Eilen tein nötköttikeittoa ja viimeksi olen nötköttikeittoa syönyt joskus kauan sitten yli 10 vuotta on aikaa...
Täysin suomalaisesta naudan ja sianlihasta tehty säilykkeen valitsin, vaikka enemmän se maksoi, kuin eu lihasta tuotettu nötkötti lihasäilyke.
Keitossa on nötköttiä, perunoita, porkkanaa, lihalientä, merisuolaa, maustepippurieta, laakerinlehtiä, mustapippurirouhetta ja persijaa.
Jätin vähän nötköttiä, jos vaikka kokeilisi tehdä kastikkeen ja laittaa siihen nötköttiä.
Ensin keiton maku ei tuntunut, mutta kun lisäsin suolaa, niin maku vaan parani eli
SUOLA tuo ruoan maut eislle, suoalton ruoka ei miltään maistu ja suolan ävhentämistä kansalle tykytetään ja sitten namaa irvessä syödään suolatonta ruokaa, joka ei edes maistu miltään!
Hyvää keittoa on ja senverran paljon keitin, että riittää vielä 4-5 päiväksi syötävää, kun vaan ottaa ja lännittää pienemmässä erässä, ei koko kattilallista!
Seuraavaksi voisi kokeilla hirvenliha säilykkeestä keittää hirvikeittoa, vaan on aika arvokasta se hirvenlihasäilyke.
Maistuiskos palstalaisille nötkötti keitto?
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988