Kuollu. Terveisiä Turkkusesta. Nuo talvimyrskyn sadekuurot kovalla tuulella höystettynä ovat kyllä aikamoisia. Satoi rakeita ja lunta, maa valkea minuuteissa.
En mä vielä
19
226
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen saastunein kaupunki. Yök
- Anonyymi
Onneksi lumi peittää sen
- Anonyymi
Täällä Vantaalla kanssa lunta.
- Anonyymi
Minäkin aion elää vielä kauan.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies, usko jo! Muutenkin loukkaavaa tommonen!
- Anonyymi
Sä oot ainoa at-mies.
- Anonyymi
Sä oot selvästi menettänyt elämänhalusi ja siksi kiusaat minua ja haukut at-mieheksi, mutta ei mun tartte sun puheista välittää.
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla at-mies?
- Anonyymi
Sä puhut itsestäsi.
- Anonyymi
Vihaajat vihaa jne. Välillä satoi täysillä vaakatasossa. Tuli todella synkkä taivas ja sitä seurasi akuutti myrskykuuro. Nyt näkyy jopa sinistä taivasta. Forecan säätutka on luotettava että mihin arktisuus iskee ja milloin. Kevät on juuri sellaista aikaa että lumipeite voi tulla ja lähteä sekunneissa. - Ap.
- Anonyymi
Terkkuja Turkuun täältä jostain.
Hyvä että oot vielä olemassa.
Juu, en kuvittele keneksikään sua oikeesti, kunhan annan mielikuvitukselle vapauksia.... - Anonyymi
Tsunami tulee eka turkuun ja sitten itämeren päätyyn
- Anonyymi
Skandit siis sulavat yhdessä yössä ja tulee 200 metrin korkuinen tsunami? Sitä odotellessa ;). Maankohoaminen kompensoi merenpinnan nousua tsunameineen. Tanskaan se tsunami viimeistään pysähtyisi jos se saapuisi lounaasta. - Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skandit siis sulavat yhdessä yössä ja tulee 200 metrin korkuinen tsunami? Sitä odotellessa ;). Maankohoaminen kompensoi merenpinnan nousua tsunameineen. Tanskaan se tsunami viimeistään pysähtyisi jos se saapuisi lounaasta. - Ap.
Kyllä se on jo vesihaudassa unohda tanska. Golf virta heikkenee kokoajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on FAKTA TIETO
- Anonyymi
Porvoo uppoaa ensimmäisenä itämeren puolelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skandit sulavat sitten KUN Musk lähettää minioninsa kiertoradalle. Käytännössä ne ovat koulutettuja apinoita jetpakit selässään jotka asentavat jättiläisverkon Auringon ympärille. Vetojuhtina toimivat Muskin 5G-satelliitit. Sitten Aurinko tuodaan hetkellisesti lähelle Maata jolloin kaikki jäätiköt sulavat. Eikö hypoteesini olekin 110 %:sesti aukoton ja samalla täysin looginen?
En mäkään oo kuollu, vaikka siltä tuntuukin. Kirjotukset jääneet vähemmälle. En nyt muista ketä täällä turkulaisia ois ollut. Täällä ollu auringoinen päivä. Sulaneet lumet kaikkialta mihin aurinko on osunut. Ja nyt jos tulee plussaa niin lähtee loput. Ei täälä kuin kolme sentiä lunta. Ens yö on kyllä kylmä.
- Anonyymi
Mäki parin viikon tauon jälkeen aloin kirjottaa tänne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718