Ihminen yleensä rypistyy?
Minkä ikäisenä?
50
391
Vastaukset
Mä luulen että 50v alkaa iho menettämään kimmoisuuttaan selkeämmin. On myös dna telomeerien pituudesta kiinni se, miten hitaasti tai nopeasti ikääntyminen näkyy.
- Anonyymi
Isäni on 62 eikä hänellä ole vielä ryppyjä.
Anonyymi kirjoitti:
Miehille niitä taitaa tulla vähemmän herkästi ja on elintavoista ja geeneistä kiinni, kuinka vanheneminen näkyy.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miehille niitä taitaa tulla vähemmän herkästi ja on elintavoista ja geeneistä kiinni, kuinka vanheneminen näkyy.
Tupakan poltto vanhentaa ihoa.
Anonyymi kirjoitti:
Myös aurinko vanhentaa ihoa nopeasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huom. Tuli mieleen, että kukaan muu kuin minä, ei reagoi tuohon, joka aina höpisee, että atm sitä ja atm tätä. Ehkä siksi, koskaan kukaan muu ei piittaa hänestä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Myös aurinko vanhentaa ihoa nopeasti.
Se on juuri noin.
- Anonyymi
Jotkut ovat syntyneet vanhoihin kuoriin. Siitä varhainen ryppyyntyminen. Semmoinen sanonta.
Hapen kanssa tekemisissä olevat ryppyyntyvät varhemmin. Kaasukuljettajat, pullontäyttäjät ja pullojen käyttäjät.
Kalastajat saavat myös ryppyjä varhain. Onhan näitä.
Mies 65 - Anonyymi
Sitten kun en n armas aika on? Se lottopott saada rypistyä. Kukaan ei siltä välty!😄
- Anonyymi
En tiä miltä tuntuu rypistyä. Ihanaa aekin kokea.😄🤷♀️
- Anonyymi
Tupakointi ja runsas alkoholin käyttö voivat tuoda ryppyjä jo alle 30-vuotiaana.
- Anonyymi
Vaihtelee varmaan. Mulla on hyvät geenit ja elämäntavat, joten pahempaa rypistymistä ei ole ihan kohta tulossa. Koen olevani juuri nyt kauneimmillani ja huomaan sen myös muiden huomioista kun liikun ihmisten ilmoilla. :)
Eikä se pelkkä iho vaan koko olemus ja se miten kannat itsesi ja millainen olet vuorovaikutuksessa muihin, se määrittelee ikäsi.- Anonyymi
Sama mulla.
- Anonyymi
Hänellä naisella on kurttuinen iho. 🤢
- Anonyymi
Kenestä naisesta puhut?
- Anonyymi
Irma ei oo mun nainen!
- Anonyymi
Jaapajaa mutta mitäs jos nauttii rypistyä? Jokainesen kohtalo on ihan sama. Rypistyä.😄 sitä ei käännä ei väännä,ei kauneusleikkaile.😄🤷♀️✌
- Anonyymi
No varmasti rypistyy. Toisille rypyt lisäävät vain karismaa.
- Anonyymi
Noin tyhjänpäiväisiä mettivällä,lienee aika sielutiedoton elämä?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin tyhjänpäiväisiä mettivällä,lienee aika sielutiedoton elämä?🤷♀️
Ajattelin vain kun itse olen nyt 35-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jotenkin käänteinen logiikka. Hyvin usein puhutaan maailmanlaajuisesti karismaattisista ihmisistä, nimenomaan iän tuomasta. Onko tämä tosiasia jotenkin sielutonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jotenkin käänteinen logiikka. Hyvin usein puhutaan maailmanlaajuisesti karismaattisista ihmisistä, nimenomaan iän tuomasta. Onko tämä tosiasia jotenkin sielutonta?
Ei kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, S24 tarjoaa sinulle kakkukahvit sen kunniaksi että kerrot tuhannetta kertaa palstalla tuon mielenkiintoisen tiedon iästäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, S24 tarjoaa sinulle kakkukahvit sen kunniaksi että kerrot tuhannetta kertaa palstalla tuon mielenkiintoisen tiedon iästäsi.
No kun sitä kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun sitä kysyttiin.
Ei kysytty, jaanaat vaan taas samoja latteuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kysytty, jaanaat vaan taas samoja latteuksia.
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
https://www.is.fi/terveys/art-2000010631860.html
Ihminen vanhenee yleensä kahdessa vaiheessa. Ensimmäinen piikki tulee yleensä 44-vuotiaana. Minä olen vanhempi ja työkaverit luulevat 15-vuotta nuoremmaksi :D - Anonyymi
Kaikki on kiinni miten katsoo. Esim. koira jolla on paksu, ryppyinen naama on hellyttävä, miksi ei ihmisen vastaava naama 🤔
- Anonyymi
. Olen kaunis ikäisekseni jopa hottis. Älää lokeroiko. Moni nuotempi on aika huomaamaton rinnellani.🤷♀️
- Anonyymi
Niin, ikää ei pidä sotkea ikinä kauneuteen kun tiedetään miten ihmisen ajattelu usein toimii; jos ajatellaan jotain iäkkäämpää niin mielikuvissa on usein se kaikkein eniten iän rypistämä mielikuva ihmisestä ja sitten leimataan kaikki samanikäiset samanlaiseksi - reilua eikö totta.
