Näin turkulaisena en ole juuri ymmärtänyt Porin ja Rauman skismaa.
Mikä siinä oikein on, etten puhu kuin etelää (Pohjanmaa)?
(hihitystä)
Palsta-Pori on saanut sinkkutaudin
16
173
Vastaukset
- Anonyymi
Uutisia
Ihmiset elävät uutisista, muodostavat realiteettinsa uutisista ja pyrkivät olla kuin uutisia.
Mutta kuka tietää mistä sana ”uutinen” tulee, missä se on syntynyt ja miksi?
(hirn)- Anonyymi
Purkuprojekti
Uutinen on helppo sana purkaa, sillä sen ytimessä asuu sana ’uusi’.
Mutta kun kaivaudumme hieman syvemmälle sanaan, niin se (yllättäin) ei olekaan järin uusi.
On tietysti mahtavaa kielessämme se, että sanan synnytys on jo varsin haasteellista.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkuprojekti
Uutinen on helppo sana purkaa, sillä sen ytimessä asuu sana ’uusi’.
Mutta kun kaivaudumme hieman syvemmälle sanaan, niin se (yllättäin) ei olekaan järin uusi.
On tietysti mahtavaa kielessämme se, että sanan synnytys on jo varsin haasteellista.
(reps)0-1-2
Kuulostaa tod omituiselta, mutta Porissa en ole koskaan käynyt, Turussa kerran, mutta Raumalla peräti 2 kertaa.
Pidän Raumasta. Raumassa on vallilalaista puutalotunnelmaa, joka lahjoittaa haamuille sielun.
Lisäksi minulle annettiin ravintola Otavan toimesta t-paita, jota vaalin sydämeni kyllyydestä.
Raumalaiset ymmärtävät helsinkiläisiä, jotka (periaatteessa) ovat raumalaisia.
(naurua)
- Anonyymi
parrassa ja viiksissä piksiipaljon luteita ja täitä karvoissa... tuli idea kun joku ukrainalainen ukko, niin pyöräily reitille tyttöjenkin kanssa joku, joo tuokin taitaa ruolla olla joku polkupyäeä niin, ja niin kaljupäinen osaa pitää hygieniastaan huolta eli höylätä viikset ja parrankin...
- Anonyymi
joo niin oikeasti niin naapuriakinpyytää hauskalle pyöräilyreitille... Herra Ylikomentajan suunnittelema pyöräilytretki ja eväitä vähän voi olla mmukana jos niin.
- Anonyymi
niin eväitä mukana jos vaativa juttu voi kestääpäivän joku pyäräilylenkkki... komentajan suunnittelemakin heh
- Anonyymi
Mä pidän näistä omituisista jutuista :). Hmm, vaikutat botilta. Tavallaan jokainen kirjoitus, anomuumi ja rekattu ovat botteja koska netissä kaikki on non-fyysistä, digitaalista. Kuin simssiä pelaisi.
- Anonyymi
Interventio
Boteista puheenollen, niin itseäni ärsyttää se, että botit eivät osaa mainostaa (generoida) minulle mitään.
Suodattamaton
Kun availen näitä juttuja täällä, niin joka toisessa välissä pyydetään hommaamaan naisten lenkkarit, urheilutoppi tai liittymään kuntoklubiin.
Eikö botti ymmärrä sitä kelle hän puhuu?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Interventio
Boteista puheenollen, niin itseäni ärsyttää se, että botit eivät osaa mainostaa (generoida) minulle mitään.
Suodattamaton
Kun availen näitä juttuja täällä, niin joka toisessa välissä pyydetään hommaamaan naisten lenkkarit, urheilutoppi tai liittymään kuntoklubiin.
(hihitystä)Vakava paikka
Siis tämä on vain näkemys, mutta jos botskut osaisivat hommansa, niin tällainen normikuluttaja saattaisi jopa tuntea hyötyvänsä tästä rallista jollain tapaa, eikä vain ärsyyntyä bulkista.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakava paikka
Siis tämä on vain näkemys, mutta jos botskut osaisivat hommansa, niin tällainen normikuluttaja saattaisi jopa tuntea hyötyvänsä tästä rallista jollain tapaa, eikä vain ärsyyntyä bulkista.
(reps)Laatu
Hyvin vähän (ministi) täällä kukaan keskittyisi sanaan laatu.
Kvaliteetin ero kvantiteettiin ei ole järin omaa kirjoitteluani häirinnyt, sillä koen olevani tasapaksu.
Mutta bottien (bottein) asenne suhteessa minuun ei tunnu muuttuvan.
Mikä mättää?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Interventio
Suodattamaton
(hihitystä)Sivusta. Minusta ovat typeriä nuo näytönkokoiset mainokset. Olen päättänyt, etten osta mitään tuotteita, millä hyökätään koneelleni.
Pitäköön tossunsa ja trikoonsa ym.
Vilma
Närästys on kova ja maistuu pahalle. Lehdet pahimpia. Pitäkööt lehtensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatu
Hyvin vähän (ministi) täällä kukaan keskittyisi sanaan laatu.
Kvaliteetin ero kvantiteettiin ei ole järin omaa kirjoitteluani häirinnyt, sillä koen olevani tasapaksu.
Mutta bottien (bottein) asenne suhteessa minuun ei tunnu muuttuvan.
Mikä mättää?
(hihitystä)Vaatimuksia
En syntynyt tänne seuraamaan soveltumattomuuksia, vaan etsimään ideoita.
Uusia juttuja.
Ei sellaiselle kannata tarjota mitään, joka ei kuulu edes kohderyhmään.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatimuksia
En syntynyt tänne seuraamaan soveltumattomuuksia, vaan etsimään ideoita.
Uusia juttuja.
Ei sellaiselle kannata tarjota mitään, joka ei kuulu edes kohderyhmään.
(reps)Extreme
Ymmärrän kyllä etteivät nyt ihan kaikki firikat tällaiseen shittiin rahojaan tunge, mutta kuitenkin.
Tämän (saitin) olemus on varsin minimalistinen, ellei kapea, ohut ja kiinteä.
Eli saitti on valmis.
Tämän vuoksi minun ei tulisi sanoa mitään, olla edes täällä tai haaveilla ottavani osaa tällaiseen, koska botit ovat skutsissa.
(hirn)
- Anonyymi
mutta niin siviilikäytössä niin jotkin ibufroeiinit ei niitä voi yonneittain ahmia, iytsellä on kyllä jos joku hermosto-hammassärkyä niin sellaisiin
kun sokerin eli pullien ja sellaisten syömisen lopettaa niin loppuu hammasvaivat.
Sokeri eli leivoskin on kirous.... - Anonyymi
jos oikein kova joku kipu niin ahmaisee 234 kappaletta, oikwin mahan täyteen jotain ibufreiinia, näin ei saa tehdä..
- Anonyymi
oikein niin qahmii nälkäänsaä kun näkkäeitr ja hernekeitot loppu jotaipulääkkeitä mahantäytt4eeksi paljon... noh niinmp'ä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718