Olisko tää hyvä pyörä 24v naiselle?

Anonyymi-ap

9

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon käyttöön ihan sopiva eikä ole iso vahinko jos joku vie. Kannattaa huollattaa jos ei itse osaa.

• Anonyymi

Tuossa pitäisi kyllä olla Rohloff vaihteisto, vähintään, että voisi ajaa pilviselläkin säällä.

• Anonyymi

Vaseliinimies on havaittu.

• Anonyymi

Vaseliinimies on tapansa mukaan jälleen väärässä. Myyjä toteaa itse kuvauksessa, että pyörä on "foodora delivery hybrid bicycle". Foodora ja Volt toimittavat lähes aina, myös talvella ja pilvisellä säällä.

Sopii siis hyvin myös aloittajan käyttöön.

• Anonyymi

Riittävän hyvä tuohon tarkoitukseen. Kesäkeleillä Nexus napavaihde toimii ihan luotettavasti, talvikelit ovat napavaihteistoille myrkkyä.

• Anonyymi

"talvikelit ovat napavaihteistoille myrkkyä"

Haastat siis tarkoituksella riitaa valehtelemalla. Totuus on, että napavaihde, jossa on vain tehdasasetus vaseliinia, ei enempää, toimii talvella jalkajarruineen erinomaisesti. Napavaihde on suojassa vedeltä ja suolalta, siis aivan toisin kuin ratasvaihde, jossa sekä takavaihdin että rattaat ruostuvat. Napavaihde, toisin kuin ratasvaihde, on myös talvella huoltovapaa. Ainoa varsinainen huoltokohde on vaijerin läpivienti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"talvikelit ovat napavaihteistoille myrkkyä"

Haastat siis tarkoituksella riitaa valehtelemalla. Totuus on, että napavaihde, jossa on vain tehdasasetus vaseliinia, ei enempää, toimii talvella jalkajarruineen erinomaisesti. Napavaihde on suojassa vedeltä ja suolalta, siis aivan toisin kuin ratasvaihde, jossa sekä takavaihdin että rattaat ruostuvat. Napavaihde, toisin kuin ratasvaihde, on myös talvella huoltovapaa. Ainoa varsinainen huoltokohde on vaijerin läpivienti.

Rohloff toimii. Etenkin kun muistaa aika ajoin lisätä vaseliinia.

• Anonyymi
        UUSI

Toimii se, kesällä ja talvella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii se, kesällä ja talvella.

Totta, se toimii aina ellei ole rikki!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3672
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      104
      1824
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      106
      1394
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      67
      1161
    5. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      62
      981
    6. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      141
      979
    7. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      961
    8. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      913
    9. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      68
      881
    10. Valjut juhlat

Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,
      Puolanka
      29
      862
    Aihe