(liian) tylsä, turvallinen yms mies?

pfft

Kertokaapa naiset millainen on tylsä, turvallinen tms mies jonka kanssa suhteessa ollessa kaikki on muuten ok (mutta tämä nimenomainen "tylsyys" aiheuttaa eron tai suhteen jäähtymisen)? Onko tämä miestyyppi liian kiltti tai jotain? Mikä on tälläisen miehen vastapuoli?

Miten tälläisen "tylsyyden" voi välttää?

Onko olemassa tylsiä naisia?

13

5107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Vai että onko olemassa tylsiä naisia ;-D Pitää oikein kysyä, useimmiten tekee tiukkaa jaksaa viettä koko tutustumisilta saman eukon kanssa, ja ei tylsällä akalla on aina niin paljon vientiä että ei niitä oikeen saa itsestä innostumaan.

    • ei hunsvotti

      Vaikkei kukaan myönnäkään, niin mies joka on kunnollinen, luotettava ja asiansa hyvin hoitava mies. Eli tavallaan mitä elinkumppaniksi haetaan, vaikka ei sitten kelpaa kun kohdalle sattuu. Koska pitäisi myös olla sellainen joka saa sen ihanan tunteen, jossa jalat lähtee alta.
      Ikävä kyllä siinä on se ristiriita, nämä jälkimmäiset ovat järjestään niitä jotka pettää ja joiden kanssa ei mitään kunnon suhdetta saa, vaikka kuinka yrittäisi.
      Ristiriita siinä on ikuinen. Kaikkea ei voi saada, vaikka kuitenkin haluttaisiin.

      • yks tylsä

        mikä ne jalat saa lähteen alta?

        Joskus on nimittäin käynyt niin että hän on saanut jalat alleen

        ehkä pitää siis tehdä juuri päinvastoin kuin silloin


      • mirri
        yks tylsä kirjoitti:

        mikä ne jalat saa lähteen alta?

        Joskus on nimittäin käynyt niin että hän on saanut jalat alleen

        ehkä pitää siis tehdä juuri päinvastoin kuin silloin

        Mun jalat kyllä lähtee alta, kun mua vähän kiusaa. Sellainen hyvän tuulinen pilke-silmäkulmassa läppä sopivalla huumorintajulla ja jopa vihjauksilla on varma jalankaato!

        Pilke-silmäkulmassa miehet on ihan ihkja! ;-)

        Eikä todellakaan tarvi olla mikän pelimies, vaan rennosti oma itsensä omalla huumorintajulla.

        Ulkonäkö ei loppupeleissä (ehkä vähän alkupeleissä) merkitse mitään, sillä naiset (minut ainakin) saa ihastumaan älyllä.

        Mitään "reppanoita" en jaksa, sillä en todellakaan halua olla kenenkään äiti.

        Ole iloinen oma itsesi ja rohkea tekemään mokia!

        Mä voisin kyllä ottaa sellaisen "Aku Ankka" miehen, joka ei aina onnistu, mutta yrittä todella kovasti -välillä oman maineensakin uhalla ja osaa lyödä itsensä likoon...

        ;-)


      • yks tylsä
        mirri kirjoitti:

        Mun jalat kyllä lähtee alta, kun mua vähän kiusaa. Sellainen hyvän tuulinen pilke-silmäkulmassa läppä sopivalla huumorintajulla ja jopa vihjauksilla on varma jalankaato!

        Pilke-silmäkulmassa miehet on ihan ihkja! ;-)

        Eikä todellakaan tarvi olla mikän pelimies, vaan rennosti oma itsensä omalla huumorintajulla.

        Ulkonäkö ei loppupeleissä (ehkä vähän alkupeleissä) merkitse mitään, sillä naiset (minut ainakin) saa ihastumaan älyllä.

        Mitään "reppanoita" en jaksa, sillä en todellakaan halua olla kenenkään äiti.

        Ole iloinen oma itsesi ja rohkea tekemään mokia!

        Mä voisin kyllä ottaa sellaisen "Aku Ankka" miehen, joka ei aina onnistu, mutta yrittä todella kovasti -välillä oman maineensakin uhalla ja osaa lyödä itsensä likoon...

