Mammanpoika

Olet jo kertonut että ihmissuhteesi ei toimi. Sanot että kaipaat äitihahmoa. Sinulla on ISO kalu...
Alan kiinnostua. Sinua ei haittaa että olen lihava tai vanha.

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en todellakaan ala yhdenkään toisen äidin aikuisen lapsen äitihahmoksi. Hyi todella yököttävä ajatuksenkin tasolla ajateltuna! Jos joku mulle sellaista ehdottaisi niin saisi kyllä kuulla sellaiset sanat, että muistaisi ne loppuelämän ajan!

• Anonyymi

Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!

Sitten kouluikäisenä heität pihalle.

• Anonyymi

Miksi te jankkaatte tätä samaa kauan tiedossa ollutta asiaa! Olette koko ajan luulleet etten ole ymmärtänyt kaikkea ja siksi jatkaneet kuvottavaa kautta rantain esitystä aivan liian monen vuoden ajan! Olette joka saa..nan päivä aiheuttaneet sillä esityksellä minulle päivä päivältä yhä huonomman olon! Projektin olisi pitänyt loppua jo monta vuotta sitten. Mitään yhtä vastenmielistä kuin projekti en ole koskaan elämässäni kokenut! En halua enää koskaan nähdä, siinä aivan liian kauan mukana ollutta toista pääosan esittäjää! Ja sama henkilö on myös projektin aloittaja, ja juuri siksi menetin hänen takiaan itselleni hyvin tärkeän vakituisen työpaikan! En anna kumpaakaan koskaan hänelle anteeksi. Jos hän ei lopeta pakottamista, se loppuu siihen, että kerron hänen tekemistään useammalle henkilölle! Olen voinut todella huonosti sen takia miten hän on toiminut ja kaikkien niiden ihmisten takia, jotka ovat olleet mukana projektissa ns. kertojina!

• Anonyymi

Anteeksi, mutta mikä helvetin projekti? Älä jankkaa koko ajan tuotq vainoharhaista skitsofreenista sillisalaattia tänne vaan hae jo sitä apua, niin voisit saada elämäsi kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2258
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1510
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1497
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1224
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      178
      1157
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      22
      1104
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1074
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      929
    Aihe