Torniolaaksossa kirjoittajan on syytä muistaa mikä puolue on kuntaa johtanut
ainakin 100 vuotta ja vielä yrittää pyristellä johtoon !
Elämää kylän raitille,made by Kari Kannala
15
740
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä on ollut sata vuotta järkeviä päättäjiä.Kunta on lähes velaton.Kaikissa suomen kunnissa missä on ollut vasemmisto johto on hirveät velkataakat.
- Anonyymi
Ja kylätiellä alkaa olla vain autioliikkeitä,lue Kari Kannalan kirjoitus Tornionlaaksolehdestä ,
on tietääkseni lähellä keskustalaisuutta ja mies tunnustaa asioiden hoidon,
samoin muistettava että nuoriso on lähtenyt ja vain eläkeläiset jäljellä ja ne harvat jotka
käyvät ruotsissa ym.töissä .
Sekö on hyvinhoidettua ylitorniolaisuutta ! - Anonyymi
Minne Kylmyni katosi,eikä vastaa enään puhelimeen !,jättikö meidät ja Kemin sairaalan .
- Anonyymi
Sanoppas missä kunnassa täällä on ollut vasemmisto johdossa?
- Anonyymi
Kemi ja Kuuba ovat hyviä esimerkkejä vasurien taloudenpidosta !
- Anonyymi
Kuoleva kunta ja asukkien keski-ikä 100 vuotta niin ei tämä käpykylä tule miksikään muuttumaan
- Anonyymi
Nyt kyllä viiraa päässäsi pahasti,"keskiikä"100 vuotta???
- Anonyymi
Täysjärkiset pakanneet laukun kuten Kylmynikin viimein käsitti !
- Anonyymi
K Kannala syntynyt Kemissä, työaikana asunut Helsingin seudulla ei ymmärrä maaseutua.
- Anonyymi
Mutta Kepu !
- Anonyymi
Käpykylää ei suureksi kaupungiksi saa vaikka olisi kuinka narsistiset halut
- Anonyymi
Ja eräät 90-luvun keskustalaiset järvikyläpäättäjät suunnittelivat
kuntakeskusta Meltosjärvelle,saivat sinne jopa pyörätien jota pitkin nyt
vaeltavat porot !
HEHEHEE- Anonyymi
Oliko ne niitä jupolaisia lyijyn kylväjiä?
- Anonyymi
🤣😂🤣
Meltosjärvellä oma pyörätie poroille..Osaavatkohan pyöräillä??
- Anonyymi
Noh,jos siellä kulkee kepulaisten maitoporot !
HEHEHEEE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153619Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5423050- 961901
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201352- 981146
- 441113
- 901109
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1201089