Miehen känni sekoilua

Anonyymi-ap

Moi, ollaan reilu nelikymppinen pari.
Muutettiin yhteen miehen painostuksesta n.5kk päästä kun oltiin tavattu.
Ja mies kosi kun muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin.
Alusta asti mies joi runsaasti mutta keksi ryyppäämiselle tekosyitä.

Kuitenkin ajan kanssa kävi ilmi että mies on alkoholisti, väkivaltainen, valehteleva ja epäluotettava naisten lirkuttelija.
Kävi ilmi että monia asioita alussa perustui valheelle, joita myös myönsi mulle.
Vajaa kahden vuoden suhteen aikana mies joi lähes ihan kokoajan, alussa oli vähemmän kännissä ja myöhemmin jatkuvasti oli 3-4 promillen kännissä. En jaksanut enää ja halusin muuttaa pois, mies esteli muuttoani, mutta jouduin muuttamaan 60km päähän omaan turva kotiin että saan olla ja asua rauhassa, yhdessä asuessa elämä oli helvettiä. Itse en juonut ollenkaan.

Olimme suhteessa, mutta asuimme erillään.
Mies kiukutteli kokoajan että olen niin kaukana,
ei kuulemma halua etäsuhdetta, mies ei halua kuulemma päästää mua silmistään, mun pitää asua hänen kanssa että olen hänen altistuksen ja kontrollin alaisena.
Mies on kuulemma todella mustasukkainen.

Mulla oli toiveissa oli että suhde paranisi.
Erilleen asuessa mies jatkoi kokoajan juomista,
oli tyytymätön kun olin ja asuin niin kaukana vajaa 60km. Se harmitti miestä kun ei saanut sen välimatkan takia kokoajan multa seksiä, kun sillä on seksi addektio riippuvuus.

Kännissä mies jäi joitakin kertoja kiinni naisten lirkuttelusta, joitakin tapauksia tunnustusti minulle jälkeenpäin.
Oli käynyt kännissä naisten rintoihin kiinni,
miehen kännykkä oli jäänyt auki niin kuulin kun mies huuteli kännissä julkisilla paikoilla naisten perseiden perään että hyvä perse, hyvä kinkku nam!
Miehen kännykkään ilmestyi perseiden kuvia.
Tunnusti että känni reissuilla lirkutteli jotain naista ja yritti saada siltä seksiä, mutta mies sai rukkaset.

En saatu sovittua asioita miehen kanssa,
joten muutin satojen kisojen päähän että saan olla rauhassa, koska tuo miehen käytös koskee, loukkaa mua sydän juuria myöten.
Nyt mies ruikuttaa mua kokoajan takaisin.
On kuulemma kova ikävä mua, rakastaa mua,
ei halua muita kuin minut, haluaa muuttaa takaisin yhteen ja mennä naimisiin!

Edelleen haaveilen että suhde pelastuisi kun mies on lopettanut ryyppäämisen, ja on aloittanut antabus kuurin pyynnöstäni. On ollut selvinpäin jotain alle 2kk.
En pääse yli siitä että mies olisi ollut valmis kännissä harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa, jos ei olisi saanut rukkasia.
Käyttää känniä tekosyynä ja sanoo että eipä kuitenkaan pettänyt.
Itsellä olisi paljonkin vientiä, mutta en pääse elämässä eteenpäin. Kukaan muu mies ei kiinnosta mua tarpeeksi.

En pääse yli siitä että mies olisi ollut valmis harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa, jos ei olisi saanut rukkasia.
Väittää että hänen käytös on saanut alkunsa siitä että olen muka puhunut vieraista miehistä, no en kyllä ole siinä määrin puhunut että oikeuttaisi tuollaiseen käytökseen.
Mies on sanonut että on huomannut miten olen ollut tosi uskollinen hänelle, en ole edes nähnyt muita miehiä!
Osa minusta haluaisin edelleen jatkaa suhdetta,
ja osa minusta haluaisi vaihtaa ukon uuteen, parempaan, uskolliseen, luotettavaan ja rakastavaan mieheen.
Miten tälläisestä pääsee eteenpäin, en voi luottaa enää mieheen vaikka vakuuttelee ettei hän petä mua ja mun pitäisi luottaa häneen.
Yli reagoinko kuitenkin.
Vertaistukea kaipailisin...😔

2

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

Pitäiskö sun lukea tämä kirjoituksesi uudestaan.
      Nukeksi kun haluat niin sitten jatkaminen varmaan on ihan mahtavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe