Tietääkö kukaan mistä mennään jätealtaan uudelle lintutornille. On kuulemma ollut huhuja että olisi joku julkistaminenkin mahdollisesti. Milloin? Sitten kun muuttolinnut ovat tältä keväältä menneet niinkö?
Jätealtaan lintutorni
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha lintutorni on siis uudella jätealtaalla. Millaista jätettä tuollaiseen altaaseen kerätään?
Tuollainen torni ei taida olla suuren yleisön käytössä ennen aluevaaleja? Voisi tulla muutoin lahjusepäily.- Anonyymi
Pitää olla torni sellainen, että sieltä ei voi kytätä ihmisten ikkunoista sisään!
- Anonyymi
jåte,lintujako,,ei,saatana,toliakkeet.
- Anonyymi
Onko tornista hyvä kakkia?
- Anonyymi
Kysy lintubongarilta. Hän kehui joskus, kuinka linnut ovat mieltyneet jätealtaaseen tiityttelemään.
- Anonyymi
Jäteallas on kuulemma ruopattu pohjan saasteita ja ruoppausjäte on nyt kuivalla maalla.
Jospa linnut eivät viihdy enää altaassa. Onko tornille enää tarvetta?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119