Parlamentin aamukokouksessa voitte esiintyä ja kuulla hyviä kysymyksiä,on entisiä huippupoliitikkojen jälkeläisiltä. tenttaamassa.Varma pääsy valta elimiin vaalituloksen jälkeen.Tervetuloa kuuntelemaan mitä oma pikku possu on ehdolla ymmärtää kunnallis poliitiikasta
Vaali ehdokkaat,,!!
13
850
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme ehdokasta käyny vaali tentissä,yks läpäisi kokeen kun lupasi äänestää pää puolueen mikä lie silloin voittaa,tuumasi vaan takinkääntö temppua jos hänen äänensä ratkaisee jonkin asian,voi pikku korvausta vastaan asiasta jota halutaan laittaa.Muistelin papan kans saaneen talven polttopuut,ja traktorin lainaan ainaki tarttee,mutta tämä puolue petti lupauksen.Toivoi että järjetäisimme valtuutetut ehdokkaat vaali tentiin tänne parlamentin tiloihin
- Anonyymi
Juoru-ukkojen kerho, jotka puhuu toisten ihmisten asioita tietämättä asioiden todellisuutta
- Anonyymi
Näinpä juuri
- Anonyymi
Pojasta polvi paranee,onko näin?
- Anonyymi
Muutama minäite ukko karkotti kunnan asioista vähänkään kiinnostuneita. Varsinki poikia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama minäite ukko karkotti kunnan asioista vähänkään kiinnostuneita. Varsinki poikia.
Ehdokashankinnan aikaan ei ollut tietoa näitten kukkojen poisjäännistä. Jos olisi ollut tietoa niin olisi ehkä muutama ehdokas saatu lisää kun ei olisi tarvinnut pelätä joutumista jonkun kukon perässäjuoksijaksi.
- Anonyymi
Tämän hetkisen valtuustolle muutamille kerrottiin ettei kannatte olla ehdolla ettei maine mene kun vanha pierut kuiteski päättää puolestanne.Nyt sinne pääsee muutama kloppi jotka ei ole sen kummemmin tiedä kunnan asioista mitään kun,annoimme luvan ja paikan uudessa valtuustossa kun mietimme vanhoja valtuutettuja heidän tuekseen jotta kunta polkee paikoillaan kuten 25vuotta tehny.Odotamme valittuja tulemaan ennakko vaali juhlaan ja pitämään puhetta parlamentin ilta kokoukseen,voitas pikku herneet ottaa ja joku saattaa ottaa herneen nokkaansa.Vihreitä.sinisiä ja punaisia odotamme sankoin joukoin mukaan
- Anonyymi
Koululintsareitten juttuja selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koululintsareitten juttuja selvästi.
Oli tosiaan muutama koulu lintsari pyrkimässä valtuustoon,heikolla koulu menestyksellä,Ei ollu valta väestöä vaan toisen luokan ,joita elämä kouluttanut elämään.Nyt lauantain illan kokouksessa miettineet miten isoin parlamentin jäsenistä,miten käy jos toisen luokan käyneet tulee valtaan,lykätäänkö lunta zeroteilla ja pillareilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tosiaan muutama koulu lintsari pyrkimässä valtuustoon,heikolla koulu menestyksellä,Ei ollu valta väestöä vaan toisen luokan ,joita elämä kouluttanut elämään.Nyt lauantain illan kokouksessa miettineet miten isoin parlamentin jäsenistä,miten käy jos toisen luokan käyneet tulee valtaan,lykätäänkö lunta zeroteilla ja pillareilla
Kävitkö itse koulusi kunnolla vai joko dementia vaivaa?
Lauseiden väliin kuuluu yksi välilyönti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö itse koulusi kunnolla vai joko dementia vaivaa?
Lauseiden väliin kuuluu yksi välilyönti.Menisit opettamaan käsitöitä.
- Anonyymi
pikku kulliset laitettava kuriin jauhamasta valheellisia juoruja
- Anonyymi
Kellä kiinnostaa väki vaihtuu paskaa lapetaan ja valtiota kupataan omaan taskuun. Poliittista valtaa omaava on paskaputkenpyörittäjä välittömästi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483