Eiköhän navetassa riitä töitä kun on niin pitkiä että pitää olla kiikari jotta
näkee toiseen päähän !
Hakeeko Keskustan maanviljelijät lisätuloa politiikasta ?
13
471
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittäjä se on maanilveilijäkin ja omaa etua on ajettava joka paikassa.
- Anonyymi
Jaa omaa etuako he menevätkin ajamaan,se olikin hyvä tunnustus !
- Anonyymi
No niin tietenki. Eikö se yrittäminen ole juuri sitä? Kenenkäs etua se ankerias esimerkiksi ajaa jos ei juuri omaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tietenki. Eikö se yrittäminen ole juuri sitä? Kenenkäs etua se ankerias esimerkiksi ajaa jos ei juuri omaansa?
Ankerias???
Miksi et kirjoita niin kuin se kirjoitetaan??Angeria... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ankerias???
Miksi et kirjoita niin kuin se kirjoitetaan??Angeria...Onko se tämä yrittäjä https://tornio.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2025719-7
- Anonyymi
Kannattaako meidän suomalaisten varsinkin pohjoisen suomen kadehtia viljelijöitä, maidontuottajia, karjankasvattajia . Olkaamme tyytyväisiä, että saamme kotimaista, puhdasta ruokaa.
Maitotilat hupenevat. Kaupat ja väliportaat vievät suurimman osan tuottajien tuloista.
Nyt on puutetta jo jauhelihastakin. Pe aamu tv:ssa nuori opiskelija neitonen (ilmeisesti
kaupunki kasvatti) lausui älyttömältä kuuluvan kommentin: " ulkomailta voi tuoda elintarvikkeita" jotain tähän suuntaan. Itse en osta ulkomaista vaan pyrin ostamaan kotimaassa tuotettua ruokaa.- Anonyymi
Maito on lehmän vauvalta varastettua litkua jota juotetaan ihmisille jotka ei sitä edes tarvitse
- Anonyymi
Ei kadehdita ,vaan päinvastoin neuvotaan pysymään perusbisneksessä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maito on lehmän vauvalta varastettua litkua jota juotetaan ihmisille jotka ei sitä edes tarvitse
😂😂😂lehmän vauvalta 🤣🤣🤣
Voi,,heleva kaikkea se ihminen kirjoittaa, taitaa olla kaupunkilainen??Lehmän vauvalta 🤭🤭🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂lehmän vauvalta 🤣🤣🤣
Voi,,heleva kaikkea se ihminen kirjoittaa, taitaa olla kaupunkilainen??Lehmän vauvalta 🤭🤭🤭Lehmän vauva on vasikka. Etkö tiennyt?
- Anonyymi
Jos nuista “kiikarinavetoista” vielä tukkii kunnan asioita hoitamaan kärsii
se perusbisnes varmasti suuresti !,eräs Posiolainen edesmennyt viljejiä on
hyvä esimerkki ,selvittäkää miten kävi ! - Anonyymi
Ei taida monikaan Viljeliä enää Kepua äänestää. Kepu on pettänyt Maaseudun, niin tuskin äänestää.
- Anonyymi
paitsi Ylitorniossa jossa vielä eletään “maalaisliiton” aikaa ja joka
toinen tänne jäänyt luulee kepun auttavan !!!?
HEHEHEE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767