Rakkaat ystävät,
Tänään haluan puhua teille elämän iloista ja sen tarkoituksesta. Jokainen meistä kulkee oman ainutlaatuisen matkansa, ja välillä saatamme pohtia: miksi olemme täällä? Mikä on elämän tarkoitus? Näihin kysymyksiin ei ole yhtä ainoaa vastausta, mutta yksi asia on varmaa – elämä on lahja, joka on tarkoitettu elettäväksi ilolla.
Ilo löytyy usein pienistä hetkistä: lämpimästä auringonsäteestä iholla, rakkaan ystävän hymyistä, lapsen naurusta tai keväisestä tuulesta, joka tuo uuden alun. Ilo ei ole vain suuria saavutuksia tai menestystä, vaan se piilee arkisissa asioissa, joita saatamme pitää itsestäänselvyyksinä.
Elämän tarkoitus ei ole vain etsiä onnellisuutta itsellemme, vaan myös jakaa sitä toisille. Meidät on kutsuttu rakastamaan, välittämään ja olemaan toisillemme valona. Kun ojennamme auttavan käden tai sanomme ystävällisen sanan, tuomme maailmaan enemmän iloa ja merkitystä.
Jumala on luonut meidät tarkoituksella – ei elämään pelossa tai ahdistuksessa, vaan rakkaudessa ja ilossa. Hän antaa meille jokaiselle oman tehtävän, ja kun kuljemme eteenpäin luottaen, löydämme sen, mikä tekee elämämme täydeksi.
Olkaamme siis kiitollisia jokaisesta päivästä. Nauttikaamme elämän kauneudesta ja tuokoon sydämemme ilo valoa myös muille.
Aamen. ✨☀️✨
Päivän sana
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ilo on kaukana kun tyhmät äänestävät kepua, kokoomusta ja perusjuntteja 🤬.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119