Jos joku sanoo, ettette elä kovin vanhoiksi?
Eikö teistäkin ole loukkaavaa?
87
546
Vastaukset
Elämän laadulla on enemmän merkitystä, kuin sen pituudella.
- Anonyymi
Kyllä minä haluan elämäni olevan myös pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi haluta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi haluta
No sanotaan, että pyrin siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle, terveys ennen kaikkea. Jos sairastelen paljon vaikeita sairauksia vanhana ja heikkona niin silloin toivoisin jopa eutanasiaa?
Anonyymi kirjoitti:
Itselle, terveys ennen kaikkea. Jos sairastelen paljon vaikeita sairauksia vanhana ja heikkona niin silloin toivoisin jopa eutanasiaa?
Terveys on se mitä meillä oikeasti on. Se kun menee, ei ole mistään muustakaan enää iloa. Tiedän tämän ihan kokemuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi haluta
Voimia sulle täältä sivusta. Susiäijälle toki myös ”voimiii”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialueilla tulevaisuudessa kuulemma torstaisin vuoronumerolla eutanasiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sulle täältä sivusta. Susiäijälle toki myös ”voimiii”
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialueilla tulevaisuudessa kuulemma torstaisin vuoronumerolla eutanasiaa
Huonona puolena on pitkät odotusajat, jonot kun tulevat olemaan pitkiä
Anonyymi kirjoitti:
Se parantais Suomen huoltosuhdetta ja taloutta varmasti, kun ei tartte enää turhia eläkkeitä maksella.
- Anonyymi
Älä nyt taas aloita noita marinoitasi.
- Anonyymi
Tää ei kuulu sulle!
- Anonyymi
On ja sitten kun vähän vanhenee niin joku sanoo, säkin oot jo vanha.
- Anonyymi
Mustasusi on oikeassa, elämän sisällöllä on enemmän merkitystä mitä elämän pituudella.
Yksieläessä jossain korpimökissä olisi kaiken tarvittavan kokenut jo 10 vuodessa.
Ei se elämä siitä enää muuttuisi, kuin vain pahempaan päin? Tottunut erakkona pitämään huolta itsestään ja kun aika tulee ettei enää voisi, muuttuisi ajatukset aivan toisenlaisiksi.
Suuntana kuitenkin lopulta hoitokoti ja tuntemattomat ihmiset joilla ovat ne omatkin ongelmansa.
Kelaisi elämäänsä taaksepäin ja niitä suuria hetkiään, mitä ne olisivatkaan, ja mitä jäisi jäljelle?
AV- Anonyymi
Mistä AV on lyhenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä AV on lyhenne?
Aivan Vanha.
- Anonyymi
Mikset pysynyt poissa???
- Anonyymi
Vain hyvin lapsellinen välittää mitä tällaisella palstalla sanotaan.
- Anonyymi
Mä välitän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä välitän.
No olet sitten hyvin lapsellinen.
- Anonyymi
Jaahas, ilmastoavaukseni sai tämän vuodatuksen ilmeisesti aikaan? Se oli vain itselleni ominainen elikkäs ylitseampuva kirjoitustyyli, ei sen kummempaa. - "Ap".
- Anonyymi
Toi ei ollu mun kommentti.
- Anonyymi
No air for u palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ollu mun kommentti.
Kannattaako sitä aina kommentoidakaan sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako sitä aina kommentoidakaan sit
Ei.
Ei haukku haavaa tee, olen nytkin jo kovin vanha 🙂
- Anonyymi
Ku ne tissiposket loukkaantuu syvästi ja verisesti ku saa vähän throwbackkia takaisin. Mikä tästä tekee kollektiivista? 🥱
- Anonyymi
Riimukiviä1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riimukiviä1
Ja Lappalainen kirouksen kumousloitsu
Mistä se joku voi muka tietää, kuinka kauan minä elä? En piittaa jonkun tuntemattoman sanomisista.
Tuollaisille möläytyksille viittaan kintaalla. EVVK! 🧤😎- Anonyymi
Kuka jaksaa ees nipottaa tollaseesta🤣joku purkkis
- Anonyymi
Mä en oo lapsimies eikä mun asuinpaikasta enää puhuta! Oon monta kertaa kieltänyt puhumasta!
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa! Mun asuinpaikasta ei puhuta!
- Anonyymi
Te lopetatte mun henkilökohtaisista tiedoista puhumisen ja asuinpaikka on semmonen! Te lopetatte ku käsken!
- Anonyymi
Sun kieltämiset ei kiinnosta, atm!
- Anonyymi
Te kunnioitatte mun kieltoani, tuliko selväksi!?
- Anonyymi
Mä en oo pikkuhippijä enkä vinkuja! Te kunnioitatte mua, tuliko selväksi!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo pikkuhippijä enkä vinkuja! Te kunnioitatte mua, tuliko selväksi!?
Kunnioitus pitää ansaita eikä sussa ole yhtään mitään mitä voisi edes vähän kunnioittaa. Jauhat vaan samaa skeidaa yhä uudestaan. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitus pitää ansaita eikä sussa ole yhtään mitään mitä voisi edes vähän kunnioittaa. Jauhat vaan samaa skeidaa yhä uudestaan. -sivusta
Ei pidä paikkaansa, atm!
- Anonyymi
Eikö asuinpaikka oo semmonen henkilökohtainen tieto, josta ei saa Suomi24:ssä puhua?
- Anonyymi
Totta kai saa puhua kun henkilö itse on sen palstalla kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai saa puhua kun henkilö itse on sen palstalla kertonut.
Ette puhu siitä enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette puhu siitä enää!
😆🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆🤣😂
Te ette puhu musta ainakaan enää!
