Aloin tympääntymään 3motionaaliseen yksinäisyyteen. Olen positiivinen,iloinen ja nauravainen mutta parina viime vuonna olen alkanut kärsimään yksinäisyydestä parisuhteessa. Puolison mielestä kuvittelen vain ja kaikki on ok. Pahaolo ei vain hellittänyt joten tein 2 viikon kokeilun niin etten alooittqnut yhtään keskustelua enkä lähetynyt fyysisesti. Vastasin puolisolle kuitenkin asiallisesti.
Lopputulos oli kun kirjasin ylös: ei yhtään halailua ,ei suukottelua, ei seksiä,ei minkäänlaista fyysistä kosketusta. Puhuminen rajoittui pariin lauseeseen per päivä kun puoliso komensi yekemään jotqin hommia ja tuo on tosi!! Puhuminen kutistui täysin. Puoliso aukaisu suunsa anyaakseen minulle työn eli irroita tänään silikonit kylppäristä,vastasin kyllä irroitan ja se oki siinä jne.
Erikoista huimata kun on hiljaa eikä halaile jne kuinka elämä suhteessa typistyy. Pistää miettimään onko suhyeemme vain minun varassa ja mitkä ovat toisen tunteet
Pitkä avioliitto
6
376
Vastaukset
- Anonyymi
Tutulta kuulostaa
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Valitettavan tuttua. Kaikki energia menee puolisolla töihin ja illalla ei jaksa mitään. Olen kokeillut samaa ja mitään ei juttele, jos ei en itse ota puheeksi. Kohta 20v sitten ihastuin siihen, miten puhui kaikesta. Tuntuu ettei kiinnosta enää. Kuitenkaan ei halua erota! Miksi haluaa olla suhteessa, kun ei henkisesti halua olla saatavilla? Mitä järkeä tässä on? Mitä se mammona merkkaa, kun parhaat vuodet menee läpijuosten.
- Anonyymi
Meillä sama juttu.
Tai sitten on kyllästynyt minuun tai on toinen nainen, eikä saa sanottua totuutta.
En tiedä, missä on vika.
Ei tätäkään jaksa. - Anonyymi
Ilmeisesti asutte saman katon alla?
Miksi VALITSET tuon asumistyylin? Miksi VALITSET elää ihmisen kanssa joka käyttäytyy noin vastenmielisesti? Miksi ?
Laiskuus etsiä omatupa+oma lupa?
Laiskuus viitsiä etsiä ja valita ystäviä jotka toimivat enemmän samalla aaltopituudella kuin sinä?
Valista lukijoita miksi sin yhä haluat jatkaa tuollaista elämää, muuten kukaan ei osaa kertoa vaihtoedoista tilanteesi mahdolliseen korjaamiseen. - Anonyymi
Mikä pitää teitä yhdessä jos meininki on tuollaista? Lapset? Taloudellinen tilanne? Mikä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757580Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654287Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773614SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522299Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11767Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31412Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51277- 1051251
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401172Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01151