Vaali ehdokkaat,,!!

Anonyymi-ap

Parlamentin aamukokouksessa voitte esiintyä ja kuulla hyviä kysymyksiä,on entisiä huippupoliitikkojen jälkeläisiltä. tenttaamassa.Varma pääsy valta elimiin vaalituloksen jälkeen.Tervetuloa kuuntelemaan mitä oma pikku possu on ehdolla ymmärtää kunnallis poliitiikasta

13

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolme ehdokasta käyny vaali tentissä,yks läpäisi kokeen kun lupasi äänestää pää puolueen mikä lie silloin voittaa,tuumasi vaan takinkääntö temppua jos hänen äänensä ratkaisee jonkin asian,voi pikku korvausta vastaan asiasta jota halutaan laittaa.Muistelin papan kans saaneen talven polttopuut,ja traktorin lainaan ainaki tarttee,mutta tämä puolue petti lupauksen.Toivoi että järjetäisimme valtuutetut ehdokkaat vaali tentiin tänne parlamentin tiloihin

    • Anonyymi

      Juoru-ukkojen kerho, jotka puhuu toisten ihmisten asioita tietämättä asioiden todellisuutta

      • Anonyymi

        Näinpä juuri


    • Anonyymi

      Pojasta polvi paranee,onko näin?

      • Anonyymi

        Muutama minäite ukko karkotti kunnan asioista vähänkään kiinnostuneita. Varsinki poikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama minäite ukko karkotti kunnan asioista vähänkään kiinnostuneita. Varsinki poikia.

        Ehdokashankinnan aikaan ei ollut tietoa näitten kukkojen poisjäännistä. Jos olisi ollut tietoa niin olisi ehkä muutama ehdokas saatu lisää kun ei olisi tarvinnut pelätä joutumista jonkun kukon perässäjuoksijaksi.


    • Anonyymi

      Tämän hetkisen valtuustolle muutamille kerrottiin ettei kannatte olla ehdolla ettei maine mene kun vanha pierut kuiteski päättää puolestanne.Nyt sinne pääsee muutama kloppi jotka ei ole sen kummemmin tiedä kunnan asioista mitään kun,annoimme luvan ja paikan uudessa valtuustossa kun mietimme vanhoja valtuutettuja heidän tuekseen jotta kunta polkee paikoillaan kuten 25vuotta tehny.Odotamme valittuja tulemaan ennakko vaali juhlaan ja pitämään puhetta parlamentin ilta kokoukseen,voitas pikku herneet ottaa ja joku saattaa ottaa herneen nokkaansa.Vihreitä.sinisiä ja punaisia odotamme sankoin joukoin mukaan

      • Anonyymi

        Koululintsareitten juttuja selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koululintsareitten juttuja selvästi.

        Oli tosiaan muutama koulu lintsari pyrkimässä valtuustoon,heikolla koulu menestyksellä,Ei ollu valta väestöä vaan toisen luokan ,joita elämä kouluttanut elämään.Nyt lauantain illan kokouksessa miettineet miten isoin parlamentin jäsenistä,miten käy jos toisen luokan käyneet tulee valtaan,lykätäänkö lunta zeroteilla ja pillareilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosiaan muutama koulu lintsari pyrkimässä valtuustoon,heikolla koulu menestyksellä,Ei ollu valta väestöä vaan toisen luokan ,joita elämä kouluttanut elämään.Nyt lauantain illan kokouksessa miettineet miten isoin parlamentin jäsenistä,miten käy jos toisen luokan käyneet tulee valtaan,lykätäänkö lunta zeroteilla ja pillareilla

        Kävitkö itse koulusi kunnolla vai joko dementia vaivaa?
        Lauseiden väliin kuuluu yksi välilyönti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö itse koulusi kunnolla vai joko dementia vaivaa?
        Lauseiden väliin kuuluu yksi välilyönti.

        Menisit opettamaan käsitöitä.


    • Anonyymi

      pikku kulliset laitettava kuriin jauhamasta valheellisia juoruja

    • Anonyymi

      Kellä kiinnostaa väki vaihtuu paskaa lapetaan ja valtiota kupataan omaan taskuun. Poliittista valtaa omaava on paskaputkenpyörittäjä välittömästi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe