Millaisiin miehiin naiset hullaantuvat

Anonyymi-ap

Kerron itse millaisiin minä keski ikäinen nainen isken silmäni: Miehen ikä 40-49. Ei kaljamahaa. Ei ole pakko olla urheilullinen,mutta normaalipainoinen. Itsekin olen normaalipainoinen. Kasvoilleen ei oikein kukaan voi mitään,eli ole oma itsesi.

27

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskollinen, normi painossa,ei viinaa.

• Anonyymi

Sukkahousuissani on sauma lahkeesta toiseen.

• Anonyymi

Eli olet trans.

• Anonyymi

Tavalliseen, ajattelevaiseen jämyyn mieheen, joka pitää sanansa ja perustelee katsontakantansa. Semmoiseen vakaaseen ja harkitsevaan, elämänmyönteiseen ja luotettavaan.

Tuuliviirit on no way. Koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi. Rasittava häslä ei myöskään. 😬

Jasu

• Anonyymi

Ulkonäkö kriteereitä en bruukaa laitella, kun mulle tup sisäinen mies on tärkeämpi, kun se onko vatsaa vai ei tai onko vaalea vai tumma, pitkä vai pätkä.

Jasu

• Anonyymi

Kovin ylipainoinen ei pysty siihen arkeen mitä itse pidän tärkeänä, erilaisiin liikuntamuotoihin. Ruoka ja mässäily ei ole se juttu, jolla juhlitaan eikä joka viikko drinkki-radalla. Muuten ei ulkonäöllä ole väliä, mieluummin aika paljon lyhyempi kuin kuin kaksimetrinen. Elävä, useista asioista kiinnostunut, toimiva, sohvaperunakin on ihan hyvä aina jonkin tunnin.
      Ja uskollinen. Naisystäviä saa olla, ainakin saman harrastuksen tiimoilta, muttei sen enempää.

• Anonyymi

Huono aloitus, kun heti näkee sen, että oikeinkirjoitus ei ole hallinnassa!

• Anonyymi

No buhuu! Oliko sulla suuriakin vaikeuksia ymmärtää aloituksen pointtia?
        Annan vinkin. L U E O I K E I N H I T A A S T I. Ehkä sitten voit ymmärtää lukemaasi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No buhuu! Oliko sulla suuriakin vaikeuksia ymmärtää aloituksen pointtia?
        Annan vinkin. L U E O I K E I N H I T A A S T I. Ehkä sitten voit ymmärtää lukemaasi.

>simiti<

Eli aloitus on simiti neidin aloitus no joo tuli selväksi että etsit ja viehätyt 40-49v miehistä

• Anonyymi

Ihan hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan onnistunut hullaantumaan kenenkään ulkokuoreen. Osan ulkonäkö tietysti miellyttää enemmän kuin toisten, mutta hullaannuttamaan se ei riitä.

Minä hullaannun käytökseen. Jos mies on hyväkäytöksinen ja kohtelias sen lisäksi kiltti, rauhallinen ja älykäs, niin alkaa kiinnostaa. Sellainen sopivasti ujo, niin ettei ujous aiheuta ylitsepääsemättömiä sosiaalisia vaikeuksia, on vallan viehättävä piirre miehessä. Sitten jos vielä ulkonäkö on söpö ja huumorintaju oikeanlainen niin olen myyty.

• Anonyymi

Sano reilusti rahaan hullaannut eli jos mies on rikas mies niin sinä rakastat häntä muulla ei väliä kunhan miehellä on rahaa ja omaisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano reilusti rahaan hullaannut eli jos mies on rikas mies niin sinä rakastat häntä muulla ei väliä kunhan miehellä on rahaa ja omaisuutta

Rahakkaita on ollut monta tyrkyllä. Yhtäkään heistä en ole huolinut. Voin siis täydellä varmuudella todeta, että rahalla ei saa minulta edes vilkaisua.

Sinun kohdallasi voin kertoa, että sinulla ei ole yhtään noista luettelemistani ominaisuuksista, joihin hullaannun. Vika ei ole rahan puutteessasi. Olen pahoillani.

• Anonyymi

Rauhallinen, luotettava, uskollinen ja pikkuseikkailuihin kanssani lähtevä.
      Saa olla kaunis ääni, jopa laulunääni.
      Saa olla kauniit kädet.
      Saa olla kaunis nenä.
      Kukkaro ei paina mitään, mutta omillaan saa pärjätä, sillä ei mitään pullahirtä jaksa.
      Vilma

• Anonyymi

M58, hoikka. En käy töissä kun ei ole pakko. Harrastan mitä haluan.

• Ihmisen aitous viehättää. Sellainen mies joka viihtyy omissa nahoissaan juuri sellaisena kuin on .. sellainen on hullaannuttavaa.

Inhimillinen mies joka ei paina muita alas, joka ei naura kun kaveri kaatuu. Rehellinen.
      Kiltti olla pitää. Ehdoton vaatimus.

Mies joka antaa vapauden olla sellainen kuin olen. Sillä vain sellasena kuin olen minut saa.

Miehen täytyy olla oma itsensä, mikään feikki ei minulle kelpaa. Aito, rehellinen oma itsensä .. valloittava kombinaatio.

• Anonyymi

Eiköhän nuo ole universaaleja sekä miestä että naista koskevia perusvaatimuksiin. Siihen päälle sitten se jokin, miehellä esim. kookas vehje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nuo ole universaaleja sekä miestä että naista koskevia perusvaatimuksiin. Siihen päälle sitten se jokin, miehellä esim. kookas vehje.

Kookkaalla vehkeellä ei tee mitään jos se on typeryksen varressa kiinni. Koska tämä ymmärretään?

• Anonyymi

Kuinka vaan

• Anonyymi

Entäs se korvienväli sitten? Onko sillä niin väliä? Et ainakaan maininnut siitä mitään.

• Hullaannuttava mies on lämminsydäminen, fiksu ja huumorintajuinen. Hänellä on hyvä oikeudentaju ja rohkeutta toimia sen mukaan. Sopivan höpsö, lempeän intohimoinen ja syvästi tunteva. Perhekeskeinen, lapsi- ja eläinrakas.

Plussaa hyvistä ajotaidoista, lampunvaihtokyvyistä ja siitä, jos edes joskus lähtee mukaan lenkille tai salille tai tenniskentille.

• Anonyymi

Voiko lampunvaihtokyvyistä tinkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko lampunvaihtokyvyistä tinkiä?

Mielellään ei, koska olen tuossa hommassa umpisurkea niin olisi mahtavaa, kun pääsisi itse tekemästä noita hommia 😅

• Anonyymi

Tosi komea mies tuo eestlane toimittaja ja miehekäs ääni.
      Vilma

• Anonyymi

Aika pinnallinen on tuo listasi. Kunhan on normaalipainoinen riittää. 😆 Tiedän monta miestä jotka todella komeita vaikka vähän isukki vatsaa on. Ja entä luonne, arvot, maailmankatsomus, käytös. Eikö ne merkkaa mitään?

• Anonyymi

Eihän alkukättelyssä mitään tenttia pidetä.
        Kestää jonkin aikaa ennen kuin voi sanoa jatkoon vai ei.
        Saahan toinen erilainen olla kuin itse turvallisella tavalla.
        Vilma

• Anonyymi

iso muna hieno talo paljon rahaa ja kallis auto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe