Haluan vain upeita kypsiä naisia

Anonyymi-ap

Olen 52v mies. 180/82 katseen kestävä, fiksu hyvin toimeentuleva, kuntosali ja nyrkkeily harrastukset. Tiedän mistä naiset tykkää, kaikintavoin.

Minua kiinnostaa ja saa syttymään ainoastaan vanhemmat naiset joilla muodokkuutta.
Ja varmaankin myös minä voisin kiinnostaa heitä.
Ongelmani on, että en kehtaa tehdä aloitetta heidänlaisiin naisiin, ajattelen että pitävät minua jotenkin outona, kun en nuorempia iske.
Ja taas minua nuo ihanuudet eivät lähesty, varmaan juuri siitä syystä, etteivät uskoa että voisin haluta heitä.

Ja nyt se asia : miten isketään haluamiani upeita vanhempi naisia?

19

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sellanen sattuu näköpiiriin, niin pitkä ihalieva katse silmiin auttaa alkuun.

• Anonyymi

Näin kohta 50-vuotiaana naisena toteisin, että jos itseäni lähestyisi suunnilleen omanikäinen mies osoittaen kiinnostusta, niin mukavammalta se tuntuisi, kuin se, että paljon nuorempi mies lähestyisi.
      Itse en ainakaan voisi kuvitella paljon nuoremman miehen kanssa mitään ainakaan vakavampaa tapahtuvan.

• Anonyymi

No vaikka siellä kuntosalilla menet auttamaan jonkun painotelineen kanssa esim. tai muussa tilanteessa vaan olet avulias jossain kohtaa. Missä päin suomea ap asustaa saattaisin olla juuri kriteereihin sopiva nainen.

• Anonyymi

Kuntosali ei ole oikea paikka katsella naisia tai mitenkään häiritä, se olisi vastoin sali koodia.
        Ja ei siellä kyllä juuri minua kiinnostavia naisia kävisikään, oikeastaan juuri päinvastaisia.
        Täällä Satakunnassa ollaan ja työnpuolesta vähän kaikkialla Suomessa ja Aasiassa.
        Olisi enemmän kuin hienoa, jos saisin vihdoin sellaista naista, josta oikeasti olen aina unelmoinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntosali ei ole oikea paikka katsella naisia tai mitenkään häiritä, se olisi vastoin sali koodia.
        Ja ei siellä kyllä juuri minua kiinnostavia naisia kävisikään, oikeastaan juuri päinvastaisia.
        Täällä Satakunnassa ollaan ja työnpuolesta vähän kaikkialla Suomessa ja Aasiassa.
        Olisi enemmän kuin hienoa, jos saisin vihdoin sellaista naista, josta oikeasti olen aina unelmoinut.

Noinhan se taitaa vähän olla. Vaikeeta kuitenkin tätä kautta löytää sopivaa vaikka minä ehkä täyttäisin nuo kriteerisi mutta… miten tuosta eteenpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se taitaa vähän olla. Vaikeeta kuitenkin tätä kautta löytää sopivaa vaikka minä ehkä täyttäisin nuo kriteerisi mutta… miten tuosta eteenpäin?

Niin ja etsitkö siis naisia vai yhtä sopivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat tolla muodokkuudella ja pehmeydellä eli ihanko rasvaa siellä ja täällä eli sellaisiahan ei tosiaan salilla näy vaikka sitten muuten muodokkaita voivat olla eli pyöreä lantio ja suuret rinnat mutta sitä läskiä ei kovin paljon. Ja sitäkö pehmeyttäkö siis haet? Eikös niitä ihan lihavia naisia liiku tuolla kaupungilla vaikka kuinka paljon ja miksi juuri itseäsi vanhemmat naiset kiinnostaa. En kyllä ymmärrä mitä haet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat tolla muodokkuudella ja pehmeydellä eli ihanko rasvaa siellä ja täällä eli sellaisiahan ei tosiaan salilla näy vaikka sitten muuten muodokkaita voivat olla eli pyöreä lantio ja suuret rinnat mutta sitä läskiä ei kovin paljon. Ja sitäkö pehmeyttäkö siis haet? Eikös niitä ihan lihavia naisia liiku tuolla kaupungilla vaikka kuinka paljon ja miksi juuri itseäsi vanhemmat naiset kiinnostaa. En kyllä ymmärrä mitä haet.

Ei, ei, ei. Huomaan,että et oikeasti ymmärtää mistä kyse.
        Tuota samaa asiaa kuulee liian usein, ei eroteta lihavaa ja muodokasta ja mikä kenenkin mielestä mikäkin on lihava ja mikä muodokas.
        Tuo kysymys miksi juuri vanhemmat naiset kiinnostavat on outo.
        Miksi joku pitää lyhyistä, pitkistä, vaaleista, tummista, hoikista, muodokkaista?
        Ei noihin kysymyksiin pystytä vastaamaan, se on se tunne mikä kenellekin tulee erilaisista ihmisistä.
        Minä en oikeasti halua kuin mainitsemiani naisia.
        Ja se on nyt se ongelma, kun en siis tiedä miten edetä, että pääsisin viimeinkin toteuttamaan unelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja etsitkö siis naisia vai yhtä sopivaa?

No kun ei ole tähän asti unelma kertaakaan toteutunut, niin tuota en ole kyllä tullut ajatelleeksi.
        Paljon on aloitukseni saanut kirjoittelua aikaan - oikein ymmärrettynä ja vähemmän oikein ymmärrettynä- mutta neuvoa miten haluamiani naisia voisi jotenkin lähestyä, ilman että luullaan jotenkin oudoksi.

• Anonyymi

Vanhempia naisia? Siis sinua vanhempia, n. 60 v?

• Anonyymi

Kyllä juuri tuosta on kyse, vanhempi sopivan uhkea nainen naisellisella pehmeydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä juuri tuosta on kyse, vanhempi sopivan uhkea nainen naisellisella pehmeydellä.

Ihan kiva kuulla; varmasti tuossa ikäluokassa on paljonkin naisia, jotka mielellään tutustuisivat sinuun. Oletkin aika miehekäs mies, ilmeisesti, kun et kainostele sanoa suoraan, mitä haet. Thumbs up.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiva kuulla; varmasti tuossa ikäluokassa on paljonkin naisia, jotka mielellään tutustuisivat sinuun. Oletkin aika miehekäs mies, ilmeisesti, kun et kainostele sanoa suoraan, mitä haet. Thumbs up.

Se voi olla kyllä totta, mutta kun kumpikaan osapuoli ei tee aloitetta ei se siitä tule mitään ja siihen kysymyksen alunperin esitin, miten saisin toteutettua haaveeni, miten pitäisi edetä?

• Anonyymi

Feikki aloitus? Ei me naiset niin hölmöjä olla että uskottais oikeesti että timmissä kunnossa oleva 50 v. mies haluaa vanhempia naisia kyllä ne kaikki niiden nuorien perässä juoksee 😂.

• Anonyymi

No niin, ei juokse, ainakaan aloittaja ei juokse. Ei ole ongelma ollut ettei saisi naista, kyllä saan.
        Mutta kyse on siis, että miten saisin nauttia naisesta, joita oikeasti olen aina halunnut ja ihaillut.

• Anonyymi

Kerro että rakastin äitiäni

• Anonyymi

Tämä ei ole treffipalsta.
      Toisekseen 52v jos on niin tyhmä, että tulee Suomi24:ään elvistelemään sillä, että tietää, mistä naiset pitävät - on se jo yksinään osoitus kengännumeroa pienemmästä ÄO:sta.
      Ja se "kuntosali" tarkoittaa usein tuollaiselle vanhalle pierulle jotain 30 kilon taljavetoa ja saman verran penkistä ja helvetillistä ähinää ja ympäriinsä kävelyä.
      Harhainen kuvitelma, että olisi jotenkin vertailukelpoinen parikymppisten urosten rinnalla....

• Anonyymi

Olet todennäköisesti melkoisen nuoria ja kokematon miehen alku. Meinasin olla kommentoimatta, koska ymmärrän kyllä ongelmasi, mutta tässä nyt pohdittavaa:
        - 132kg penkki
        - 165kg kyykky
        - 210kg maasta
        - 30v nyrkkeilyä
        - 8v krav-maga
        - SM-sarja jalkapallossa
        - Vuoden yrittäjä 25% liikevoitto ennen veroja ( 1milj.€)
        - 8t€/kk palkka.
        - 12v järjestyksenvalvojana ravintoloissa, paimentamassa
        kaltaisiasi uroksia käytöstavoille.

Nuohan nyt ei tietenkään ole nyt paljoakaan verrattuna kaltaiseeesi nuoreen urokseen.
        Taidoista sen verran nuorelle urokselle - harjoitus tekee mestarin eli sinulla vielä aikaa myös oppia asioita, no worries.

• Anonyymi

Minä taas näin viime yönä unta, että nussin miestä perseeseen edestä ja takaa.

Ja olen 54v heteromies. Tosin nuorena tuli muutaman kerran nussittua miestä perseeseen, kun naista ei ollut saatavilla.
      Pakkohan se oli jonnekin kassit tyhjentää.
      Otin itsekin perseeseen.

Mutta ihan hetero olen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      440
      5244
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2143
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      146
      1750
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      78
      1457
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      18
      1428
    6. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1344
    7. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      82
      1305
    8. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      71
      1197
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      70
      1178
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      1110
    Aihe