Minulla kyllä aika kuluu, kun luen lakipykäliä.
Kyllähän minä kunnioitan heitä ja saajan he minun puolesta olla persialaisia jos haluavat FACEBOOKLAISINA, mutta ei heidän tarvitse sentään SYRJIMÄÄN JA OSOITTAMAAN MIELTÄÄN.
Minulla on sentään kuvia todisteina, että he ovat persialaisia ja EI SE OLE MIKÄÄN RIKOS TUNNUSTAA SITÄ.
Se on rikos SALATA SEKÄ SYYTELLÄ, että minä joka olen SUOMESSA LOUKKAAN HEIDÄN KUNNIOITA.
Tämä on kyllä niin mielenkiintoinen asiana tutkia.
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Se on PERSIAA mitä facebookissa käyttävät.
Kävin lukemassa aiheesta ja persian kieli on FARSIA ja Iranin virallinen kieli jota puhutaan myös Afganistanissa ja Tadžikistaniassa.
Farsin kieli on yksi maailman vanhimmista kirjoitetuista kielistä ja kielen juuret ovat muinaisesta PERSIASTA ja se on säilyttänyt monia historiallisia piirteitä.- Anonyymi
Ei käy kyllä KATEEKSI KUNNIANSA LOUKANNEITA FACEBOOKILAISIA, koska HE EIVÄT KYLLÄ KUNNIOITA HEITÄ JOTKA OVAT FARSIN KIELISIÄ.
MINULLA OLI FACEBOOKISSA KAVEREINA HEITÄ JOTKA KIRJOITTELIVAT FARSIN KIELELLÄ. HE OLIVAT MIEHIÄ JA EI HEIDÄN KANSSA SAANUT KESKUSTELLA, EI SAANUT KOMMENTOIDA MITÄÄN EIKÄ EDES TYKÄTÄ.
EI HE MITÄÄN KÖYHIÄ OLLEET, MUTTA MINÄ SAIN SENTÄÄN KATSELLA HEIDÄN LIVE STRIIMEJÄ.
MINULLA OLI AINA FACEBOOKISSA ERI MAISTA KAVEREITA VAIKKA EN EDES TUNTENUT, KOSKA MINUSTA OLI MIELENKIINTOISTA SEURATA HEIDÄN ELÄMÄÄ.
EI HE OLLEET KÖYHIÄ VAIKKA HE ASUIVATKIN PALJON ALKEELLISEMMIN MITÄ ME ASUTAAN SUOMESSA.
HEIDÄN VAATTEENSA OLI NIIN LAADUKKAITA.
YHDELLÄ PERHEELLÄ OLI LIIKE JA NETISSÄ SIVUT. MINÄ KATSELIN JOS TILAIS JONKU MEKON MITÄ VOIS KÄYTTÄÄ.
LÖYSIN JA KATSOIN HINTAA NIIN 200 DOLLARIA OLI HINTA JOTEN EN MINÄ ENÄÄN HALUNNUTKAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170