Oli poka kiva käydä lyömässä tankki täyteen Teboililla. Ja babushka toi pullakahvit vielä päälle. Tietää, että rahat menee hyvään tarkoitukseen 🇷🇺
Vastaukset 10
- Anonyymi
Olen Tosi iloinen puolestasi. TB kuuluu kaupunkikuvaan ja viihtyisä ruokapaikka aina ollut. Äänestäkää silti Kokoomuksen Anttia.
- Anonyymi
Itsekin käyn Tb:llä tankilla. Ja sitten tilaan Tempnorilta isännöintipalvelut, kun ei ole alaikäisiä lapsia!
- Anonyymi
Olette te torniolaiset sitten omituista sakkia!
- Anonyymi
Leipookohan muuten babushka itse munkit vai tulevatko suoraan pakasteina Moskovasta. Hyviä ovat 🇷🇺🇷🇺🇷🇺
- Anonyymi
miulla jääpi natsi basuskan tortut syömättä ja ylihintaiste teboilin pensat tankkaamatta.
- Anonyymi
Huomenna Teboililla kaalisoppaa lounaaksi. Laihaa teetä jälkkäriksi.
- Anonyymi
aattelin käydä vääntämässä ripulitortun tebboilun vessaan ja jättää pöntön vetämättä🤣
- Anonyymi
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
sehån,on,sun,akkas.
- Anonyymi
tänään käveli teboilin ohi ja päästin röhöpierut,kallista oli ryssien pensa haaparannassa 20centtiä halvempi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511