Upein. Paras. Mun verkkarit on alkaneet puristamaan jaloissa kun mun jalat on nykyään niin ylilihaksikkaat 💪. Pian ratkee. On just niin nihkeen viileää ulkona että pitää olla yllä useampiakin housuja. Vedän nykyään usein joko shortsit alle tai sitten vielä pitkät kalsarit sen lisäksi. Verkkarit tai colleget ylle. Shortsejakin on erilaisia eri olosuhteisiin. Shortsien on syytä olla lähes polviin asti mikäli haluaa pitää reidet lämpiminä. Verkkareitakin on erilaisia. Adidakset ovat yliohuet verrattuna eräisiin muihin.
Niin ja Prismassa oli ainakin joskus myynnissä ne jotkut toppahousut joiden kanssa ei tullut kylmä edes - 30 asteessa. Ne oli jotkin halpikset Indokiinasta. Redalpi muistaakseni se merkki. Mitäköhän tässä piti vielä sanoa? Niin, tää biisi. https://www.youtube.com/watch?v=wIbGHeWZ5xQ . "Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä." En mä liikuntaa kyllä harrasta kuin vain ihan itseäni varten. Kumppaneita hankitaan aivan toisilla tavoilla irl.
Olen mahtavin
6
176
Vastaukset
Ai. Ja minua kun vaan puristaa paita vatsan kohdalta.
- Anonyymi
Vatsa osaa olla kyllä varsinainen ilkimys. Itseäni huvittaisi kaljoitella tälläkin hetkellä mutta en kuitenkaan tee niin. Se kasvattaa vatsaa. Liikunta on brutaalia toimintaa. Fyysisen kropan lisäksi se väsyttää jotenkin mieleni. Turhapuron verkkopaita olisi mitä mahtavin. Tarkemmin ajateltuna tänään mulla oli ylläni eräs osaksi reikäinen pitkähihainen pusero ulkoilutakkini alla. Se muuten viilentää ihmeen paljon verrattuna paitaan mikä on reiätön. - Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatsa osaa olla kyllä varsinainen ilkimys. Itseäni huvittaisi kaljoitella tälläkin hetkellä mutta en kuitenkaan tee niin. Se kasvattaa vatsaa. Liikunta on brutaalia toimintaa. Fyysisen kropan lisäksi se väsyttää jotenkin mieleni. Turhapuron verkkopaita olisi mitä mahtavin. Tarkemmin ajateltuna tänään mulla oli ylläni eräs osaksi reikäinen pitkähihainen pusero ulkoilutakkini alla. Se muuten viilentää ihmeen paljon verrattuna paitaan mikä on reiätön. - Ap.
Mulle ei tuu kaljamahaa vaikka juonkin välillä kaljaa. Miksiköhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on syönyt lapsena terveellisesti niin rasvamolekyylit eivät pääse paisumaan niin suuriksi aikuisiällä. Eli perheellisten ei kannata viedä lapsiaan syömään roskaruokapaikkoihin. Kappas, nerokin olen kaiken muun lisäksi 🤓🧐. - Ap.
Anonyymi kirjoitti:
Keskivartalolihavuus on paljon geeneistä kiinni. Olin nuorempana hyvin hoikka, mutta minulla oli silti suhteellisen iso vatsa. Keskivartalolihavuus on huono tuuri geenilotossa, sillä sisäelimiin kertyvä rasva on kaikkein vaarallisinta. Eli jos on persevä tai muusta kohdin lihava, saa painoindeksi olla paljon korkeampi ennen kuin alkaa tulemaan haittoja.
- Anonyymi
No juu, on niitä muitakin tapoja :) olet varmaan sen verram nuori, ettet vielä huomannut näitä muita
https://youtu.be/PyItf5YCu1M
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718