💪. Tai ehken nyt ihan, mutta kumminkin. Aineeni vahvuus tuplaantunee tässä lähiviikkoina. Sitten minua ei voi pysäyttää enää mikään, jos edes enää nytkään 👌. Todellinen kysymys kuuluu: Aiheuttavatko pillerit megalomaniaa 🤔? Ehkä olen vain maniassa, sillä nyt keväällä mielialani on sahannut ylösalas 🙃. -💊-.
Hahaa! Tuplasin annokseni
12
168
Vastaukset
Suosittelen kirkasvalolampun käyttämistä. Se vähän tasaa valonmäärän vaihtelun aiheuttamia oireita.
- Anonyymi
Haluaisin ne korviini. Joskus niitä myytiin. Mulla piisaa kyllä vaikka mitä vilkkuvaloja, joista suurin osa on halpiksia. Piti alunperin lähteä lenkille mutten lähdekään. Saattaa olla liukasta ikävän sään lisäksi. Huomenna sitte. Hauisten kasvatusta sisätiloissa siis. Viime kerrasta on vierähtänyt taas tovi. Kyllä monet aktit vaan vaatii kunnolla omistautumista. Pitää tehdä eikä vain haaveilla tekevänsä. -💊-.
- Anonyymi
muuttuu toswi caikeaksi jotrkut jutut kun naiset eivät tierdämitä haluacsr no tusekin yli 650-kiloidrtas ylipsinomiedtä kuitrnkaan.
- Anonyymi
Ylipaino on kuulemma ylivoimaa ;). Se mikä minua etoo on liika epäsuhta kehon eri osien välillä. Eli jos jalat ovat ohuet kuin tikut ja kädet ovat kuin silverbackilla niin sellaista tarkoitan. Ulkoa kerätyt kivet toimivat hyvinä painoina.
Trumppi sanoo: "Mä haluun Grönlannin!" Mä vastaan rumpille: "Olet pilalle hemmoteltu manbaby ja lisäksi ätmi, eli et saa. Laihdu nyt edes ensin ennenkuin alat miettimään maailmanvalloitusta. Mä sen sijaan SAAN kerätä luonnonmineraaleja täysin itsekkäitä tarkoitusperiäni varten, kuten kiviä." Painoindeksi ei kuulemma sovellu erityisen lihaksikkaisiin ihmisiin. Rasvaprosentti on silti luotettava kaikkien osalta. -💊-.
- Anonyymi
moom mp ,om'¨vpom kiyeööa tuttäkem lamssa odepostaam aom'ma'--- kpala wm pöw ei,aq åqerqcoolao,owa jwjwjwj
- Anonyymi
Se on gubbe huomattu
- Anonyymi
Hyvää yötä 🥱💊. Tää sopii jälleen tähän yhteyteen. https://www.youtube.com/watch?v=PSaasBjeJek . En suostu käyttämään signatureani ideologisia vastustajiani kommentoidessa.
- Anonyymi
Ootko alkanut käyttää kiellettyjä aineita?
- Anonyymi
Ei ikinä. Se olisi liian itsetuhoista käytöstä. Niin, jos esim. joku urheilija nauttii oikein paljon joitain normaaleja valmisteita sinänsä niin voisiko dopingviisari kuitenkin värähtää kyseisten nautintoaineiden myötä? -💊-.
- Anonyymi
minua jännittää roasi pljon ruo wrrä onniaeuuko euo astronsuttien laskeutuminenkin takaisin mssapallolle koska niin SpaxwZ on poksahrajhnurkin joakua laskwurueaan...
- Anonyymi
Siellä on paljon vaaroja. Heti kun lähdetään ilmakehän ulkopuolelle niin siellä on paljon säteilyä, todella kylmä, ei voi hengittää happea ja lentäviä kivenkappaleita sekä avaruusromua voi osua tielle. Ilmakehä hidastaa, kuumentaa ja höyrystää ulkoavaruudesta tulevia kappaleita mitkä saapuvat Maahan. Elokuvissa näytetään kuinka avaruusalusten sisällä ja ulkopuolella on paine-eroja ja jos jokin menee vikaan niin alus tai avaruusasema voi osin räjähtää. -💊-.
- Anonyymi
joku piwni mAAWNUAKIN COI POIARUA jos mielessä jorAIN PELIJUTYTUJA, SUUNNITGELMIA TYTTÖJWN KANSSA, uneen voi tulla sellaisiakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718