Olen ihmetellyt ,kun ei lounais- lappi lehdessä ole salibandystä uutisia .Sastis alle 17v pojat ovat taistelleet itsensä korkealle peleissä .Eikä mitään ole kerrottu lehdissä. Olen peliä seurannut ja toivon ,että valmentaja antaa kaikkien pojitten pelata, jotka ovat joukkueissa .Kaikki ovat kehitys kelpoisia pelaajia ,.Olen myös valmentaja ja näen asiat näin ollen toisin, miten peleissä voidaan paremminkin onnistua.
lounais- lappi lehti
18
182
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen saman huomannut ,pojat väsyivät jo 3 erässä, siksi varmaan kun samoilla joukoilla pelattiin .Varmaan turhauttavaa istua penkillä, kun ei pääse pelaamaan .Toivottavasti valmentaja huomaa virheensä.
- Anonyymi
Hyvät pelaa heikommat mukana rahoittamassa sama joka lajissa ja.
- Anonyymi
Hyviä ovat penkillä istujat .Virheitä tekevät nämä jotka pelaavat .
- Anonyymi
homo,peliå
- Anonyymi
Sinä et ainakaan ymmärrä valmennuksesta mitään.
- Anonyymi
Jos ketään ei kiinnosta minilajit,fudis ja padelkin minitennistä?
- Anonyymi
Nyt ei ole siitä kysymys, haloo
- Anonyymi
padel.mieletereyspotilaiden,,peli..padel..hahahehhe
- Anonyymi
Vieläkö sitä lounais-lappia jaetaan,en ole saanut lehteä pariin kuukauteen.
- Anonyymi
Pitäis painaa mini tai fut lonari,ei tarvis montaa jakaa.
- Anonyymi
Jos et satu tietämään, niin salibandy on suosituin laji koko suomessa. Joukkue peli. jota harrastetaan jo 8-vuotiaasta ja hyvä niin. Turussa taitaa olla isoimmat harraste määrät .Kiva kun on saatu Kemiinkin salibandy seura sastis .On jo menestystäkin tullut, ja eteenpäin mennään kovalla vauhdilla .Tämä on tosi kova laji .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et satu tietämään, niin salibandy on suosituin laji koko suomessa. Joukkue peli. jota harrastetaan jo 8-vuotiaasta ja hyvä niin. Turussa taitaa olla isoimmat harraste määrät .Kiva kun on saatu Kemiinkin salibandy seura sastis .On jo menestystäkin tullut, ja eteenpäin mennään kovalla vauhdilla .Tämä on tosi kova laji .
eli,homostelua..
- Anonyymi
Se ei ole urheilu lehti...
- Anonyymi
Haloo, ei tämä edellä oleva juttu ole urheilulehti. haloo, sinä tietämätön. Lounais- lappi vois jotain tiedottaa, siitä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, ei tämä edellä oleva juttu ole urheilulehti. haloo, sinä tietämätön. Lounais- lappi vois jotain tiedottaa, siitä on kysymys.
pedofiili,lehti-
- Anonyymi
Minilajit ei kiinnosta vaan,penskat pelaa netissä.
- AnonyymiUUSI
Eipäs tätä keskustelua kannate jatkaa ,kun ei pysytä asiassa.
- AnonyymiUUSI
HOMOA,HALUAT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109