Mulla viimesin lapsi lähdössä opiskelemaan,jään yksin ja haluan jäädä tähän keskustan alueelle. En enää tiedä minkälaista asuntoa uskaltaa etsiä. 2 muuta lasta viettää lomat/vapaat luonani, mieluummin pieneen kaksioon kun yksiöön. Masennusta sairastan ja muitakin dg.
Minkälainen vuokra teillä jotka saa minimin 590e työttömyystukea?
Anonyymi-ap
3
173
Vastaukset
- Anonyymi
Saunallinen yksiö itä-suomessa, 36,5 neliöö 530e/kk ja sisältää myös veden. Asumis ja toimeentultukee saan myös
- Anonyymi
Vuokra on tilintekoväline eikä perustu kuin tilintekoon vaikka olisi valtio asumisen "halpuuttajana" mukana....
Asumistuki nopeutti tilannetta eli avustamisen idea menikin kuin Bernerin taksi uudistus eli ihan päin pers* ! - Anonyymi
No huh! Onneksi on noin ankeat olot takana päin. Asun yksin pikkukaupungin keskustassa tilavassa kolmiossa. Maksan 850 €/kk + vesi + sähkö. Ei asumistukea eikä muita tukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883