sekarotuparien aiheuttamat haitat

Teemu Lahtinen

"Sekarotuparien haitallisuudesta
July 1 2005 at 6:23 PM Teemu Lahtinen (Login thule)
Valvoja

--------------------------------------------------------------------------------

Nimimerkki Murjaanien kuningas (et al.) esitti hyvin muotoillun kysymyksen, joka ei varsinaisesti käsittele minua erityisen lähellä olevaa aihetta, mutta joka ansaitsee oman säikeensä.

"miksi valkoinen mies ja afrikkalainen nainen eivät saisi pariutua keskenään. Ovatko syyt poliittisia vai pelottavatko sinua mahdollisesti ne psykologiset(itsellesi aiheutuvat) tai yhteiskunnalliset ongelmat joita asiasta voivat seurata?"

Syyt ovat poliittisia eli niistä aiheutuvat yhteiskunnalliset ongelmat arveluttavat minua. Korostan alkuun, että mikään yksittäistapaus ei itsessään uhkaa kansakunnan ja kulttuurin olemassaoloa, mutta tällä hetkellä käynnissä olevassa kansainvaelluksissa on kyse jostain muusta kuin yksittäisistä aitoon keskinäineen kiintymykseen perustuvista liitoista.

Suurin osa erirotuisten välisistä avioliitoista päättyy eroon lyhyen liiton jälkeen ja tuottaa näin maahantunkeutujalle perusteen jäädä maahan. Yleensä tästä on vielä seurauksena (erityisesti tilanteissa joissa afrikkalainen isä nai suomalaisen naisen) isättömiä sekarotuisia lapsia. Tällaisen lapsen kanssa "markkinoilla" oleva yh-äiti ei ole kovinkaan arvostettu, mikä omalta osaltaan vaikuttaa kasvavan lapsen psyykeeseen. Tämä on vain yksi esimerkki välittömistä yksilökohtaisista seurauksista.

Yhteiskunnallisesti maassa loisiva kuhnurijoukko rasittaa huoltosuhdetta, aiheuttaa rikollisuutta ja yhteiskunnallista eripuraa. Mahdollisesti edesauttaa myös tiettyjen tautien leviämistä ja ruokkii ilmiönä itseään. Tämä kuhnuri-ihmistyyppi on myös alttiimpi seksuaalirikoksiin, mitkä vaikuttavat uhreihin (usein nuoriin) koko loppuelämänsä ajan. Tässä on vain muutamaia esimerkkeä välittömistä yhteiskunnallisista ongelmista.

Edellä mainitut seikat eivät kuitenkaan koske aitoon keskinäiseen kiintymykseen perustuvia liittoja. Näillä on usein hyvin vähän välittömiä negatiivisia vaikutuksia, joskin liiton jälkeläiset saattavat alkuperänsä vuoksi kohdata ongelmia (koska rasismia ei koskaan juurita ihmiskunnasta tuhoamatta sitä). Yhteiskunnallisia ongelmia sen sijaan aiheutuu myöhemmin ja tässä yhteydessä vasta aletaan kaivelemaan tilastoja rotujen välisistä älykkyydestä ja taipumuksesta epäsosiaaliseen käytökseen. Tähän asiaan en aio tässä yhteydessä paneutua syvemmälle, koska siitä on jo keskusteltu paljon toisaalla. Lisään vain, että suuressa määrin tällaisetkin liitot jättävät lähtemättömän jäljen kansakuntaan ja kulttuuriin, mikä olemassaolevien esimerkkien valossa johtaa nykyisin tuntemamme kulttuuria vähemmän vauraampaan, mikä lisää yhteiskunnallisia jännitteitä.

T:T

Kirjoittaja on Suomen Sisun jäsen."

4

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enole neekeri

sanoja!!

• kyllä huomaa!

• Faktumi

täällä ole samanlaisia kirjallisia lahjakkuuksia kuin tämä ns. karvapää. Kolmen, korkeintaan viiden sanan lauseita vailla mitään järkeä.

Ei koskaan minkäänlaista perustelua, kannan ottoa tms. mihinkään asiaan, pelkkä "kyllä huomaa" tai "vituttaako" tai vastaavaa. Toisaalta, miksipä suotta vaivautua kirjoittamaan, kun ei kerran ole koskaan mitään sanottavaakaan.

• minne ajaudumme

Pelkääkö kaikki politikot laimautumista? 99% politikoistamme hyväksyy hiljaa maamme ajautumisen ns. monikulttuurisuuden mustaan aukkoon.

Vaikka esimerkkejä löytyy medista harva se päivä, kukaan ei uskalla ottaa maahanmuuton synnyttämiä ongelmia ja tulevia riskejä esille ja keskustella niistä kansan edessä.

Pieni suvaitsevien ryhmä pitää politikot pihdeissään ja lopputuloksena on kohta samat kriisit kuin nyt Ruotsissa, Tanskassa, Hollannissa ja varsinkin Ranskassa.

Onko niin, että näiden hyysärien hyväksyntä on politikkojen uran kannalta ensiarvoisen tärkeätä ja siksi maan etu saa väistyä?

hauskoja ja lämpimiä kesäpäiviä.

Muuten ymmärrän nyt helteillä, miksi mutantit haluavat afrikasta tänne vilvoittelemaan ja nauttimaan paratiisin neitosista jo tässä ajassa. Kukaan älyllinen elävä ei suostu olemaan saunassa 24 h päivässä ja vielä levittämään asfalttia niinuk saudeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe