Luovatupako on kaikkien puolueiden käytettävissä nyt vaalien lähestyessä, ei ainakaan minun ääni lähe kakkukahvilla.
Luovatupa ja kakkukahvit
11
563
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa,mennään kuuntelemaan porukalla.
- Anonyymi
Kenenkähän pörssistä tarjotaan kakkukahvit ;) Viime vaaleissa äänestin mutta enää ei saa ääntäni se puolue , ovat niin kieroa porukkaa varsinki kaksi "johtotähteä".
- Anonyymi
Ei kait sinun äänellä ole niin väliä kuka sen saa.Siehän olet kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait sinun äänellä ole niin väliä kuka sen saa.Siehän olet kommunisti.
Saatan ollakki . Joko äitisi on korjannut pöksysi tälle aamulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan ollakki . Joko äitisi on korjannut pöksysi tälle aamulle.
Äiti on aika kaukana,mutta sinulla saattaa housut olla paskassa.Tiedetään.
- Anonyymi
On rehellistä toimintaa , eikä mitään hyväveli touhua ;)
Tiedoksenne.- Anonyymi
Oma etu aina ensimmäisenä ei kunnan eikä äänestäjien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma etu aina ensimmäisenä ei kunnan eikä äänestäjien.
Vaalien jälkeen äänestäjät unohtuu se on selvää . Sitten järjestellään tyttö-ja poikakavereille työpaikkoja kuntaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalien jälkeen äänestäjät unohtuu se on selvää . Sitten järjestellään tyttö-ja poikakavereille työpaikkoja kuntaan .
Muutamat jopa neljän vuoden välein tervehtivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamat jopa neljän vuoden välein tervehtivät.
Härski omien etujen ajaja tyyppi tämä arvon herra joka ajaa kunnan pikkuisella valkoisella autolla . Ei menestyis muualla varsinkaan työntekijänä.
- Anonyymi
Kohta päässään kakkukahville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153609Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5413033- 961891
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201342- 921114
- 441113
- 901099
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1221089