- Anonyymi
Mä en oo mikään ätmi ja tuun niiden kanssa hyvin toimeen ja minulla on myös ystäviä toisin ku sulla, atm!
- Anonyymi
Ainoa ätmi olet sinä.
- Anonyymi
Sääliksi käy kun joku on saanut sinut riesakseen, ätmi.
- Anonyymi
Te ette saa enää puhua mun asuinpaikasta.
- Anonyymi
Mua ette mainitse!
- Anonyymi
No sehän riippuu missä muodossa tällainen teesi esitetään. Lol jo etukäteen etenevälle keskustelulle jahka alan ”lukia”
- Anonyymi
Ei. Ei kukaan voi tietää, eikä sillä väliä elänkö vanhaksi vai en. Elän minkä elän.
Jasu - Anonyymi
Aloittaja jos minä kirjoittaisin sinulle enkä muille kirjoittajille. Millä hän, joka sanoo että et elä vanhaksi, perustelee sanomansa. Näkeekö on enteitä, onko joku kristallipallosta kurkkija, onko hän lääkärisi vai henkilö joka näkee elintavoissasi jotain vikaa? Tietenkin on loukkaavaa ja tyhmääkin alkaa määrittelemään toiselle ihmiselle ihmiselle elinaikaa (paitsi tietenkin se lääkäri jos sairastat jotain parantumatonta kuolemaan johtavaa tautia). Näitä voisit miettiä.
- Anonyymi
Kaikkia joku joku jää kaipaamaan kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Täällä on väitetty, että olisin ainoa, joka varmasti jää sinkuksi. Ei pidä paikkaansa enkä välttämättä jää sinkuksi. Minulla on hyvin aikaa löytää joku.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Kukaan ei ole at-mies!
- Anonyymi
Tarkoitatko, että sinä olet at-mies?
- Anonyymi
Kaikesta voi loukkaantua.
Sitä tässä mietiskelen, voisiko tuollaiselle netin kautta löytyneelle tuttavuudelle huutaa, "v*ttu paljaaksi!", vaikka hän onkin antanut ymmärtää olevansa mies. Eipä minulla kuitenkaa mitään tietoa tästä tutusta.- Anonyymi
..siis mistä nigeriasta tai itänaapurista. Mitään uskalla enää ladata. Tapoja on niin monia. Saaasta.
- Anonyymi
Kyllä mulla on hyvät mahdollisuudet elää vanhaksi, olenhan terve mies.
- Anonyymi
Kyllä olisin kelvannut eikä asia kuulu sulle!
- Anonyymi
No skolioosi oli ja nyt ei puhuta siitä enää!
- Anonyymi
Jättikasvuiset eivät yleensä elä kovin vanhoiksi.
- Anonyymi
Mä en oo lyhytkasvuinen! Itse taidat olla!
- Anonyymi
Otan osaa, pätkä.
- Anonyymi
påosleöokaasimmpt cpovat pööa pmgeö,aööosoa kps timgtti ,pmoa eeroöaosoa oj,oso' sa,aam asimrppm moom pmgeö,at o,,omwmr lo jwj
- Anonyymi
saqlakuljetinjoskusd pienenäkin olin lomamatkalla KReetalla siellä niin siweltä joku aqtcichd blade jossa suuei terä niin kuin joku tulliohwlmssa jäi kiinni liian suurei trrä...
- Anonyymi
niin mitä miettinyt piwnokaiswsti jotain pwlijurua joka olisi fryföillwkin hauska... joku niin sqwitchblasw3 at night kuin muaiikki Johnny Blade.
- Anonyymi
ehkä se on vähän niinkun vinkki että pitäsi muuttaa elintapojaan terveellisemmäski
- Anonyymi
Loukkaavaa on kun kaikki poistetaan. Yritän parhaani ja ei kelpaa.
- Anonyymi
Mut ne yrittää karkottaa poistamalla kaikki mun hyvät jutut.
- Anonyymi
Mutta ei musta niin vaan eroon pääse. Oon oppinut mestarilta.
- Anonyymi
Ei pidä eikä asia kuulu teille!
- Anonyymi
Mä en oo jankuttaja ettekä enää puhu musta täällä! Mä en oo turha!
- Anonyymi
noniin %C§ auoa tuonkin äijän piräisi lqihduttaa noin 124 kiloa päöivirtäin mikä läski moosws hwehweh
yteitin etsiä musiikkiaq Johnny Blade on kyllä levfyllä tuossas joddsin ei vaemaan vcielä koneelle siirrettynä tuota - Anonyymi
Juåååmem tip F_Secirem jaj kpyaom vamjpkalom vorilsoa ka kitissa kptaom--- jqj
muttya niin no itselleni caativaa rehdä jorain peliäkin joka olisi tytöillekin hauskoa josw tytöt eivät itsekään oikein tirdämikä olisi hauska... - Anonyymi
Joskus siinä voi olla perää. Esimerkiksi kaikki ylipainoiset kehopositiivisuus influencerit kuolevat systemaattisesti nuorina. https://www.youtube.com/watch?v=bCn_Oz4yHfM
- Anonyymi
Sitten kun aika on täysi... Menee vuosia ja jopa vuosikymmenistä vuosisatoihin. Vasta sitten joku Eläkevarman kesähessu ihmettelee, kun yksi eläkkeensaaja on 297 vuotias.
Niin no ehkä Prismassa ihmettelevät hetken. Mutta vain hetken, kun tilaaminen loppuu yht'äkkiä.
Hirmu raivaaminen, kun viimein tulevat katsomaan. Oven takana kuitenkin yli 200 vuoden kaupunkilehdet. 🤔 52 x 200 = 10 400 lehteä... plus satunnainen muu posti.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728