Oli poka kiva käydä lyömässä tankki täyteen Teboililla. Ja babushka toi pullakahvit vielä päälle. Tietää, että rahat menee hyvään tarkoitukseen 🇷🇺
Oli poka kiva.
10
287
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Tosi iloinen puolestasi. TB kuuluu kaupunkikuvaan ja viihtyisä ruokapaikka aina ollut. Äänestäkää silti Kokoomuksen Anttia.
- Anonyymi
Itsekin käyn Tb:llä tankilla. Ja sitten tilaan Tempnorilta isännöintipalvelut, kun ei ole alaikäisiä lapsia!
- Anonyymi
Olette te torniolaiset sitten omituista sakkia!
- Anonyymi
Leipookohan muuten babushka itse munkit vai tulevatko suoraan pakasteina Moskovasta. Hyviä ovat 🇷🇺🇷🇺🇷🇺
- Anonyymi
miulla jääpi natsi basuskan tortut syömättä ja ylihintaiste teboilin pensat tankkaamatta.
- Anonyymi
Huomenna Teboililla kaalisoppaa lounaaksi. Laihaa teetä jälkkäriksi.
- Anonyymi
aattelin käydä vääntämässä ripulitortun tebboilun vessaan ja jättää pöntön vetämättä🤣
- Anonyymi
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
sehån,on,sun,akkas.
- Anonyymi
tänään käveli teboilin ohi ja päästin röhöpierut,kallista oli ryssien pensa haaparannassa 20centtiä halvempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704