Komennusmies is back ja pitää teitä hyvänä tänään ja huomenna Hotelli Mustaparrassa. Puolenpäivän jälkeen meen muutamaksi tunniksi Wanhaan Mestariin, vanhaan tuttuun pöytään. Tuuhan jutuille, jos nämä paikalliset autonrassaajaukot ei enää kiiinnosta!
Hei Tornion Naiset.
12
503
Vastaukset
- Anonyymi
wanhassa mestarista varmasti löytyykin törniön upeimmat naarakset🤣
- Anonyymi
Ainakin halukkaimmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin halukkaimmat!
Ja vanhimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vanhimmat.
Noh, ei tässä itsekään enää ihan poikanen ole.
- Anonyymi
Tyytyisitkö ihan anaaliin ei ole muita tarjolla.
- Anonyymi
taidat joutuu tyytyyn omaan käteen ! tai takatuupaariin.. ;D
- Anonyymi
Helou.Olen ladyboy..
Odotan innolla tapaamista. - Anonyymi
Tänne turha tulla komentelemmaan !
- Anonyymi
Ladyboyt käy kans, mutta tälle iltaa on kyllä kalenteri täynnä. Raja on komennusmiehen jaksamisellakin. Nyt Mestariin parille palauttavalle ja sitten unille Mustapartaan. Vaihtavat lakanat puhtaisiin sillä välin, kun istun palauttavalla.
- Anonyymi
jäikö minulle tekarit komennusmiehen kämppään,voisitko vilkaista yöpöydältä.
- Anonyymi
Käy kysyyn hotellilta. Muistan kyllä sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kysyyn hotellilta. Muistan kyllä sut.
kukapa nyt minua ei muistas,kylän paras suihinottaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2646586SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795218Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.984150SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683612Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633374Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463139Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2412743Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752071SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden441594Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491485