon.
Demarit on rasistisia
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.Juuri tuollaiseksi koin asiat,kun olin työelämässä.Eivätkä ole asenteet tainneet siitä muuttua parempaan suuntaan tänäpäivänäkään.Luulisi niiden lakkoilijoiden siinä vaiheessa havahtuvan,kun työpaikka on mennyt alta,mutta ei,tärkeintä on ollut saada osoittaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Et oikein ymmärrä, mitä tarkoittaa rasismi.
Wikipedia: "Rasismi on syrjintää ihmisen etnisen ryhmän tai muun syntyperään liittyvän seikan perusteella. Rasismi voi olla ajattelutapa tai toimintaa – ihmisryhmä voidaan arvottaa ihonvärin tai kansalaisuuden perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ryhmät, tai häneen kohdistetaan rotusyrjintää."
Sekoitat piruparka rasismin siihen, että joukko ihmisiä käyttää yhdistymisoikeutta ja sitten ihmiset jotka eivät sitä käytä, eivät saa samoja etuja.
Voi hyvä tavaton. Ei ole tietämättömyydellä mitään rajaa. - AnonyymiUUSI
Tyhmyys on lahja.😂
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö, jos ammattiyhdistysliikettä ei olisi ollut täällä ei olisi minkäänlaista sosiaaliturvaa koulunkäynti olisi vain rikkaiden penikoille yms. Lue vähän historiaa. Jatkoon ehdottomasti.
- AnonyymiUUSI
Et taida edes ymmärtää mitä on sosialismi, jos olet yhden paremman tilin saanut ei sinusta automaattisesti tule kokoomuslaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812697Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1641316Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �611057Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115876
- 72874
- 76870
- 65837