Vaalilautakuntaan ei löydy työntekijöitä. Onko koululaisilta tai opiskelijoilta kysytty. 250 euroa päivä on mielestäni köyhälle opiskelijalle iso ansio. Pitääkö se olla aina jonkun puolueen/suvun edustaja? Varmasti osaavat tehtävän kunhan kysytään töihin.
Kaikkea sitä kuulee
12
405
Vastaukset
- Anonyymi
Nappiin osuva kommentt.
- Anonyymi
Kieroiluun on kyllästytty
- Anonyymi
Miksi tuosta kahvin juonnista pittää maksaa ??
- Anonyymi
Talkoilla tuommoset on hoidettava,tai sitte jokainen puolue omasta pussistaan.Hullua maksattaa taas yhteiskunnalle tyhjästä.
- Anonyymi
Talkoilla tuommoset on hoidettava,tai sitte jokainen puolue omasta pussistaan.Hullua maksattaa taas yhteiskunnalle tyhjästä.
Öö mikä on puolueen omapussi. Mistäköhän puolueen rahat tulevat.....ei kai vaan.....Buhahaaaa.
- Anonyymi
Niin kauan kun meillä on demokratia niin näin se menee,puolueet saavat puoluetukea,kuka enemmän kuka vähemmän.Se on puolueitten käyttöön tarkoitettu raha. Selveskö tollolle ?
- Anonyymi
Eiköhän jokainen puolue valinnut omat vaalitoimitsijat .
- Anonyymi
eihän siittä ole kysymys,vaan korvauksesta..250 egeä istumisesta ? 50 euroa ja ilmaset kahveet riittäköön.
- Anonyymi
Kaivetaan äänestys liput kaivinkoneella maahan ja avataan viiden vuoden kuluttua, se voittaa vaalit jonka liput eivät mädänneet.
- Anonyymi
Valtuustoon ja lautakuntiin ei kukaan rupea jos on jotakin muuta työtä sillekin ajalle millä elantonsa hankkii. Kokouspakkiot sinne useinpi houkuttaa. Varsinkin nyt kun kaivos työntää rahaa kunnalle niin uuden valtuuston ensimmäisiä päätöksiä on varmaan kokouspalkkioiden nosto.
- Anonyymi
ei sinne huolita muita ku tutun tuttuja jos tulee ulkopuolinen ni kyl se huomaa ku kytätään ja tehdään olo sellaseksi et ei tertte tulle.
- AnonyymiUUSI
SIELLÅ,NAIDAAN,HETI,,ANAALINN,YMS,,HUUMEISSAKIN,,PITTÅÅ,OLLA,JA,INSESTII,,SUKURUTSAA,JA,,ÅLYKÅÅPIÖT..HETI,,OTETAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1254083Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6283786- 1012139
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa251898Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821484Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501436- 1151333
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311247- 471239
- 921200