Kuunteletko herkkää musaa

Anonyymi-ap

Balladeja ja vastaavia rakkauden kaipuuseen?

66

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kuuntele, tietty asema jonka musiikkia kuuntelen lenkkeillessä.

• Anonyymi

Maalaisille suunnattu radio Nova?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalaisille suunnattu radio Nova?

Ei ole se.

• Anonyymi

En kuuntele yhtään mitään. Ahdistaa kaikki.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuon yhtyeen musiikkia kuuntelin muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

Kuuntelen Venäjän federaation kansallishymniä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

🦅näin ne tekee🤘harmi kun ei ole mosh hymiöö enää laittasin sen. Hyvä biisi. -n sivusta vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦅näin ne tekee🤘harmi kun ei ole mosh hymiöö enää laittasin sen. Hyvä biisi. -n sivusta vaa

Kiva, etten ole ainoa. Ellet sitten huiputa? Yleensä palstan arja havakka fanit yhdessä 60 luvun huumehörhömusiikkifanien kanssa haukkuvat ja hyljeksivät musiikkivalintojani.

Ne junttipellet, kyllä juuri te juntit kuuntelette paskaa, joka tehtiin ennen syntymäänne. Luulette sen olevan hienoa/sivistynyttä. Ei ole.

Se on pelkkää junttimaista huumehörhöjen miellyttämishalua. Kasvakaa junttipellet aikuisiksi ja menkää oikeisiin töihin! Ei teistä tietenkään ole siihen. Vitun kynäniskat!

Anteeksi kun muistini on vammautunut huonoksi. Muuten olisin haukkunut kaikki henkilökohtaisemmin.
        Mutta aika hyvinhän vedin? Eiköstä joo?

Olen pahoillani, mikäli ei yhtään survaissut sydämestä. Yritän opetella herättämään tunteita paremmin.

>simiti<

• Anonyymi
      • Anonyymi

On liian herkkää ja liikaa kipeitä muistoja def leppardista😒thouse were the days. En pysty edes kuunteleen. Tulis itku silmään. -sivust taas tääki

• Anonyymi

Love bites- iä kuuntelen minäkin. ❤️

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

No enpä kyllä. On noi fiilikset jääny aikalailla menneeseen missä mässään rakkausbiiseillä.

Olen enemmän käytännönläheinen nykyään, kun tunteilija. Kai ikä ja elämä muuttaa.

Jasu

• Anonyymi

Nossen kanssa on kiva kuunnella Havakan Arjaa ja Veera Teleniusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nossen kanssa on kiva kuunnella Havakan Arjaa ja Veera Teleniusta?

Ei me kuunnella yhdessä musiikkia, eikä mieheni kuuntele oikein muutenkaan musiikkia. Siis mitään kuuntelemalla kuuntele, kuten minä. Taustalla voi radio autossa olla päällä, muttei kotona ikinä soita mitään musiikkia. Epämusikaalinen mies, kuten lapsetkin.

Mä olen ainoa meillä joka pitää musiikista, tanssii. Muut lähinnä häiriintyy niistä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me kuunnella yhdessä musiikkia, eikä mieheni kuuntele oikein muutenkaan musiikkia. Siis mitään kuuntelemalla kuuntele, kuten minä. Taustalla voi radio autossa olla päällä, muttei kotona ikinä soita mitään musiikkia. Epämusikaalinen mies, kuten lapsetkin.

Mä olen ainoa meillä joka pitää musiikista, tanssii. Muut lähinnä häiriintyy niistä.

Jasu

Ihmeellistä, kun aikoinaan linkitteli jatkuvasti musiikkia mullekin. Mutta se loppui kun seinään musiikin kulutus, kun yhteen mentiin. Moni muukin asia on muuttunut hänessä sen myötä. Tullut käppänä...

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeellistä, kun aikoinaan linkitteli jatkuvasti musiikkia mullekin. Mutta se loppui kun seinään musiikin kulutus, kun yhteen mentiin. Moni muukin asia on muuttunut hänessä sen myötä. Tullut käppänä...

Jasu

Mua paljon nuorempi mutta olemukseltaan kuin olis 15 v vanhempi minua. Minä en silleen ikäänny henkisesti kun hän tuntuu olevan fossiili jo 40 v.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua paljon nuorempi mutta olemukseltaan kuin olis 15 v vanhempi minua. Minä en silleen ikäänny henkisesti kun hän tuntuu olevan fossiili jo 40 v.

Jasu

Asuna viljo-verkkarit ja ruudullinen metsurinpaita?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adidakset ja t-paita. 😊

Tässä herkkä. Kannattaa kuunnella. 😄

https://youtu.be/vZnlz-b2NnY?si=0gQcILMGMDn4pe2f

Jasu

Tää on kanssa herkkä

https://m.youtube.com/watch?v=5TVgTNE8ANA&pp=ygUWZmlpbGF0ZW4gamEgaMO2eWzDpHRlbg==

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuna viljo-verkkarit ja ruudullinen metsurinpaita?

No millaisen kumppanin ikinä haluat kuvitella tähän naisena esiintyvän rinnalle🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

😂 noh jasutäti rauhoitu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millaisen kumppanin ikinä haluat kuvitella tähän naisena esiintyvän rinnalle🥱

Mieheksiluulijalla ei mene koskaan hyvin 😃

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

😂 noh jasutäti rauhoitu

No mutta kun on. 😆

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta kun on. 😆

Jasu

Mä olen taas täällä yrittänyt selittää nuoremmilleni olevani pappa jo, kohta satavuotias fossiili 🙂.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Mä olen taas täällä yrittänyt selittää nuoremmilleni olevani pappa jo, kohta satavuotias fossiili 🙂.

Fossiilit säilyvät miljoonia vuosia.

• Anonyymi kirjoitti:

Fossiilit säilyvät miljoonia vuosia.

🤔 nyt alkoi hirveästi askarruttamaan että voiko muumiosta tulla fossiili ja olenko sittenkin enemmän muumio kuin fossiili, identiteettikriisit ovat sitten kauheita 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kanssa herkkä

https://m.youtube.com/watch?v=5TVgTNE8ANA&pp=ygUWZmlpbGF0ZW4gamEgaMO2eWzDpHRlbg==

Siellä mun linkissä oli huvittavia ilmeitä ihmisillä. Paljon puhuvia ja kivasti liitetty asiayhteydestä aivan toiseen. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ja kukaan ei usko sua? 😜

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukaan ei usko sua? 😜

Jasu

Ehkei ihan kaikki ainakaan tällä hetkellä...vielä 🙂

• Anonyymi

Pikkusen purtsumia

• En, vain rytinää ja ryskettä kellon ympäri 🙂
      Oman teorian mukaan kaipuuta ei hoideta nyyhkimällä, masennus ei parane itsesäälillä, alkoholismia ei hoideta juomalla, tyhmyydestä ei parane tietokirjoja lukemalla, palstailusta ei pääse eroon tänne kirjoittelemalla 😁 jne

• Anonyymi

Hahaa. Nyt tuli viisaita itsestään selvyyksiä. 👍 Tokikaan addiktoituneelle ne eivät ole itsestäänselvyyksiä.

• Anonyymi

• Kyllä niitä joskus. Surullinen olo niistä yleensä tulee. Niitäkin tehdään monissa eri genressä.

• Anonyymi

En juurikaan Balladit saavat minut ikävystymään.

• Mu5tasydän

Kyllähän tuota tulee kuunneltua ihan laidasta laitaan. Viimeksi tänään pyöri balladilista.

• Anonyymi

Joo <3

• Vai balladeja? No esmes The Ballad of Jed Clampett on ihan suosikki.

• Mikään rakkauslaulu ei laula minun suullani.

Ovat sen verran höttöisiä.

• Anonyymi
    • En. Herkät asiat ei oo mun juttu. Mieluummin villi kissa kuin herkkä kani.

• Kuuntelen ajoittain. En halua kuitenkaan jäädä vellomaan melankoliassa mutta musiikin kautta voi purkaa tunnetiloja, puhdistaa mieltä, saada lohtua.. Musiikilla voi parhaimmillaan olla parantava voima.

Jotkin biisit vain uppoavat toisia syvemmälle..

https://youtu.be/MhAE3lQ_FHg?si=9zFlFDMW_jZYno_a

• Anonyymi

Yksi kauneimmista. Täydellinen ”hänen” kanssaan. Oikean hänen tai sitten mielikuvitus-hänen, mikä tilanne nyt onkaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi kauneimmista. Täydellinen ”hänen” kanssaan. Oikean hänen tai sitten mielikuvitus-hänen, mikä tilanne nyt onkaan :)

Ehdottomasti yksi kauneimmista 🤗 Sopii helliin hetkiin oikein passelisti

• Anonyymi

Kylläpä on poistettu paljon viestejä:))

• Anonyymi

Lionel richie- hello lähtee aina silloin soimaan. T. Mies

• Anonyymi

Yhdestä musiikkikappaleesta herkistyn vieläkin, vaikka moni ei siitä herkisty.
      Mennään aikaan jolloin näin kuskina ollessani pari kylmässä pakkasessa ravintolan edessä seisovaa nuorta naista. Kysyin kelpaako Ladan kyyti (olin kuskina kouluaikana huonekaverille joka oli juhlimassa).
      Toki naiset olivat mielissään lämpimän Ladan tarjoamasta suojasta (ei tarvitse Bemaria).

