...on ostettu kuvaamaan Pyhätunturin laskettelurinteitä. Lieneekö yksikään muu asiakas harhautunut hankkimaan vastaavaa järjestelmää?
Nettikamerat ottavat still-kuvia, joista katselija näkee vain osanäkymän kerrallaan. Osanäkymää siirrellään ylös-alas, oikealle-vasemmalle, jotta still-kuva muka "eläisi". Ärsyttävin ja tyhmin systeemi ikinä, nettikameroissa.
Toivottavasti laskettelukeskus on edes saanut järjestelmänsä "halvalla".
Maailmanhistorian surkeimmat nettikamerat...
11
293
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole kupannut kuntaa tässäkin asiassa
- Anonyymi
Kyllä ne kunnon kuppaajat asuu toisessa päässä kuntaa.
- Anonyymi
Mitä sitä nettikameraa tuijotat? Ei tosiaan ole pakko .
- Anonyymi
Tunturi fetissi naukuu kuin kiimakissa keväällä.
- Anonyymi
Vihreä valinta
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelli ainekset kuivuu nyt hyvin.Oletteko jo kuivanneet?
- Anonyymi
Miksi rinteitä kuvataan?
- Anonyymi
Miksei kuvattais? Mukavahan se on katsella hienoja rinteitä muualtakin kuin paikan päältä,ihan niinkö lintutorniaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei kuvattais? Mukavahan se on katsella hienoja rinteitä muualtakin kuin paikan päältä,ihan niinkö lintutorniaki.
Ei mitään järkeä. Ulos. Tekee hyvää mennä katsomaan niitä näppylöitä livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään järkeä. Ulos. Tekee hyvää mennä katsomaan niitä näppylöitä livenä.
Miksei ne kurkitornin vahtaajat mene paikan päälle lintuja kattomaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ne kurkitornin vahtaajat mene paikan päälle lintuja kattomaan?
Erittäin hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109