Että täällä sanotaan kaikennäköistä, mikä ei ole totta eikä minun tarvitse teidän puheistanne välittää.
Minulle on sanottu
23
188
Vastaukset
- Anonyymi
No täällä kyllä saa niskaansa vaikka mitä sontaa aika usein mutta niin eihän siitä tarvisi välittää. Herkimmät ehkä kuitenkin välittää ja aina pitäisi miettiä ettei kaikki ole yhtä kovia ihmisiä. Voisi jotkut rajat olla.
- Anonyymi
Miksi tähän vastattiin vasta nyt?
Miksi sitten välität niin paljon, että oikein aiheesta aloituksen teit?
- Anonyymi
Äskeinen ei ollut aloittaja eli en voi vastata hänen puolestaan. Jos niin ehkä luulit että vastasin muka itselleni. Eri ihminen.
- Anonyymi
Niin mikä tuo ätmi nyt sitten on ? Ois ihan kiva tietää kun täällä siitä jauhetaan koko ajan. En vaan hokaa mitä meinaa 😃🙈
Anonyymi kirjoitti:
Äskeinen ei ollut aloittaja eli en voi vastata hänen puolestaan. Jos niin ehkä luulit että vastasin muka itselleni. Eri ihminen.
Vastasin AP:lle.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Vastasin AP:lle.
Ok niin ajattelin sitten ja kiitos myös joka vastasi tuosta ätmistä nyt vihdoin tiedän 👍🏻
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä tuo ätmi nyt sitten on ? Ois ihan kiva tietää kun täällä siitä jauhetaan koko ajan. En vaan hokaa mitä meinaa 😃🙈
ATM = Alemman tason mies.
KTM = Keskitason mies.
YTM = Ylemmän tason mies.
Palstalegendaa jostain 15 vuoden takaa.- Anonyymi
Mä en oo ätmi enkä kirjoittanut tuota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ei ole.
- Anonyymi
Sellaisia ei ole.
- Anonyymi
Eli sinä.
- Anonyymi
@mein kampf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
@mein kampf
Kuulostaa äärimmäisen pahalta
- Anonyymi
tyttöjen tekemää rokki-suikkia niin no vaikka joku
Helix- Dirty sok aluksi heh - Anonyymi
Miksi jaanaat loputtomasti näitä samoja itkuvirsiä?
- Anonyymi
Samat ihmiset on sanoneet, että kaikki täällä on totta ja siitä pitää välittää.
- Anonyymi
Haha täällä ei ehkä yksikään sana ole totta tai ainakaan yksi kokonainen lause mutta välittäminen on hyvin henkilökohtainen miten sen ottaa, riippuu niin ihmisestä. Mutta totuutta täällä ei juurikaan ole.
- Anonyymi
nebub byjjynaab hitta vaub bixer buub akysgiysyt hakassa jyb sörju oöötöjub buub ybihsin Saulit eli yöpuvun..nooh
on loppuu jo päänsärkyjuttu niin kun silmåleikkauksia oli... - Anonyymi
ahmi pille ´ri ahmi suurin pilleri.. hoh jooh mutta niin kiun tuli tosi paljon valoa silmiin niin siitä päänsärkyäkin ku kirkasta valoa
- Anonyymi
hyvä joo sitten niin nukkuu mustat lasit päässää kun silmäåt aika arkoja...
- Anonyymi
Hyvää yötä ja paranemista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja paranemista
Öitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006