Torniolaiset on kivoja kun ne on elämänsä asuneet siinä kaupungissa joka ei tietysti näytä kaupungilta..nyt olen kuullut että sielä on
kauppakeskus.eikä yhtään muuta kauppaa edes missään.
Semmoisessa tuppukylässä.jossa lähes kokokylän asukkaat ovat uskossa.olivat ennen vanhaan ja ovat nykyään vieläkinkattavammin eli kaikki 3000 kolme tuhatta .siinä on sen kylän asukasmäärä nykyisin.tiedän että siinä kemissä joka sentään on kaupunki siellä asuu 13.000 ihmistä tornion kylällä 3000 .🤦🤦
Yhteiskunta
12
267
Vastaukset
- Anonyymi
Ei enää muuten edes sitä 3000 .se on vähentynyt viime vuosina.muuttaneet ihmisten ilmoille .rullatuoli infaliidi elukat lihkoaa katuja pitkin
- Anonyymi
Matut vaan elämöi ja kukkoilee kauppakeskuksessa ja uimahallissa.
- Anonyymi
Keskikaljaa kittaava punakka ja kapeaharteinen Suomi-poika ei näille etelänmaan adoniksille kyllä pärjää oikein mitenkään. Epäreilua!
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin🤦👍👍
- AnonyymiUUSI
Tuo on kyllä totta .muta matut .😡
- Anonyymi
Olenhan mieki täälä ja Viljo. Met emmä muita tarvi ko on vaimot kummallakki. Olutta saa Haaparannalta .
- Anonyymi
Tornio ilman torninostureita ei ole rakennuskommunisteja Torniossa enää-
- Anonyymi
En tiedä miksi Kemiläiset kirjoittelevat täällä Kemiä kehuvia kirjoituksia.
Metsän tehdasprojektissa muulata tulleet raksamiehet kertoivat että kemi muistuttaa ulkoasulta venäjää ja jo keminaalle ajettuaan alkaa muistuttaa länsimaita.
Monet kävivät Torniossa syömässä ja muutenkin asioillaan kun olivat tottuneet asioimaan lansimaisessa kaupungissa.
Kemissä on myö niin huonot sillat että tyhjänä ajavat malmirekat saavat ne tuhoutumaan, täydet rekat katos ajavat suoraan Elijärventieltä liittymän kautta moottoritielle ja ensimmäinen silta jonka ylittävät on Keminmaassa.
Ja mitä tulee asukkaisiin niin Tornion keskustaajaman väkiluku oli 2020 16595 asukasta.
Kemistä en löytänyt keskustaajaman väkilukua mutta eihän kemissä taida ollakkaan muuta kuin sitä surkeaa kaupunkialuetta jonne on ahdettu sitten kaikki asukkaat.- AnonyymiUUSI
1600 on oikeampi määrä ikävä kyllä.no on toki 2500 asukasta .muttei todellakaan 16.000
30vuotta sitten on ollu.ehkä juuri tuo
- Anonyymi
Suurin osa Törniolaisista on muutant sinne jostain lähikuntien maaseudulta. Eli ovat ns maalaisia ei törniolaisia. Kylän ilmapiiri on hyvin erikoinen. Vain muutamat politikot tietävät kaikki asiat että siinä se ns demoratia.
- AnonyymiUUSI
Johan minä olen arvellut että Töröttäjä on Kemiläinen ja onko vielä vasemmistolainen?
Ei muuten olisi reagoinut tuollalailla.
Ei mitään, alkakaahan miettiä miten jälleen kerran saisitte Kemistä suomen punaisimman kaupungin.
- Anonyymi
Kemi syntyi sahateollisuuden tarpeeseen ja on sitä yhä. Ei voi olla yrittäjä-viljelijä henkeä kuten Tornio on yritys myönteinen ja keskustalainen aina ja iäti.
Äänestäkää silti Kokoomusta ja Anttia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153619Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5423050- 961901
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201352- 981146
- 441113
- 901109
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1201089