Ootte varmaan joskus kuulleet sen ilmauksen, että on kylmä kuin jääkarhun pyllyssä? Mutta rupesin vaan nyt miätimään, että kuinka kylmä siellä jääkarhun pyllyssä nyt sit oikeastaan onkaan? Vois kuvitella, että siellä on tooosi kylmä, mutta sitten kuitenkin, jääkarhuhan on taslämpöinen herttainen ja pörröinen elukka, joten veikkaan, että se on kuitenkin lämpeempi kuin pinkviini, mutta en kyllä sitten tiedä? Mutta oisko täällä joku piolooki, joka osais kertoa?
Jääkarhun weeberi ja miinusasteet
16
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkeen tottuu paitsi pyllyyn tungettuun jääpuikkoon, sillä se ehtii aina sulaa.
- Anonyymi
Kaverin mielestä kenellä oli pukamia niin kyllä siihenkin tottui :)
- Anonyymi
Luulen, että ry..än helvetissä on kylmempi kuin jääkarhun pyllyssä.
Mies 65Onkohan tuo ryssän helvetti kommunismin ajalta vai jo sitä ennen? Perinteisessä ja kapitalistisessä kiirastulen jälkeisessä loppusijoituspaikassa on helvetin kuuma. Mutta ryssän helvetissä hiilet ovat loppu ja joku on varastanut hiilihangot yms. työkalut ja itse pirukin makaa jossain kännissä.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Onkohan tuo ryssän helvetti kommunismin ajalta vai jo sitä ennen? Perinteisessä ja kapitalistisessä kiirastulen jälkeisessä loppusijoituspaikassa on helvetin kuuma. Mutta ryssän helvetissä hiilet ovat loppu ja joku on varastanut hiilihangot yms. työkalut ja itse pirukin makaa jossain kännissä.
Se juontaa juurensa Siperiasta, jonne muun muassa suomalaisia päätyi sotien aikaan kaivoksiin pakkotyöhön.
- Anonyymi
Mjoo
Tämä oli hauska, informatiivinen ja hyvin muotoiltu aloitus.
Perustelut
Hyvin harva käsikirjoittelija täällä edes ymmärtää, mitä kerroit.
P.S.
Weber on firikka, joka on kuuluisa kaasuttimistaan.
(hihitystä)- Anonyymi
But
Nyttemmin on niin, että sähkötuolillaan skeittaileva Tesla on törmännyt hieman kummalliseen ongelmaan.
No, elämä on ristipainetta.
(hirn) - Anonyymi
Weber tosiaankin hoitaa sitä imupuolta eikä pakoaukon tehtäviä niinkään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Weber tosiaankin hoitaa sitä imupuolta eikä pakoaukon tehtäviä niinkään :)
...saattaa toki vetää huurteeseen mutta vain pinnasta -jatkis
Jääkarhun pylly lienee sormenlämpöinen. Asia pitää tietysti tutkia.
- Anonyymi
Justhan oli uutisissa, että jossain eläintarhassa syntyi uusia jääkarhunpoikasia. Sellaisen kanssa vois vielä kokeilla, kunhan emo ei näje!
- Anonyymi
No. Mieti. Ootko nähnyt korvamatoa?
Vilma
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111