Toinen heistä oli muodostanut mielikuviini mielenkiintoa hohtavan käsityksen, erillainen ja vaikea punkkari. Hän oli joutunut onnettomuuteen, kokosi itseään oltuaan 2 kuukautta koomassa (lääkärin määräyksestä) sairaalassa, perna revennyt kolme suurta luuta poikki jne. Lebtänyt 100 km/h ajavan auton keulasta 15 metriä tien sivuun. Hyvä kun säilyi hengissä. Ja nyt hän oli lämpimän Ladan syleilyssä.

Juteltiin, ja illan kuluessa hän istui hajareisin minun ja ratin väliin. Tästä illasta kehkeytyi 17-vuotta yhteistä iloa ja surua, myös kaksi yhteistä lasta saatiin luojan luomana.

Tämä biisi iskee, kun mentin hänen siskonsa luo kuunteli hänen siskonsa mies tätä biisiä, aika usein. Rakennnusmies, mukava henkilö. Heillä oli haaveet kuten monilla meistä, mutta myös ehkä samoja haasteita. Vietettiin monia mukavia kesäreissuja yhdessä. Vuosia kului, ja hänen vaimonsa (minun naisen sisko) tuli työpaikalleni kertomaan miten hänen miehensä on tehnyt itsemurhan. Hän tuli kertomaan sen miehen kyydissä, jonka vuoksi asiat ajautuivat tilanteeseen jossa se toinen ei nähnyt muuta ulospääsyä.

Kiitin ja sanoin suoraan heille molemmille, ette ole tervetulleita meille. Uskalsin kertoa ja sanoa tuon, kuuntelematta omaa puolisoani.

Kepeät mullat vaan taas jonnekin toivottaen. Yhteisistä hetkistä kasaantuu voimakas tunne, ja kun sen menettää, jää vain kaipuu ja kysymys miten olisi voinut auttaa!

https://www.youtube.com/watch?v=pATX-lV0VFk

AV

• En todellakaan. Menevät kappaleet on enemmän makuuni. Toki ei niillä ole mitään tekemistä rakkauden kaipuuseen.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

(Trance) Kiss me before the memories for away.

https://youtu.be/ohRp_2wXUwQ?si=wWBxKp1xl4EUwzZB

Metallica ei petä.

https://youtu.be/Lli99OmkPwM?si=YderXvyDxN99uFfc

No, ei varmasti petä mutta kuulijakunta oli joskus vähän erikoisia?
        Itse pidän Metallicasta, tulee vain ne nuoruuden harhaulut mieleen. Tai mikä on nuori, ja kuka ei.

Itselleni Metallica edustaa aikaan jolloin tutustuin Suomelaisen yhteiskunnan vaarillisimpaan ryhmään, ja siitä kyllä koitui ikuisia arpia.

AV

• Haaveilija39

• Anonyymi kirjoitti:

No, ei varmasti petä mutta kuulijakunta oli joskus vähän erikoisia?
        Itse pidän Metallicasta, tulee vain ne nuoruuden harhaulut mieleen. Tai mikä on nuori, ja kuka ei.

Itselleni Metallica edustaa aikaan jolloin tutustuin Suomelaisen yhteiskunnan vaarillisimpaan ryhmään, ja siitä kyllä koitui ikuisia arpia.

AV

Niin oli jos tarkoitat tuota videota🤔

Lapsuus ja Disco tulee mieleen itselleni😊 nyt aletaan olemaan jo aika vanhoja.

Meinaatko vaarallisella ryhmällä naisia?

• Anonyymi

Kuuntelen. "Minä olen muistanut" on hienoimmasta päästä. Ainahan sitä voi haaveilla uusista rakkauksista mutta vanhojen muistelu on kuitenkin vielä todellisempaa.

• Anonyymi

Myönnän, Jennifer Rushin "power of love" edelleen kaikuu syvälle mutta muuten uppoan avaruusambientin pariin, kun haluan tuonne...jonnekin... - cu-

• Anonyymi

Aina välillä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ja yksi vielä. 😜

Van Dyk ja Rea Garvey, tykkään biisistä. 👍

https://youtu.be/9phZWySNsXY?si=lpmU4EbDEDotgcmv

Jasu

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      503
      22113
    2. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      155
      2643
    3. IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä

IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut
      Maailman menoa
      37
      1520
    4. Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle

Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist
      Haapavesi
      53
      1467
    5. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      25
      1216
    6. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1190
    7. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      71
      1175
    8. Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!

Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja
      Ähtäri
      35
      1110
    9. HYRYLLÄ KADONNUT

Kuka katosi tänään Hyryllä?
      Hyrynsalmi
      13
      1061
    10. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      44