Uskallatekos vetää vessan yöllä??

Anonyymi-ap

Että kenenkään unet ei häiriinny, vai ettekös uskalla?? t:ätminki

14

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen joskus pessyt jopa hampaani, tosin kuivalla harjalla.

• Uskallan kyllä, miksi en uskaltaisi. Olen käynyt jopa suihkussa yöllä ja päästänyt vettä siellä kauan aikaa ihan tyytyväisenä.

• Anonyymi

Uskallan, mutta jos pieni pissa silloin en vedä pönttöä!

• Anonyymi

Meiltä käydään Tampereella vieraissa.

• Anonyymi

Minulle tuli valittamaan naapurin mummo ,että kun yöllä lasketaan vettä. Vastasi jos tulen aamu neljältä töistä niin kyllä pesen kädet ja hampaani,kuuluu normaaliin elämän menooni.Ei ole toista kertaa valittanut.

• Anonyymi

Kellotkin siirretään öisin 🤑

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä vedän. En ole ikinä herännyt kenenkään toisen asukkaan vessavetoon kerrostalossa ja neljässä olen asunut sen eri kohdissa.

• Anonyymi

Pesen vaikka pyykitkin koneessa.

Joissain taloyhtiöissä järjestyssäännöissä kielletään eläminen yöaikaan, mutta se ei kestä lain edessä. Turha metelöinti on tietysti kielletty, mutta suihkussa ja vessassa käynti, sekä pyykin- ja astioiden pesu on normaalia elämää.

xLiner

• Anonyymi

En vedä, koska itse havahdun naapurien vessanpöntön huuhteluääniin ja oven kiinnilaittoihin. Pahimmillaan herään 3-4 kertaa yössä. Nim. Aina väsynyt

• Anonyymi

Yleensä aamukahvin juotuani noin kello 5:00 avaan ääneni pianon säestyllä.
      Sitten menen rappukäytävään laulamaan, koska siellä kaikuu kivasti.

Sen jälkeen syön aamupuuron ja ryhdyn pilkkomaan moottorisahalla polttopuita ensi kesän grillibileisiin. Sisällä toki, koska ulkona on niin huono ilma.

Kyllä normaalit äänet kuuluu kerrostalon elämään. Kukaan ei ole vielä valittanut. Niin, paitsi se yksi. Hän ei enää asu täällä.

>simiti<

• Anonyymi

Ai ei asu vai? Voisiko moottorisahallasi kenties olla osuutta asiaan 🤭? Mahtavaa huumoria vai mitä? Pianot ovat kyllä pirullisia. Olisi hyvä jos pianon äänet pystyisi siirtämään jotenkin korvanappeihin. Eli voisi pimputella mutta äänet kuuluisivat käytännössä vain korvanappien kautta. Elektronisen musiikin piirissä on mahdollista soitella ikään kuin pianoa. Tällöinhän se on mahdollista. Niitähän on olemassa sellaisia midi controllereita mitkä näyttävät käytännössä pieniltä sähköpianoilta.

• Anonyymi

Todellakin uskallan.
      Vilma

• En, koska se voi tulvia yli. Muistatteko Aki Sirkesalon kappaleen, tule mun luo. Siinä kuulu semmonen ihme kihnutus taustalla, kuin vessan nuppia ois hinkattu ees taas. Kun vanhoissa vessoissa oli vedettävä nuppi, ei siis painettava. Tarkoitan kuitenkin alavessaa, enkä mitään Tehoa mikä meillä oli koulussa.

No huono biisihän se oli. Ja kelle se siinä laulo, tsunamilleko? Mutta Niinistö hoiti tänkin asian, ei sirkesalosta ollut mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe