Tosi ystävällinen henkilö soitti ja kertoi minun voittaneen arvonnoissa 50 000€. En kyllä muista, että olisin osallistunut mihinkään, mutta muistini ei oikeasti toimi kunnolla.
Kuitenkin hän tarvitsi vain pankkitunnukseni, jotta voi siirtää voittoni tililleni. Ensin epäilin, mutta hän vakuutti sen olevan turvatoimi huijareiden varalta.
Nytkö vain odottelen rahojen tulevan? Kerrankin onni on myötä! 🤪
>simiti<
Olipa mukava puhelu
11
193
Vastaukset
- Anonyymi
Annoitko tietosi? Kokeilemalla se selviää kannattiko vai ei ;).
- Anonyymi
Tietenkin annoin. Älä nyt hölmönä pidä
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin annoin. Älä nyt hölmönä pidä
>simiti<😁. Hyvää hyvyyttään kun tuiki tuntemattomat jakelevat miljooniaan meille niin kuinka voisimmekaan kieltäytyä moisesta :)? Aina Venäjän tsaarista Ghanan prinsseihin sekä heistä edelleen brittihoviin ja esimerkiksi Nestlen toimitusjohtajaan. Entäpä Teslan ⚡️? Sähköshokeilla saa lisää pärinää elämään ja samalla koko henkilön persoona voi muuttua kertaheitolla. Noh, paljonko pistetään latausta tulemaan 🔋⚡️? Sen jälkeen olisi ainakin henkinen lataus kunnossa. Miesten kohdalla libido voi kuitenkin kärsiä ja toden teolla lopahtaa jos annetaan liikaa niitä voltteja.
- Anonyymi
Maailmassa on paljon anteliaita ihmisiä.
Ehdottaisin seksiä henkilölle, joka soittaisi noin mukavan puhelun.
- Anonyymi
Kerrankin helppoa rahaa ilman hikoilua 🙂, voi sinua onnenpekkaa 👍
- Anonyymi
Nyt ei minulla ole kuin yksi kysymys: paljonko tililläsi OLI rahaa?
Onnekseen et voi menettää enempää kuin tililläsi oli. Jää ainakin tuhkat pesään; suomalaista sananlaskua mukaillen.- Anonyymi
Pidätkö sinä muita ihmisiä ihan pöljänä? Omasta mielestäsi toki olet multiversumin älykkäin henkilö?
Kannattaisi joskus ottaa löysin rantein, eikä aina ajatella niin tosikkomaisesti.
Mitä siitä tulisi, jos kaikki olisivat koko ajan haudanvakavia yrmyjä? Elämässä pitää olla huumoria. Edes huonoa sellaista.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö sinä muita ihmisiä ihan pöljänä? Omasta mielestäsi toki olet multiversumin älykkäin henkilö?
Kannattaisi joskus ottaa löysin rantein, eikä aina ajatella niin tosikkomaisesti.
Mitä siitä tulisi, jos kaikki olisivat koko ajan haudanvakavia yrmyjä? Elämässä pitää olla huumoria. Edes huonoa sellaista.
>simiti<MIten niin ei ole huumoria? "Jää ainakin tuhkat pesään" tässähän sitä oli.
Joo, voihan se olla, että olen. Siis älykkäin ja komein ja ihanin. Noin ainakin muut sanoo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Osa ihmisistä menee huijareiden huijaukseen.
Täällä käy hyvin erilaisia ihmisia ja joukkoon mahtuu varmasti sekin joka pitää asiaa totena. On hyvä että sekaan tulee viesti joka informoi asian olevan muuta kuin totta.
- Anonyymi
Toisia lykästää sillä mulle on soittanut vain puhelinmyyjiä jotka tarjoaa ilmaista lehteä joka kuitenkin lopulta maksaa XX euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718