- Anonyymi
Olet muuten todella ulkonäkökeskeinen, vaikka saarnaat muille pinnallisuudesta vedet silmissä. Aina muistat mainita, miten sua himoitaan ja halutaan ja miten kaunis olet. Ei siinä mitään, se on hyvä jos on tyytyväinen itseensä, mutta jos pitää muita hurmoksellisesti pukea harmaisiin kaapuihin jotta voi itseään korottaa, niin joku tuossa touhussa mättää...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten todella ulkonäkökeskeinen, vaikka saarnaat muille pinnallisuudesta vedet silmissä. Aina muistat mainita, miten sua himoitaan ja halutaan ja miten kaunis olet. Ei siinä mitään, se on hyvä jos on tyytyväinen itseensä, mutta jos pitää muita hurmoksellisesti pukea harmaisiin kaapuihin jotta voi itseään korottaa, niin joku tuossa touhussa mättää...
xLinerNiin ja ihmetyttää miksi sitä omaa himottavuutta täytyy mainostaa. Kun ei se ole edes mitenkään erityistä. Ennemminkin toisin päin olisi outoa, jos ei kukaan koskaan lämpiäisi... Kovasti on kaikenlaisilla ihmisillä menekkiä toistensa keskuudessa. Ja minäkin olen melkein sata vuotias 😜
xLiner
- Anonyymi
Katso peiliin pahvi.🤷♀️
- Anonyymi
Ei kai se iästäkään niin kiinni ole, kuin ihotyypistä (geneettistä) ja elintavoista.
En ole ryppyinen vieläkään ja täytän pian 49. Mutta ihoni onkin sharpei tyyppiä. Valastaa kuin pannukakku, ei rypisty.
Jasu- Anonyymi
Oho, valahtaa. 😆
No samapa tuo. Päivän köllyköitä. Takas nukkumaan. Eka yö CPAP laitetta ja hassu olo. Aivot on saanu happea.
Jasu
- Anonyymi
Kolmekymppisillä alkaa jo olemaan pieniä ryppyjä… siitä sitten:)
- Anonyymi
Naisen estrogeenitasot alenevat, vähä vähältä, ensivuodosta alkaen menopaussiin asti, mikä johtaa vastaavasti vähittäisin ihomuutoksiin, kuten lisääntyneisiin ryppyihin ja kuivuuteen, kollageenin ja ihon kimmoisuuden heikkenemisen vuoksi. Estrogeenilisäys tai paikalliset estrogeenivoiteet voivat auttaa parantamaan ihon kosteutta ja vähentämään ryppyjä, mutta niiden tehokkuuden vahvistamiseksi tarvitaan lisää tutkimusta. Mikään ei ole sen sileämpi kuin nuoren teinikaunottaren peppu.
- Anonyymi
Ihan vauva syntyessään on jo ryppyinen. Siitä ihminen sitten siloaa vähitellen.
- Anonyymi
Näin joskus kuvan 28-vuotiaasta, joka näytti vanhalta tupakan polton takia.
- Anonyymi
riippuu kui paljon on vetäny viinaa ja naiset lipittäny sitä punaviiniä
- Anonyymi
Useimmat ovat aika ryppyisiä syntyessään.
Kun tulee massaa, iho oikenee.
Sitten kun vanhana menee kasaan, alkaa rypistyä.
Monet sellaiset, jotka ottavat aurinkoa ja haluavat olla ruskeita ja näyttää 60-luvun rikkailta, ovat muita ryttyisempiä. Ihan kuin ruskea rutistettu paperipussi.
Vilma - Anonyymi
Jaa, katsotaas... Olen yleensä rypistynyt...
Hetkinen. Tenavana rypistyi sormenpäät, kun pitkään pulikoi vedessä. Ei ne nyt enää 😳
xLiner- Anonyymi
Sama vika sormenpäissä. 🙌
Vilma
Kauheeta, kun ei pääse ulos. On niin paljon urheilua teltassa, että ihan tässä tulee ylikuntoa, muttei saa onneksi uv-säteilyä.
- Anonyymi
45 = ei jatkoon
- Anonyymi
Mihin jatkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin jatkoon?
Miksi olet noin yksinkertainen? Ei jatkoon tarkoittaa, että ei ole kiinnostava ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin yksinkertainen? Ei jatkoon tarkoittaa, että ei ole kiinnostava ihminen.
Kai 45-vuotias voi olla kiinnostava jonkun toisen 45-vuotiaan mielestä ja vanhemmankin.
- Anonyymi
Riippuu elintavoista, geeneistä ja ympäristöstä.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728