Olen seurannut Destia pyöräkone kuskia viikon ja edelleen sama mies samoja lumikasoja siirtelee paikasta toiseen, välillä ajaa ympyrää kieroympyrässä, kuinkahan monta konetta tarvitaan jotta lumi saadaan pois, näyttää siltä ettei muuta työtä ole kuin ajaa turhaan ympyrässä tai voihan se kevät sekoittaa nupin.
Destia/pyöräkone
10
181
Vastaukset
- Anonyymi
totta ne kakkkii v joskushttps://youtu.be/bxZrGFMEHBg?list=RDCmTbKfchc4M
- Anonyymi
szunbbbis ja jussukka hallakka haluaa hyökata vaeenajalle p sotainto kova...
- Anonyymi
pyylyt on kakattu tyhjiksi eli valmistilaassa ovat
- Anonyymi
no eikö net vois teha valilla jiesiot. ja hinkata pyllyjaan toisiaan vasten kelopuiksi niita kuvitellen...
- Anonyymi
Suomessa murehditaan lehmien pieruja ja porojen röyhtäyksiä, jotka ilmastoaktivistien mukaan tuhoavat koko maailman ilmaston. Samaan aikaan Intiassa juhlitaan sitä, että maa tuottaa enemmän hiiltä kuin koskaan. Intialaiset iloitsevat, koska edullinen fossiilinen polttoaine tarkoittaa heille halpaa energiaa, talouskasvua ja omavaraisuutta.
- Anonyymi
Olekko sie käyny koskaan Intiassa?
Sulla on niin lapsellinen oletus siitä maasta. Mie sen tiiän että shokki iskee, kun olen muutaman kerran siellä poikennut. Intiassa kun kuukin on kummempi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekko sie käyny koskaan Intiassa?
Sulla on niin lapsellinen oletus siitä maasta. Mie sen tiiän että shokki iskee, kun olen muutaman kerran siellä poikennut. Intiassa kun kuukin on kummempiSiis kuukin jo reakoi intilaisten saastuttmiseen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuukin jo reakoi intilaisten saastuttmiseen kyllä.
joo turhan sinun kanssa on keskustella aivan normaaleista yleissivistysjutuista,kun ei , niin ei ,antaapa olla
”Intian kuu”, Martti Jäppilän merimiesjuttuja karrikoivasta sanoituksesta Stephen Fosterin sävelmään ”Camptown Races”, jossa lauletaan ”Intiassa kuukin on kuumempi, oo-hiio-hei , Kuin aurinko meillä mutta suurempi, oo-hiio-hei”
- Anonyymi
AHDISTUIN!
- Anonyymi
kultoo,ettii,,niin,påissåån,,niin,niin,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109