lounais- lappi lehti

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt ,kun ei lounais- lappi lehdessä ole salibandystä uutisia .Sastis alle 17v pojat ovat taistelleet itsensä korkealle peleissä .Eikä mitään ole kerrottu lehdissä. Olen peliä seurannut ja toivon ,että valmentaja antaa kaikkien pojitten pelata, jotka ovat joukkueissa .Kaikki ovat kehitys kelpoisia pelaajia ,.Olen myös valmentaja ja näen asiat näin ollen toisin, miten peleissä voidaan paremminkin onnistua.

18

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen saman huomannut ,pojat väsyivät jo 3 erässä, siksi varmaan kun samoilla joukoilla pelattiin .Varmaan turhauttavaa istua penkillä, kun ei pääse pelaamaan .Toivottavasti valmentaja huomaa virheensä.

• Anonyymi

Hyvät pelaa heikommat mukana rahoittamassa sama joka lajissa ja.

• Anonyymi

Hyviä ovat penkillä istujat .Virheitä tekevät nämä jotka pelaavat .

• Anonyymi

homo,peliå

• Anonyymi

Sinä et ainakaan ymmärrä valmennuksesta mitään.

• Anonyymi

Jos ketään ei kiinnosta minilajit,fudis ja padelkin minitennistä?

• Anonyymi

Nyt ei ole siitä kysymys, haloo

• Anonyymi

padel.mieletereyspotilaiden,,peli..padel..hahahehhe

• Anonyymi

Vieläkö sitä lounais-lappia jaetaan,en ole saanut lehteä pariin kuukauteen.

• Anonyymi

Pitäis painaa mini tai fut lonari,ei tarvis montaa jakaa.

• Anonyymi

Jos et satu tietämään, niin salibandy on suosituin laji koko suomessa. Joukkue peli. jota harrastetaan jo 8-vuotiaasta ja hyvä niin. Turussa taitaa olla isoimmat harraste määrät .Kiva kun on saatu Kemiinkin salibandy seura sastis .On jo menestystäkin tullut, ja eteenpäin mennään kovalla vauhdilla .Tämä on tosi kova laji .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et satu tietämään, niin salibandy on suosituin laji koko suomessa. Joukkue peli. jota harrastetaan jo 8-vuotiaasta ja hyvä niin. Turussa taitaa olla isoimmat harraste määrät .Kiva kun on saatu Kemiinkin salibandy seura sastis .On jo menestystäkin tullut, ja eteenpäin mennään kovalla vauhdilla .Tämä on tosi kova laji .

eli,homostelua..

• Anonyymi

Se ei ole urheilu lehti...

• Anonyymi

Haloo, ei tämä edellä oleva juttu ole urheilulehti. haloo, sinä tietämätön. Lounais- lappi vois jotain tiedottaa, siitä on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haloo, ei tämä edellä oleva juttu ole urheilulehti. haloo, sinä tietämätön. Lounais- lappi vois jotain tiedottaa, siitä on kysymys.

pedofiili,lehti-

• Anonyymi

Minilajit ei kiinnosta vaan,penskat pelaa netissä.

• Anonyymi
        UUSI

Eipäs tätä keskustelua kannate jatkaa ,kun ei pysytä asiassa.

• Anonyymi
      UUSI

HOMOA,HALUAT

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      116
      3697
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      572
      3186
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      96
      1921
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1403
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1384
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      102
      1186
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      44
      1133
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1109
    Aihe