Kumman miehen kanssa taimikosta risuja raivaamaan

Anonyymi-ap

Kumman miehen kanssa nainen lähtisi taimikosta risuja pari hehtaaria raivaamaan...
A: Mies, joka lähtisi raivaamaan nyt keväällä huhtikuun ja toukokuussa.
Raivausveitsi ja vesuri olisi raivaustyökalut ja Toyotalla mentäisiin
Eväät: sämpylöitä, täytteenä juustoa, lehtisalatti, kinkkuleikettä, suolakurkkuviipaleita, hillomunkeja, kääretorttua, mehua, mandariineja

B: Mies, joak lähtisi raivaamaan kesäkuun ja heinäkuun aikana
Raivaus saha ja moottorisaha olisivat raivaustyökalut ja Amerikan raudalla mentäsiin.
Eväät: Grillimakkaraa, pekonia, 5kg kinkku, ruisleipää, hillopossuja, mokkaruutuja ja
olutta.
Mies teksi työn aatamin asussa ja sitten hikisen ja kuuman työpäivän jälkeen virkistäydyttäisiin metsäojan ruskeassa vedessä.

22

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti A.
      Savotan päätteeks paistettas vielä nuotiolla ainaki 5pakettia makkaraa, ois juustomakkaraa ja tavallista ja juotas kahvit korvapuustien pikkuleipien ja kaakun kanssa ja mahat pömpöllään pulahettas puhtaaseen järviveteen.

      • Anonyymi

        Nälkään tuon A kans kuolisi, evästä pitää oll vähintää 5kg kinkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälkään tuon A kans kuolisi, evästä pitää oll vähintää 5kg kinkku

        Mutta eikös tässä nyt ollu kyse risusavotasta eikä eväsretkestä 🤔


    • Anonyymi

      pitäisi ehkä viinamiehelle sanoa että... en halua välttämättä loukata, mutta baarien mainostaminen, ei des ekonomillakaan ole enää varaa käydä yökerhoissa, palkat liian pienet ja mitä sitten naisiin niin älä siis ota henkilökohtaisesti...

    • Anonyymi

      Vain Volodymir Zelenskyllä on nykään rahaa käydä yökerhoissa Suomen lahjoittamilla rahoillaanpi..

    • A-miehen kanssa. En tykkää helteestä, niin mieluummin nyt keväällä nuo hommat kuin kesän paahteessa tehtäisiin. Eväät myös kuulostavat ihan hyvältä. Kahvit laittaisin vielä termoskannuun. Suihkussa käydään tuon jälkeen, ei missään paskasessa järvessä. 😂

      • Ai ei ollukaan järvi, vaan metsäoja… no kuitenkin. Ei siellä semmoisessa peseydytä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai ei ollukaan järvi, vaan metsäoja… no kuitenkin. Ei siellä semmoisessa peseydytä.

        Entä haluaisitko palstalaisen kanssa metsää raivaamaan? Työt ei juuri edistyisi kun palstalainen räplää koko ajan puhelintaan, mutta ei tule hikikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä haluaisitko palstalaisen kanssa metsää raivaamaan? Työt ei juuri edistyisi kun palstalainen räplää koko ajan puhelintaan, mutta ei tule hikikään.

        Noh ei nuo metsurityöt oikein minun harrastuksiin tai mielenkiinnonkohteisiin kuulukaan. Että en varsinaisesti halua. Puhelinta voidaan räpläillä.


    • Anonyymi

      Vaihtoehto C. olutta ja paljon.

      • Anonyymi

        Ai ettien että, kohta pääse mökille rillaamaan, saunomaan ja juomaan olutta.


    • Anonyymi

      Taidan kääntää kylkeä sohvalla ja annetaan metsän rehottaa. Vihreät arvot ja vihreä valo + yhteydenotto naisen suunnasta niin katsomme uudelleen jos jaksaa.

    • Anonyymi

      A minulle. Eväistä sopii mikä vaan, nälkähän siellä tulee. Minulle myös vesuri ja vehkeet. Siinä lammessa voisin polskia hetken lähdön päälle, kun uin muutenkin järvessä myös talvella. Kyllä lopuksi olisi varmaan mukava olo.

    • Anonyymi

      En kummankaan. Miksi nainen haluaisi piinata itseään risujen raivaamisella?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Auttaa miestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaa miestään

        Mies saisi hoitaa risukkonsa itse. Tosin eipä mieheni ole minua pyytäneetkään puutarhatöihin tai metsää raivaamaan. Kaunis kiitos heille. Myös apelle, joka ymmärsi mökillä, etten aio kitkeä kasvimaata tai muutakaan.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies saisi hoitaa risukkonsa itse. Tosin eipä mieheni ole minua pyytäneetkään puutarhatöihin tai metsää raivaamaan. Kaunis kiitos heille. Myös apelle, joka ymmärsi mökillä, etten aio kitkeä kasvimaata tai muutakaan.

        - Sheena

        No saisitte kahdestaan nopeammin homman valmiiksi ja sen jälkeen voitte ottaa yhdessä iisisti ja nauttia kesästä ja seksistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaa miestään

        Väliksen tarinoissa mies on aina laiska ja avuton eikä selviydy helpoistakaan hommista itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliksen tarinoissa mies on aina laiska ja avuton eikä selviydy helpoistakaan hommista itse.

        Siksi välis onkin ikuinen sinkku. Ei tollasta kukaan nainen huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saisitte kahdestaan nopeammin homman valmiiksi ja sen jälkeen voitte ottaa yhdessä iisisti ja nauttia kesästä ja seksistä

        Unohdat oleellisen; myös naisilla on OMIA töitä ja asioita tehtävänä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliksen tarinoissa mies on aina laiska ja avuton eikä selviydy helpoistakaan hommista itse.

        Se on presiis noin.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Ensimmäinen vaihtoehto edellyttäen, että on vielä hankikanto eli pohjoisessa oltaisiin.
      Itikat ja paarmat eivät olisi heränneet.
      Vilma
      Kinkku ja mokkapalat? Nakuna heiluttamassa raivaussahaa. Voisi tulla pahaa jälkeä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe