🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena moneen kertaan "nice". Kauppatorin ympärillä oli paljon tukeaan osoittavia ihmisiä. Tunnelma oli ihan erilainen kuin läntisen maan uuden pressan ryöpytyksessä.
Täällä palstalla on ikävää se, että jos joku kirjoittaa voivansa huonosti, niin heti on joukko anonyymejä vieraita ihmiisiä diagnosoimassa ja tarjoamassa 💩. Ihan kiusallani paranin vatsataudistani jo eilen aamupäivällä. Päivälliseksi söin jo hyvää itse tehtyä herkkusienisoppaa ongelmitta. Kirjastoon en kuitenkaan lähtenyt, etten olisi tartuttanut tuttuja.
Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Meistä yritetään muokata ilkeitä ja itsekkäitä. Some itsessään kuorii ihmisistä esiin ne nurjat puolet helpommin kuin irl kohtaamiset. Yksi osasyy lienee se että somessa on helppoa huudella pelkurina solvauksia toisin kuin naamatusten. Hyvä että parannuit siitä vaivastasi :).
Kiitos. Tuo on kyllä totta. Jonkun tutkimuksen mukaan ihmiset ovat somen myötä muuttuneet tunteettomammiksi. Se on kyllä sääli, koska tunteethan juuri erottavat meidät koneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082