        ;-)

        mirrille

        Maanantai alkoikin tällä mukavasti

        PS tuo nimimerkki oli vähän provoa, en nyt itseäni ihan erityisen tylsänä pidä


      • mirri
        yks tylsä kirjoitti:

        mirrille

        Maanantai alkoikin tällä mukavasti

        PS tuo nimimerkki oli vähän provoa, en nyt itseäni ihan erityisen tylsänä pidä

        ihan kiinnostaa tietää, että miten se maanantai alkoi mukavasti? =)


      • minä edelleen
        mirri kirjoitti:

        ihan kiinnostaa tietää, että miten se maanantai alkoi mukavasti? =)

        että juuri lukemalla tuo sinun juttusi

        (Vaihdoin nimimerkkiä kun se oli oikeastaan vain osatotuus meikäläisestä)

        Oikeastaan tämä kyllä sopii tälle palstalle, nimittäin halusin kysyä asiaa kun luin Suvi-Anne Siimeksen kirjasta Politiikan piilokuvia että Heikki Kahilan hymy vei häneltä jalat alta - siis jopa tvn kautta. Liekö sinulta, riippuu iästäsi oletko häntä nähnyt

        Siis kuva minkä siitä saa, Suvi-Annesta, on "ällistyttävä" - uskomaton nainen. Hänessä on ainesta, vaikka onkin poliittisesti eri linjalla kuin meikä. Logiikkaa, lahjakkuutta, sitkeyttä ja päämäärätietoisuutta hänellä on - "naisen logiikkaa" jolla voisi pärjätä missä pelissä tahansa. Hän myös kuvaa hyvin tilanteita jossa nainen joutuu aivan eri asemaan/valoon kuin mies koska on nainen. Suosittelen lukukokemusta kaikille logiikoille.

        Lounasaika, toivottavasti royal canin maistuu !


    • pikkunainen

      on sellainen, joka ei tarjoa minulle minkäänlaista "henkistä haastetta". Eli pitäähän miehen kanssa pystyä keskustelemaan ja jopa väittelemään asioista.

      Samoin sohvaperunat, jotka lösähtävät perjantai-iltana sohvalle, eivätkä liikauta peffaansa ennen maanantaiaamua muuten kuin jääkaapin suuntaan. Täytyy olla kiinnostunut uusista asioista.

      Tylsiäkin naisia on olemassa, totta kai.

    • nainen24

      Oikeasti tylsä mies on kai sellainen, mitä joku kuvailikin jo: ei ole mistään kiinnostunut jne.

      Luulen kuitenkin, että monet tämmöiset tapaukset, joissa "tylsyys" on eron syy, johtuu liian vaativista naisista, eikä mies ole välttämättä mitenkään oikeasti tylsä. Tuntuu, että monille pitäisi olla koko ajan jotain erikoista tekemistä ja yllätyksiä jne. Itsekin olen melko eloisa ja energinen nainen, enkä jaksa olla kauaa paikoillani, mutta hauskan tekemisen ei tarvitse olla mitään erikoista, jännää ja kallista. Hauskaa tekemistä minulle on vaikkapa iltalenkki puistolammelle sorsia syöttämään (olen todella eläinrakas :) ). Jos miehelläni on jotain omaa tekemistö ja minulla tylsää, niin en todellakaan vaadi häntä järjestämään minulle viihdykettä, vaan yritän itse keksiä jotain tekemistä itselleni.

      Oma mieheni on kiltti ja turvallinen ja arvostan noita ominaisuuksia todella paljon. Ei kiltin ja turvallisen synonyymi ole tylsä, oma mieheni ei ainkaaan ole tylsä. Tai sitten olen myös itse tylsä, ehkä joidenkin mittapuulla olenkin. Minulla vaan ei ole mitään tavallista arkielämää vastaan, enkä odotakaan arjen olevan koko ajan jotain hienoa ja fantastista.

      Oliskohan sen "tylsyyden" oikea nimi kuitenkin arki?

    • Livia

      Liian tylsä mies on semmoinen tosikko joka ei saa minua nauramaan eikä itsekään naura, ei osaa keskustella, jolla ei ole omaa tahtoa... joku täällä sanoikin hyvin jo aiemmin, pilkettä pitää olla silmäkulmassa vaikkei mikään naistennaurattaja tai pelle olekaan.

    • Anonyymi

      Hei,, turvallisuus ja tylsyys eivät todellakaan ole sama asia. Vain turvallinen ihminen voi olla oikeasti mielenkiintoinen

    • Anonyymi

      Vanha alotus, mutta vastataan nyt.

      Kuvittelisin, että on olemassa myös tylsiä naisia. Luultavasti he ovat suht samanlaisia kuin tylsät miehet.

      Millainen minusta on tylsä mies? Tylsä mies on sellainen, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Tylsä mies on sellainen, jonka kanssa minulla ei ole mitään puhuttavaa. Tylsä mies on sellainen, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. Tylsä mies on, no tylsä - minusta. On hyvin mahdollista, että hän ei ole läheskään kaikkien naisten mielestä tylsä, mutta minulla on tylsää hänen seurassaan.

      • Anonyymi

        Lisätään vielä, että miehen pitääkin olla turvallinen ja kiltti. Nuo eivät liity mitenkään tylsyyteen. Paitsi tietysti jos nainen itse on vähemmän turvallinen ja vähemmän kiltti. Sellainen nainen luultavasti kokee turvallisen ja kiltin miehen tylsäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe