Uutisesta mieleeni juolahti se miten en koskaan ole ajanut autolla edes 200 km/h nopeutta. Tuo hirviöauton nopeus on parhaimmillaan yli 440 km/h.
Kyllä sillä varmasti kauppaan kerkeäisi.
"Englannin Valioliigassa pelaavan Manchester Cityn norjalaistähti Erling Haaland on hankkinut jälleen uuden hyperauton, norjalaislehti Dagens Næringsliv (DN) kertoo.
Haalandin tuorein hankinta on viime kesänä esitelty Bugatti Tourbillon, josta hänen on maksettava DN:n mukaan 55 miljoonaa Norjan kruunua eli reilut 4,7 miljoonaa euroa.
Haaland hankkii superauton jälleen yhdessä finanssivaikuttaja Ole Ertvaagin kanssa. Sijoitusyhtiö Hitecvisionin perustaja Ertvaag on yksi maan suurimmista autonkerääjistä.
Ertvaagin superautokokoelma on Norjan kilvissä, mikä on nostanut kokoelman hintaa.
Bugatti Tourbillonia valmistetaan vain 250 kappaletta. Ensimmäiset autot luovutetaan tilaajilleen näillä näkymin vuoden 2026 aikana.
Hirviöautoksi luonnehditussa Bugatti Tourbillonissa on 1 800 hevosvoimaa, ja se kiihtyy 400 kilometrin tuntinopeuteen alle 25 sekunnissa.
Auton huippunopeus on edeltäjänsä Bugatti Chironin tapaan 380 kilometriä tunnissa, mutta sen mukana tulee erityinen ”nopeusavain”, jolla vauhti kiihtyy aina 445 kilometrin tuntinopeuteen saakka."
Haluaisitteko ajaa hirviöautolla
19
195
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hauska, kaveri haluaa ottaa ajotunnin autokoulun opettajalta
Taisi ladyllä housut kastua pitkästä aikaa:)
https://www.youtube.com/watch?v=Pc5Sj7UHv2Q
AV - Anonyymi
Tietysti haluaisin ajaa. Suurin vauhti, mitä olen autolla ajanut on omalla autollani:
https://www.youtube.com/watch?v=wk6wy7nltJY
Tuossa ajan keskellä yötä, pakkasessa, mustalla jäällä, kesärenkaissa yli 250 km/h. On muuten jännä juttu, miten pimeässä sama vauhti tuntuu paljon kovemmalta kuin keskellä kirkasta päivää.- Anonyymi
Sori, väärä video. Tässä on se lähtökiihdytys mustalla jäällä, kun sutimiseneston valo vilkkuu vajaassa satasen nopeudessa:
https://www.youtube.com/watch?v=egyCK3IbnVo
Tuo oli hyvä yö. Muistan kuin väsynyt oli, kun herätyskello soi klo 03:30 ja lähdin valtatielle. Tuo yö oli muistaakseni pääsiäisviikonloppuna pitkäprejantain vastainen yö tai pitkäperjantain ja lauantain välinen yö. En enää muista. Olin valinnut sen, koska liikenne oli minimaalista. Ei rekkoja liikenteessä, ei ketään. Harvemmin saa ajaa 10 km valtiellä yksin näkemättä toista autoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, väärä video. Tässä on se lähtökiihdytys mustalla jäällä, kun sutimiseneston valo vilkkuu vajaassa satasen nopeudessa:
https://www.youtube.com/watch?v=egyCK3IbnVo
Tuo oli hyvä yö. Muistan kuin väsynyt oli, kun herätyskello soi klo 03:30 ja lähdin valtatielle. Tuo yö oli muistaakseni pääsiäisviikonloppuna pitkäprejantain vastainen yö tai pitkäperjantain ja lauantain välinen yö. En enää muista. Olin valinnut sen, koska liikenne oli minimaalista. Ei rekkoja liikenteessä, ei ketään. Harvemmin saa ajaa 10 km valtiellä yksin näkemättä toista autoa.Jatketaan ketjun aiheeseen liityen. Olen yrittänyt päästä kaksi kertaa ajamaan Bugatilla. Ensimmäisellä kerralla maksoin käsirahan 500 € Hollantiin yritykselle, joka oli hankkimassa Bugatti Veyronin, jos tietty määrä asiakkaita ostaa tunnin ajelun. Tunnin ajo Bugatti Veyronilla taisi maksaa 5000 €, josta ennakkomaksu oli tuo 10 % eli 500 €. Maksoin sen, mutta asiakasmäärä ei tullut täyteen ja firma palautti rahani.
Toisella kerralla ostin 700 €:lla kahden kierroksen rata-ajon Bugatti Veyronilla. Ostin lentoliput ja vajaa viikko ennen Saksan matkaa tuli tieto, että kyseinen Bugatti Veyron oli kolaroitu ja hinattu Molsheimiin Bugattille korjattavaksi. Tein siis ulkomaanmatkan turhaan, kun auto oli pajalla, enkä päässyt ajamaan.
Edellä kerrottu lienee koko Suomen mittakaavassakin aika harvinaista. Siis, että joku tavis on valmis maksamaan 5000 € päästäkseen ajamaan 1 tunnin Bugatti Veyronilla, mutta ei silti pääse rattiin ja toinenkin kerta menee ohariksi, kun viikkoa aikaisemmin asiakas kolaroi auton ja teen "turhan" ulkomaanmatkan, kun lentolipuissa ei ollut peruutusoikeutta.
Onpahan tarinaa kerrottavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan ketjun aiheeseen liityen. Olen yrittänyt päästä kaksi kertaa ajamaan Bugatilla. Ensimmäisellä kerralla maksoin käsirahan 500 € Hollantiin yritykselle, joka oli hankkimassa Bugatti Veyronin, jos tietty määrä asiakkaita ostaa tunnin ajelun. Tunnin ajo Bugatti Veyronilla taisi maksaa 5000 €, josta ennakkomaksu oli tuo 10 % eli 500 €. Maksoin sen, mutta asiakasmäärä ei tullut täyteen ja firma palautti rahani.
Toisella kerralla ostin 700 €:lla kahden kierroksen rata-ajon Bugatti Veyronilla. Ostin lentoliput ja vajaa viikko ennen Saksan matkaa tuli tieto, että kyseinen Bugatti Veyron oli kolaroitu ja hinattu Molsheimiin Bugattille korjattavaksi. Tein siis ulkomaanmatkan turhaan, kun auto oli pajalla, enkä päässyt ajamaan.
Edellä kerrottu lienee koko Suomen mittakaavassakin aika harvinaista. Siis, että joku tavis on valmis maksamaan 5000 € päästäkseen ajamaan 1 tunnin Bugatti Veyronilla, mutta ei silti pääse rattiin ja toinenkin kerta menee ohariksi, kun viikkoa aikaisemmin asiakas kolaroi auton ja teen "turhan" ulkomaanmatkan, kun lentolipuissa ei ollut peruutusoikeutta.
Onpahan tarinaa kerrottavana.Mitä autoja olen sitten päässyt ajamaan? Minä, alemman tason sinkkumies, joka ei saa naisseuraa. Hyvä kysymys.
Mm. tällaisilla olen ajanut moottoriradalla:
- BMW M3 Club Sport
- Ferrari F430 Scuderia Spider 16M (autoja valmistettu 499 kpl)
- Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV (Autoja valmistettu 186 kpl eli huomattavasti Bugattia harvinaisempi auto. Ei uskoisi palstalaisen päässeen sellaisen rattiin!!!)
- Auri R8
- Porsche Cayman S
Sekä Mercedeksen lukuisia AMG-malleja olen ajanut myöskin radalla, mm.
- Mercedes SLS AMG
- Mercedes AMG GT
- CLS 63 AMG biturbo
- E 63 AMG biturbo
Yleisellä tiellä mieleenpainuvin ajamani auto on ehkä hieman yllättäen Volvo 850 R AWD autom. Tuon auton muistan kuolemaani asti. Aivan tautisen upea auto. 5-sylinterisen upeat äänet ja luoja kuinka kauniisti moottori veti viimeiset 1000 rpm punarajalle asti. Antaisin mitä tahansa, että saisin jostain uudenveroisen Volvo 850 R AWD:n. Kyseinen auto oli 90-luvun lopussa kova juttu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä autoja olen sitten päässyt ajamaan? Minä, alemman tason sinkkumies, joka ei saa naisseuraa. Hyvä kysymys.
Mm. tällaisilla olen ajanut moottoriradalla:
- BMW M3 Club Sport
- Ferrari F430 Scuderia Spider 16M (autoja valmistettu 499 kpl)
- Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV (Autoja valmistettu 186 kpl eli huomattavasti Bugattia harvinaisempi auto. Ei uskoisi palstalaisen päässeen sellaisen rattiin!!!)
- Auri R8
- Porsche Cayman S
Sekä Mercedeksen lukuisia AMG-malleja olen ajanut myöskin radalla, mm.
- Mercedes SLS AMG
- Mercedes AMG GT
- CLS 63 AMG biturbo
- E 63 AMG biturbo
Yleisellä tiellä mieleenpainuvin ajamani auto on ehkä hieman yllättäen Volvo 850 R AWD autom. Tuon auton muistan kuolemaani asti. Aivan tautisen upea auto. 5-sylinterisen upeat äänet ja luoja kuinka kauniisti moottori veti viimeiset 1000 rpm punarajalle asti. Antaisin mitä tahansa, että saisin jostain uudenveroisen Volvo 850 R AWD:n. Kyseinen auto oli 90-luvun lopussa kova juttu!Tässä kuvaamani video Lambosta, jolla ajoin:
https://www.youtube.com/watch?v=IUIN8C1yC1Q
Tässä yllä mainittu F430 Scuderia Spider 16 M, jolla ajoin
https://www.youtube.com/watch?v=jnduDSfbt6k
Ja tässä Tiff Needell
https://www.youtube.com/watch?v=C-BGFM1o2hg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kuvaamani video Lambosta, jolla ajoin:
https://www.youtube.com/watch?v=IUIN8C1yC1Q
Tässä yllä mainittu F430 Scuderia Spider 16 M, jolla ajoin
https://www.youtube.com/watch?v=jnduDSfbt6k
Ja tässä Tiff Needell
https://www.youtube.com/watch?v=C-BGFM1o2hgKertokaa toki muutkin palastalaiset autoista, joiden ratin taakse olette päässeet.
En halua ajaa. Ei mitään järkee. Muistatteko kun kerroin, kun lihava mies ajoi lanborginilla kolmee sataa. Ja sitten se sano ups, vähän niin ku sanotaan kun kahvi kaatuisi. Ja sitten näytettiin kuvia. Niin ei Lamborginista ollu paljoo jäljellä. Mitä opimme tästä, ei kannata olla lihava.
Mulla ei siis mitään Lihahavia vastaan. Mutta arvatkaa saanko mäkin koko ajan kommenttia painosta. Niin samalla mitalla sitten.
Ehdottomasti haluaisin. Olen ajanut ehkä max 160km/h, ehkä vähän yli. Kyydissä olen ollut päälle 200km/h vauhdissa mutta silloin alla oli niin laadukas auto, ettei nopeus tuntunut missään.
En tiedä kuinka pitkälle ajotaitoni riittäisivät, mutta pidän ajamisesta ja olisi mieletöntä päästä joskus kokeilemaan aidosti nopeaa ja tehokasta autoa 🤩- Anonyymi
Minä hurjastelen ja ajan pelikonsoli ja tietokone pelissä autoilla.
Se on paljon nautinnollisempaa, eikä väsytä millään tavoin.
Oikealla autolla ajamisesta en piittaa, olen oikealla autolla ajanut, mutta
se on paljon rasittavampaa ja väsyttävää touhua, enkä saa siitä mitään nautintoa.
Oikealla autolla ajamisesta tulee väsytävä olo, mutta autopelissä ajosta ei tule ja jaksaa ajaa vaikka 5 tuntia putkeen, eikä väsy yhtään.
- Anonyymi
On tullut ajettua Mersulla 250 ja Yamahalla 322 GPS:ään.
Airbusin kyydissä on tullut matkustettua suihkuvirtauksessa 1097 km/h maanopeutta :).
Neljääsataa ei voi ajaa tällä pallolla käytännössä missään muutamaa sekuntia pidempään, eli täysin turha laite.
Lähinnä sellaiselle, jolla on jo kaikkea, eikä oma henki ole enää kovin arvokas.- Anonyymi
Siellä on bentsiinitankissa melkoinen pyörre, jos nejääsataa ajat.
Haukkaa varmana 20 litraa sen muutaman sekunnin aikana.
- Anonyymi
Liian hidas. Autossa pitää olla suihkumoottori, niin sitten pääsee kovaa!
- Anonyymi
En diggaa kaahareista
- Anonyymi
en..käveleminen on miehekkäämpää kuin autoilu, 500 vuotta sitten kukaan mies ei ajanut autoa,autoja ollut vasta noin 150 vuotta ja siitä lähtien on miehet vain muuttuneet nössöimmiksi ja vain luulevat että autoilu on jotenkinmiehekästä.
- Anonyymi
Minä haluan panssarivaunun ja ajaa bugatin kanssa nokkokolasin tai bugatti pysäköity niin ajaa yli ja jatkaa matkaa eikä niin väliä jos joku tulee kolmion tai stop merkin takaa eteen tai joku kolhii parkkipaikalla tai hakkaa bugatin oveaan telaketjuun ja voi ajaa tiellä sik sakkii tai mennä ahtaaseen väliin niin tilaa tulee ja jos ei tuu niin ajaa yli ja jos joku törkeästi ohittelee tai tekee kiusaa ajaa yli tai ammus piippuun ja ampuu niin ei tee enään kiusaa ja voi oikaista metsän läpi puut kaatuu mut matka lyhenee pääsee äkimmin perille
- Anonyymi
Eli haaland ei käytä yhtään omaa rahaa mut ajelee kyllä samoin sijoitusyhtiö
- Anonyymi
Ootte te kovia jätkiä. Onneksi itse olen aina ajanut rauhallisesti, enkä ole omistanut Aeroa, jossa ahtopaineita nostettu reilusti.
Se oli sitä sekavaa aikaa. 😊
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718