Ei siinä muuta, mutta taas oli yöllä tullut ainakin 4:n metrin kerros lunta. Ainakin mun mielestä. Juuri kun otin eilen jo kesälenkkaritkin käyttöön!
Sitten kun viimein tulee se 2:n viikon kesäjakso, niin siitäkin 13 päivää sataa vettä ja tuulee 79m/s.
Ja tosiaan loput 351 vrk ovat pelkkää syystalvea. Edes kevättalvea ei enää ole edes olemassa.
Miksi silloin kun reilu 40 vuotta sitten oli ala-asteen pojannulikka, niin kesät tuntui kestävän ikuisuuden, eikä ikinä ollut huono ilma?
Onko tässä kyse siitä, että aika kultaa muistot?
Tuleekohan se yksi pelle kohta örisemään, että huono vieddi. Öööööööhhhh. Iha kakkasimiti, öööyyhh, olen katkera pelle, öööööhhhh, äääärrrr, hups tuli kakka, öööööööö, ei haittaa, ööööö,ääääääööööäääääåååå!
>simiti<
Vein metalliroskat pönttöön AAAAAAGGGGGRRRHHHH!!!!
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
sydänkohtauksen saanut ei saa apua:
https://yle.fi/a/74-20149244
täällä pitää aina olla ulko-ovet lukossa 24/7 ainaq ulko-ovet luossa jotyta, niin kun voi olla tiloja joihin joku ulkopuolinenvoisi mennä asumaankin.
Jos tilaaa jotain ruokaakin vaikka pizzeriasta on itsementävä ulko-ovelle vastaaan lähwttiä- Anonyymi
Jep. Luin tuon jutun. Pizza nyt tms. ei nyt hirveän suuri ongelma ole suurimalle osalle.
Mutta entäs tosiaan sille huonosti liikkuvalle ihmispololle?
Pelastushenkilökunta saa tarvittaessa rikkoa paikat, mutta se hidastaa avun saamista. Milloin tulee ensimmäinen kuolema tuollaisen idiotismin takia?
Muistan, kun kerran tulin töistä, niin siellä oli palomiehetkin järeiden laitteiden kanssa valmiina pistämään erään oven tuhannen palasiksi.
Onneksi hätäkeskukseen soittanut, itsemurhaa suunnitellut ihmispolo löytyi naapurista vielä hyvässä kunnossa.
Yöllä ja ilman naapuria tilanne olisi voinut olla täysin toinen. En tiedä, oliko se vain hätähuuto? Itse oli kuitenkin soittanut 112.
>simiti<
- Anonyymi
Ilmaston käristyskupoli on jämähtänyt melko lailla 90-luvun tasolle. Muut väitteet ovat lähinnä mind gamea. Viralliset mittauspisteet vaihdetaan miten sattuu mikä tarkoittaa sitä että vuosien ja vuosikymmenien väliset ilmastostatistiikat ovat helposti harhaanjohtavia.
Paikallisilla olosuhteilla on valtava merkitys lämpötilojen suhteen jo kilometrien matkalla. Vesistöt vs. sisämaa-alueet, elevaatio, avoimet alat vs. metsät. Voisiko 5G lämmittää ilmastoa? Mitä korkeampi G, sitä intensiivisempi säteily.
Kun otetaan perspektiiviin kunnolla säteilypitoiset kohteet niin niistä huokuu lämpöä. Tshernobylin elefantinjalka on kuumaa tavaraa. Kun Maan ilmakehä aikoinaan muodostui vulkaanisen toiminnan seurauksena niin sitä edelsi radioaktiiviset hajoamiset, mitkä tuottivat lämpöä tälle planeetalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718