Olet jo kertonut että ihmissuhteesi ei toimi. Sanot että kaipaat äitihahmoa. Sinulla on ISO kalu...
Alan kiinnostua. Sinua ei haittaa että olen lihava tai vanha.
Mammanpoika
5
622
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en todellakaan ala yhdenkään toisen äidin aikuisen lapsen äitihahmoksi. Hyi todella yököttävä ajatuksenkin tasolla ajateltuna! Jos joku mulle sellaista ehdottaisi niin saisi kyllä kuulla sellaiset sanat, että muistaisi ne loppuelämän ajan!
- Anonyymi
Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hoitaa vain alle kouluikäisiä lapsia. He ovat minulle rakkaita!
Sitten kouluikäisenä heität pihalle.
- Anonyymi
Miksi te jankkaatte tätä samaa kauan tiedossa ollutta asiaa! Olette koko ajan luulleet etten ole ymmärtänyt kaikkea ja siksi jatkaneet kuvottavaa kautta rantain esitystä aivan liian monen vuoden ajan! Olette joka saa..nan päivä aiheuttaneet sillä esityksellä minulle päivä päivältä yhä huonomman olon! Projektin olisi pitänyt loppua jo monta vuotta sitten. Mitään yhtä vastenmielistä kuin projekti en ole koskaan elämässäni kokenut! En halua enää koskaan nähdä, siinä aivan liian kauan mukana ollutta toista pääosan esittäjää! Ja sama henkilö on myös projektin aloittaja, ja juuri siksi menetin hänen takiaan itselleni hyvin tärkeän vakituisen työpaikan! En anna kumpaakaan koskaan hänelle anteeksi. Jos hän ei lopeta pakottamista, se loppuu siihen, että kerron hänen tekemistään useammalle henkilölle! Olen voinut todella huonosti sen takia miten hän on toiminut ja kaikkien niiden ihmisten takia, jotka ovat olleet mukana projektissa ns. kertojina!
- Anonyymi
Anteeksi, mutta mikä helvetin projekti? Älä jankkaa koko ajan tuotq vainoharhaista skitsofreenista sillisalaattia tänne vaan hae jo sitä apua, niin voisit saada elämäsi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va306586Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895222Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694478Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184068Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337