Minna Cuntin päivä

Anonyymi-ap

Se olis Minna Cuntin päivä, eli liputuspäivä. Mites meinaat juhlistaa tätä tasa-arvon juhlapäivää?

11

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostan suuresti Minna Canthia. Hän on tasa-arvoisen Suomen edelläkävijä. Vaikkakin siihen todelliseen sukupuolten väliseen tasa-arvoon on kyllä vielä pitkä matka.

• Anonyymi

Totta moni moni mies on suhteessa alistettu

• Anonyymi

ovatko nuo erityiset nimipäivät vähän turhia.

jokainenhan voi viettää oman mielen mukaan syntymäpäivääkin jokainen väiä ja liputtaakin sen kunniaksi, itsensä kunniaksi lipupu salkoonjokainen päiväja yö

• Anonyymi

jos liputtaa itsensä kunniaksi kokoajan, säästää vaivan nostaa ja laskea lipppua ollenkaan.

kerran kun olin talkkarihommassa, vähän huolimattomasti laitoinlipunniinmeinasi lähte lentooon lippu....irrota tangosta.

• Anonyymi

Hienoa! Juhlistan kuntoilemalla ja laittamalla ihon myötäisen asun🙂

• Anonyymi

Luen muutaman sivun kirjaa ja opiskelen toista. Juon kahvia ja syön kuivakakku.
      Vilma

• Anonyymi

En halua olla näsä viisas mutta oletkohan aito suomalainen kun sanot juon kahvia ja syön kuivakakku kun suomalainen sanoo juon kahvia ja syön kuivakakkua tai muutaman palan kuivakakkua eli kuivakakku sanoo ulkomaalainen tai googlen kääntäjä kääntää kuivakakku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua olla näsä viisas mutta oletkohan aito suomalainen kun sanot juon kahvia ja syön kuivakakku kun suomalainen sanoo juon kahvia ja syön kuivakakkua tai muutaman palan kuivakakkua eli kuivakakku sanoo ulkomaalainen tai googlen kääntäjä kääntää kuivakakku

Nooo-o. Joskus ote lipsuu ja kirjoitan puolhuolimattomasti. On se nähty.
        Vilma

• Anonyymi

Katson olevani nykyisin tasa-arvoinen, on sellaiset hommat, mutta näen että kaikissa työpaikoissa ja tilanteissa ei olla. En ole aina saanut kokea tasa-arvoa omalla kohdallanikaan.

• Anonyymi

Cunt? 🤔

• Anonyymi

Cunt on hirmuinen taikaväline, joka pysäyttää miehen ajattelun yhteen kuvaan, (I).
        Tämä on naisen eniten toljotettu osa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe