Tuli vielä tuttu vastaan niin reippaana ja sanoi oikein päivää minulle.
Kyllä minä sanoin myös hänelle vaikka piti miettiä, että kuka minun tuttu kävelee yhtä ryhdikkäästi kun minä.
Hän on minun Suomen Petsamon suomalaisten KAVERI JONKA KANSSA SENTÄÄN OLLAAN SUOMEN VALTION PUOLELLA EIKÄ SAKÄ:N.
Meistä toinen on rehellinen suomalainen ja toinen rehellinen koltta joten me kyllä PÄRJÄTÄÄN.
Minä kyllä sanon seuraavan kerran, kun näen häntä tai jotain muuta joka liittyy häneen, että: En olisi tuntenut enkä edes huomannut jos ei olisi sanonut päivää, koska oli niin erinäköinen ja käveli niin ryhdikkäästi.
Hän on sentään Suomen suomalainen koltta EIKÄ MIKÄÄN KOLTANSAAMELAINEN TAI KARJALANKOLTTA!
Oli kyllä hyvä palaveri.
Anonyymi-ap
1
251
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen koltta en halua olla saamelainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479