Et tule koskaan pääsemään musta eroon

Anonyymi-ap

Niin kauan kun olen hengissä. Haukun sua joka päivä siitä mitä teit mulle ja sait mut haavoille.

12

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan kaikki muumit laaksossa ?

• Anonyymi

Vaikutat jotenkin hullulle

• Anonyymi

Onko toi niiku joku pakkomielle🤔

• Anonyymi

On sillee pelottavan kuulosta kun siinä voi mennä vaikka henki toiselta. Tai sit joudutte molemmat linnaan tiilenpäitä lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sillee pelottavan kuulosta kun siinä voi mennä vaikka henki toiselta. Tai sit joudutte molemmat linnaan tiilenpäitä lukemaan.

Yleensä sivullisetkin näissä kärsii. Eli lapset🙁

• Anonyymi

Itse mielelläni kuulisin syitä, miksi toinen (ap) tuntee noin? Onko minkälaiset asiat vaikuttaneet siihen, että katkeroituu noin pahasti? Jotkut kokemat voivat olla rankkojakin ja siten syyttömänä kärsittyjä? Silloin tällaiselle löytyy ymmärrystäkin. Ymmärryksen kautta helpompi myös irtautua ikävistä tuntemuksista, jotka haittaa jopa omaa arkea?

Pahuutta on vaikea ymmärtää, jollei sitä halua ymmärtää? Juuri syyt ovat aina niitä, joihin hyvä pureutua, ettei syyttömät joudu niistä myös aiheetta kärsimään. Miksi ap kokee toisen syylliseksi kokemaansa, se kiinnostaisi erityisesti. Ehkä tunne voi olla jopa aiheellinenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä sivullisetkin näissä kärsii. Eli lapset🙁

Kyllä pitääkin ihmetellä minkälaisella äidillä on aikaa hengaa koko päivä näillä sivuilla kutäten varattua miestä. Saati se mies. Miksi ei voi vaan laskea toista vapaaksi. Saa se nainenkin elämänsä kuntoon kuin olla paskiaisen kanssa joka lempii muita. Haluaa varmaan itselleen samanlaisen naisen kuin itse on. Monta on kärsijää. Ei tuntuis kivalta. Sattuis aika paljon

• Anonyymi

Olet itse itsesi ongelma.
      Kuka jaksaa ymmärtää ihmistä, kuka on näin sairas?
      Pakkomielle joka pitää hoitaa pois päänupista, että voi elää kuten normaalit ihmiset.

• Anonyymi

Onhan se mukava viettää loppuelämänsä katkerana jotain kohtaan ja lakata itse elämästä. Oletko koskaan miettinyt, että jatkaisit omaa elämääsi? Noita (miehiä/naisia) tulee ja menee. Ei kannata perään ulvoa.

• Anonyymi

Eikä psykopaatti

• Anonyymi

Kerrohan nyt sitten mitä muka tein?

• Anonyymi

Ajatteletko AP koskaan miltä toisista ihmisisistä tuntuu lukea näitä loputtomia viestejäsi? Ei ole niin kivaa luettavaa, syyllistä sinun elämäsi ongelmiin ei taida löytyä. Sillä syyllinen on sinä itse, jota et pysty myöntämään kuitenkaan koskaan.
      Miksi haluat pilata jonkun toisen ihmisen elämän, koska normaali ihminen jos olet?
      Et saa siitä hyvää oloa<eikö totta?
      Vain narsisti tykkää kiusata, tehdä pahoja tuhojaan - eikä piittaa siitä mikä on oikein ja mikä on väärin täällä elämässä.
      Myöntäisit jo, että tarvitset apua pahaan oloosi.
      Et tarvitse pään silittelyä, haleja tai toista ihmistä rinnallesi kulkemaan.
      Koska kukaan ei jaksaisi sinua katsoa elämässä yhteisessä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      603
      7906
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      341
      3023
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      396
      2121
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1327
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1273
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1209
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1105
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1073
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1045
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      913
    Aihe