Inanarilainen 19.3.2025 kertoi uutisessa kuinka SAAMELAISKÄRÄJIEN KULTTUURILAURAKUNTA JAKOI AVUSTUKSIA TÄLLE VUODELLE.
Suomalaisena entisenä työtä tehneenä veronmaksajana nykyisenä eläkeläisenä ihmettelen kuinka voi olla mahdollista, että porukka joka ei itse hanki eikä tienaa näitä jakamiaan rahoja voi täysin vapaasti henkilökohtaisten mieltymysten perusteella jakaa suuria summia eri nimikkeillä ja joskus rahat ohjautuu loppupelissä samojen sukujen ja henkilöiden käyttöön. Kuka valvoo tätä nepotismin kyllästämää henkilömassaa joka omien mieltymysten perusteella touhuaa ja jakaa tätä rahamäärää jotka rahat on veronmaksajien hankkimia. Jokainen voi halutessaan lukea julkaistusta lehdestä ko. uutisen ja tehdä omat arvionsa ko. rahan jaosta
HELPPO JAKAA KUN EI TARVI ITSE TIENATA
Anonyymi-ap
5
241
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hallitushan ei jaa kulttuuri määrärahoja,taiteilijat kortistossa.
- Anonyymi
eikös se uutisen mukaan ole saamelaiskäräjät joka on jakaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sukulaisia keskenään iso revohka jakajina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porotilin saaneet jakavat saameapuhuville eteläsuomalaisille.
- Anonyymi
Jaan peppua ja tienaan sillä. Hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 541088
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust531006Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7904- 89826
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4704Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643- 73617
- 57603