Olet jo kertonut että ihmissuhteesi ei toimi. Sanot että kaipaat äitihahmoa. Sinulla on ISO kalu...
Alan kiinnostua. Sinua ei haittaa että olen lihava tai vanha.
Mammanpoika
5
701
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en todellakaan ala yhdenkään toisen äidin aikuisen lapsen äitihahmoksi. Hyi todella yököttävä ajatuksenkin tasolla ajateltuna! Jos joku mulle sellaista ehdottaisi niin saisi kyllä kuulla sellaiset sanat, että muistaisi ne loppuelämän ajan!
- Anonyymi
Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!
Sitten kouluikäisenä heität pihalle.
- Anonyymi
Miksi te jankkaatte tätä samaa kauan tiedossa ollutta asiaa! Olette koko ajan luulleet etten ole ymmärtänyt kaikkea ja siksi jatkaneet kuvottavaa kautta rantain esitystä aivan liian monen vuoden ajan! Olette joka saa..nan päivä aiheuttaneet sillä esityksellä minulle päivä päivältä yhä huonomman olon! Projektin olisi pitänyt loppua jo monta vuotta sitten. Mitään yhtä vastenmielistä kuin projekti en ole koskaan elämässäni kokenut! En halua enää koskaan nähdä, siinä aivan liian kauan mukana ollutta toista pääosan esittäjää! Ja sama henkilö on myös projektin aloittaja, ja juuri siksi menetin hänen takiaan itselleni hyvin tärkeän vakituisen työpaikan! En anna kumpaakaan koskaan hänelle anteeksi. Jos hän ei lopeta pakottamista, se loppuu siihen, että kerron hänen tekemistään useammalle henkilölle! Olen voinut todella huonosti sen takia miten hän on toiminut ja kaikkien niiden ihmisten takia, jotka ovat olleet mukana projektissa ns. kertojina!
- Anonyymi
Anteeksi, mutta mikä helvetin projekti? Älä jankkaa koko ajan tuotq vainoharhaista skitsofreenista sillisalaattia tänne vaan hae jo sitä apua, niin voisit saada elämäsi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1506801MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635923Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884549NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004476Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1614290Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941680- 4021576
- 821379
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301365Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411151