...he ovat alkaneet harjoittelemaan yhtä kovaa kuin afrikkalaiset ja eurooppalaiset joskus vuosikymmeniä sitten.
Rento kilometrien kerääminen on helppoa, mutta ei vaan toimi mm-tasolla.
Suomalainen vauhtipelkoinen maratonkulttuuri vaatii edelleen täyskäännöstä. Maailmalla nopeimmat maratoonarit menevät jo 2.00-aikoja ja kohta maraton on alle kahden tunnin puristus.
Juoksija-lehti kertoo, että eurooppalaisten juoksijoiden menestys on parantunut, koska...
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
ei kannata ahnehtia pohjoiskarjalassa.
- Anonyymi
Pitää ahnehtia, juosta reippahasti. Suomessa nylkätään hitaasti.
- Anonyymi
Juu. Suomessa nysvätään pohjia vuositolkulla eikä juosta kunnolla.
- Anonyymi
Matomäen tieteellinen tutkimus sen julisti: hidas hölkkä ei kehitä riittävästi.
- Anonyymi
Mene kertomaan tuo Hakunilaan
- Anonyymi
Kyllähän kärkipään mänijät ovat poikkeuksetta afrikkalaisia suurilla maratoneilla.
- Anonyymi
Afrikasta tulee suuria juoksija massoja. Eurooppalainenkin pystyisi samaan, jos harjoittelisi yhtä kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikasta tulee suuria juoksija massoja. Eurooppalainenkin pystyisi samaan, jos harjoittelisi yhtä kovaa.
Afrikkalaiset kovia treenaamaan. Euroopassa vain kyttäillään sykkeitä ja laktaatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikkalaiset kovia treenaamaan. Euroopassa vain kyttäillään sykkeitä ja laktaatteja.
Pitäämtreenata paljon ja rennosti. Ahnehtimalla ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Palstan neuvoilla pääsee Oravan pöydälle.
Toisaalta harjoittelemalla monipuolisesti voi kansallisella tasolla lähestyä kärkeä. Mutta ei se Timanttiliigaan avaa paikkaa. Kysykää Gjertiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313